نحوه مراقبت از بیمار سکته مغزی در خانه

نحوه مراقبت از بیمار سکته مغزی در خانه

نحوه مراقبت از بیمار سکته مغزی در خانه


نحوه مراقبت از بیمار سکته مغزی در خانه

 

نحوه مراقبت از بیماران سکته مغزی در خانه ، مهم است که ابتدا شرایط و نیازهای منحصر به فرد آنها را درک کنیدقبل از مرخص شدن از بیمارستان ، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آنها را در این مورد به شما اطلاع می دهد و معمولاً یک برنامه کامل از آنچه که برای بهبودی آنها نیاز دارند ارائه می دهدبه خاطر داشته باشید که سطح مراقبت بسته به میزان آسیب ناشی از سکته مغزی متفاوت خواهد بوددر اینجا برخی از مراحل رایج است که معمولاً بخشی از برنامه های مراقبت مشترک هستند.

تشویق به حرکت و ورزش روزانه کنید

معمول است که بسیاری از بیماران سکته مغزی دچار اختلالات حرکتی می شوند ، اما با حرکت و ورزش منظم ، این می تواند به تدریج بهبود یابدحتی حرکات اولیه مانند پیاده روی نیز به طور روزانه با قربانیان سکته مغزی مفید استاین به بازگرداندن حافظه ماهیچه ای و تقویت مهارت های حرکتی کمک می کند

مطمئن شوید که آنها از رژیم غذایی سالم استفاده می کنند 

سکته مغزی اغلب در معرض خطر بالای سکته مغزی دیگر قرار دارندبرای به حداقل رساندن این خطر ، مطمئن شوید که عزیز شما از رژیم غذایی سالم استفاده می کند تا تعادل مناسب ویتامین ها و مواد مغذی را برای حفظ سلامت خود در سطح مطلوب بدست آورد.

اطمینان حاصل کنید که آنها داروهای لازم را مصرف می کنند

هرگونه دارویی نیز باید با دقت و طبق تجویز پزشک مصرف شودما توصیه می کنیم یک برنامه زمانی ایجاد کنید تا به خاطر بسپارید که چه چیزی و چه زمانی باید مصرف کنند.

به طور منظم توسط پزشک ویزیت شود

بیماران سکته مغزی باید توسط پزشک مراقبت شوندهمیشه اطمینان حاصل کنید که به طور منظم توسط پزشک ویزیت شوند

تمرکز بر خاطرات مثبت

افسردگی یک اتفاق رایج برای بیماران سکته مغزی است که می تواند مانع بهبود آنها شودیکی از راههای جلوگیری از این امر این است که بر خاطرات مثبت با آنها تمرکز کنید ، تا آنجا که ممکن است آنها را در طبیعت بیرون بیاورید و در صورت لزوم با یک ارائه دهنده خدمات درمانی مشورت کنید.

مراقب خودت باش

اگر برای مراقبت از خود وقت نگذارید ، نمی توانید انتظار مراقبت از یک عزیز را داشته باشیدضروری است که استراحت کنید ، برای استراحت وقت بگذارید ، خوب غذا بخورید ، ورزش کنید و در مواقع نیاز کمک بگیرید.

در خدمات پرستاری طلوع طب، ما می دانیم که مراقبت از یک عزیز پس از سکته مغزی می تواند یک تجربه بسیار چالش برانگیز باشد ما می توانیم به شما کمک کنیم. با ما در تماس باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880