تست کرونا در منزل

تست کرونا در منزل


تست کرونا در منزل تهران

چرا تست کرونا در منزل

برای انجام آزمایش کرونا در منزل نیاز به خروج از منزل و مراجعه به آزمایشگاه که بدلیل ازدحام مراجعین جزو مراکز پر خطر است . اگر هرکدام از علائم اولیه کرونا را تجربه کردید، سعی کنید از خانه خارج نشوید. از نظر اخلاقی شما موظف هستید به ‌محض اینکه به داشتن علائم کرونا مشکوک بودید، خود را قرنطینه کنید. چرا که قرنطینه افراد مشکوک بهترین روش کنترل همه‌گیری کروناست. اما به جز خطر برای دیگران؛ خارج شدن از خانه می‌تواند به ضرر خودتان هم باشد. چرا که احتمال شدیدتر شدن بیماری کرونا به‌ محض خروج از خانه بسیار زیاد است. وخامت و شدت بیماری کرونا به‌صورت مستقیم به میزان لود ویروس کرونا (یعنی میزان ویروس فعال در بدن شما) بستگی دارد. ممکن است با خروج از خانه، میزان بیشتری ویروس وارد بدن شما شود. در نتیجه شما به‌خاطر سلامتی خودتان و شدید نشدن بیماری نباید از خانه خارج شوید.

از طرفی میزان لود ویروس در مراکز درمانی، کلینیک‌ها، مراکز 16 ساعته کرونا و آزمایشگاه‌ها نیز بسیار زیاد است. در نتیجه پزشکان توصیه می‌کنند که افراد مشکوک به جز در حالت‌های اضطراری از خانه خارج نشوند. اما اگر قرار نیست از خانه خارج شویم؛ چگونه تست دهیم؟

جواب واضح است. تست کرونا در منزل منطقی‌ترین گزینه روی میز است. شما به‌راحتی می‌توانید در امن‌ترین حالت ممکن تست بدهید و بدون اینکه خود و دیگران را به خطر بیندازید، از داشتن یا نداشتن کرونا مطمئن شوید.

چه زمانی تست کرونا در منزل بدهیم؟

علائم اولیه کرونا تا حدودی برای همگی ما شناخته شده است. اگر شما این علائم مشکوک را دارید (حتی یک علامت) را تجربه کردید، باید برای آزمایش کرونا در خانه اقدام کنید.

  • تب
  • سرفه
  • تنگی نفس
  • لرز
  • سردرد
  • بدن درد
  • گلودرد
  • خستگی
  • ازدست‌دادن یا ضعیف شدن حس بویایی و چشایی.
    علائم گوارشی مانند:
    تهوع
    استفراغ
    اسهال.

کرونا دلتا هم ممکن است بسیار شبیه سرماخوردگی عمل کند. به همین خاطر علائم سرماخوردگی مانند آبریزش بینی نیز به علائم بالا اضافه می‌شود. به دلیل قدرت سرایت بالای سویه دلتا؛ پیشنهاد شده است که حتی در صورت داشتن تک علامت هم قرنطینه را شروع و برای آزمایش کرونا اقدام کنید.

اگر در این روزها احساس می‌کنی علائم کرونا را داری ویا مشکوکی به جای رفتن به بیمارستان یا درمانگاه که مملو از ویروس هستند می‌توانی با شرکت طلوع طب تماس بگیری تا کادر متخصص در کمترین زمان به محل شما اعزام شوند و در کوتاهترین زمان جواب آزمایش شما را بدهند

تست کرونا در منزل تهران

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880