پرستار سالمند - طلوع طب

استخدام پرستار سالمند در منزل

برای اکثر افراد یافتن شخصی برای کمک به کارهای خانه داری و پذیرفتن مسئولیت های مراقبت از سالمند جذاب است. اما داشتن کسی در خانه شما به سالمندتان کمک کند، چه شرایطی دارد؟ برای پیدا کردن چنین کسی از کجا شروع می کنید؟ آیا توانایی پرداخت هزینه ها را دارید؟ به سالمندی که اعلام می کند یک فرد غریبه را در خانه نمی خواهد، چگونه پاسخ می دهید؟ این مقاله به شما در فرآیند استخدام پرستار سالمند در خانه کمک می کند.

آیا به کمک پرستار سالمند نیاز دارید؟

مراقبت از سالمند، یک کار تمام وقت است که در پاره ای از اوقات، به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ضرورت خواهد داشت. با سالمندی که نیاز به مراقبت شخصی دارد و نمی توان او را تنها گذاشت، باید شب و روز هوشیار و در حال انجام وظیفه باشید. با مراقبت مداوم و مسئولیت های همراهی، ممکن است زمان بسیار کمی برای خود داشته باشید. اگر از شخصی مراقبت می کنید که باید هنگام نشستن از تخت به صندلی چرخدار یا از روی صندلی به تخت منتقل شود، ممکن است در خطر آسیب زدن به کمر خود باشید. کسانی که از یکی از اعضای خانواده خود مراقبت می کنند که مبتلا به زوال عقل است، ممکن است با رفتارهای چالش برانگیز، خطرات سرگردانی در محیط، یا اقداماتی که ممکن است مضر یا خطرناک باشند مانند روشن گذاشتن شعله های گاز در هنگام آشپزی مواجه باشند. اگر برای خرید، امور بانکی و رسیدگی به نیازهای پزشکی خود وقت ندارید، در معرض خطر بیماری های مرتبط با استرس هستید. شما باید نیازهای خود را به عنوان یک مراقب و نیازهای شخصی که از او مراقبت می کنید در نظر بگیرید. در اینجا به برخی زمینه های اصلی برای ارزیابی اشاره شده است:

مراقبت شخصی: حمام کردن، غذا خوردن، لباس پوشیدن، توالت کردن، نظافت

مراقبت از خانه: آشپزی، نظافت، شست و شوی لباس، خرید

مراقبت های بهداشتی: مدیریت دارو، قرار ملاقات با پزشک، فیزیوتراپی

مراقبت عاطفی: همراهی، فعالیت های معنادار، گفتگو

استخدام  پرستار سالمند می تواند شما را از برخی از وظایفی که بر عهده دارید خلاص کند و وقت شما را آزاد کند تا زمانی برای خود داشته باشید. داشتن کمک قابل اعتماد می تواند به شما این فرصت را بدهد که کارهای خود را انجام دهید، برای خودتان به دکتر بروید، به خواب خود ادامه دهید و با دوستان خود معاشرت کنید. پرستار سالمند می تواند مراقبت و کمک مورد نیاز را در زمانی که خودتان نمی توانید به صورت روزانه در آنجا حضور داشته باشید، ارائه دهد. جالب توجه است که در برخی موارد، فرد سالمند دریافت ‌کننده مراقبت می ‌تواند با کسی غیر از مراقب اصلی که از اعضای خانواده است، همکاری بیشتری داشته باشد، به ‌طوری که برای مثال، دوش گرفتن ممکن است با شخص غیر خانواده راحت تر باشد و به حفظ رابطه شما به عنوان فرزند یا شریک زندگی با سالمند کمک کند. در این شرایط پرستاران برای چند ساعت معینی تازه وارد می‌شوند و بنابراین انرژی لازم برای درگیر شدن با شرایط و تشویق کردن سالمند را دارند، در حالیکه که ممکن است شما آنقدر خسته باشید که نتوانید این کار را دائما و به صورت شبانه روزی انجام دهید. در چنین شرایطی، استخدام پرستار سالمند، نه تنها یک ضرورت است، بلکه هدیه ای است که می توانید به خود بدهید. پذیرش کمک از یک غریبه برای سالمند ممکن است سخت باشد. در ابتدا، حضور شما برای کمک به پرستار سالمند و شخص سالخورده برای ایجاد یک رابطه موفق مهم خواهد بود. می توانید نحوه انجام کارها را به پرستار سالمند نشان دهید، بنابراین کمکی که توسط پرستار داده می شود احساس آشنا و راحتی برای سالمند به همراه خواهد داشت. به سالمند بگویید که به کمک نیاز دارید، و قبول این مساله، کاری است که او می تواند برای کمک به مراقبت از خود انجام دهد. به سالمند اطمینان دهید که استخدام کمک نشانه این نیست که شما آنها را رها خواهید کرد.

اگر فرد سالمند تنها زندگی می کند، ممکن است از او بشنوید: “من به هیچ کمکی نیاز ندارم.” در این مواقع پیشنهاد می شود به سالمند بگویید که با دانستن اینکه کسی در بخشی از روز در آنجا حضور دارد، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. همچنین می‌توانید پیشنهاد کنید که فقط یک هفته آن را امتحان کنید. این امر باعث می‌شود که فرد سالمند در تصمیم‌ گیری کنترل داشته باشد و به او کمک می ‌کند که برای داشتن و قبول یک پرستار آماده باشد. اگر پرستار پیشینه فرهنگی یا زبان مشابهی با سالمند داشته باشد، این پذیرش آسان تر اتفاق می افتد. همچنین شخص سالمند ممکن است ترجیحی برای پرستار مرد یا زن داشته باشد. واکنش همه ما به تعامل با کسی که نمی شناسیم متفاوت است. برای برخی افراد، ملاقات با شخص جدید یک فرصت لذت بخش و جالب است. اما برای افرادی که به ‌دلیل بیماری‌ شان احساس آسیب‌ پذیری می ‌کنند، تمایل زیادی به افشای زندگی خصوصی و فضای زندگی شخصی‌شان وجود ندارد و تمایل کمتری برای ملاقات با شخص جدید نشان می دهند.

استخدام پرستار سالمند از طریق یک آژانس معتبر به شما امکان یک انتخاب امن را می دهد. اکثر آژانس‌ها بررسی‌های سو پیشینه انجام داده‌ اند و افرادی را که برای آنها کار می‌کنند را با دقت کنترل کرده اند. اگر به هر دلیلی با شخصی که فرستاده شده احساس راحتی نمی کنید، همیشه می توانید از آژانس بخواهید شخص دیگری را بفرستد. اما معمولاً یک آژانس تلاش می‌کند تا پرستار را با نیازها و درخواست‌های خاص شما مطابقت دهد، بنابراین اگر بلافاصله با پرستار ارسال ‌شده هماهنگ نشدید و احساس کردید در حضور او راحت نیستید، یک یا دو روز به او فرصت دهید تا با پرستار هماهنگ شوید. مراقبین و گیرندگان مراقبت اغلب نگران هستند که وسایلشان دزدیده شود. این اتفاق گاهی می افتد، اما بسیار نادرتر از آن چیزی است که شما ممکن است تصور کنید. هر گونه اشیاء با ارزش خاص مانند جواهرات را قفل کنید یا از خانه خارج کنید تا از احتمال وقوع این اتفاق کمتر مضطرب شوید. پول نقد و چک و کارت های بانکی را در دسترس قرار ندهید. اگر از طریق یک آژانس معتبر، پرستار استخدام کرده اید، نگرانی‌های خود را گزارش دهید. دقت کنید که اگر شخص سالمند به زوال عقل مبتلا باشد، ممکن است موردی را به عنوان مفقود گزارش کند در حالی که آن شی فقط در گوشه ای از خانه به حال خود رها شده و فراموش شده است.

پرستار سالمند

چگونه می توانید پرستار سالمند پیدا کنید؟

راه های رسمی و غیررسمی زیادی برای یافتن پرستار وجود دارد. راه رسمی و مطمئن تماس با آژانس مراقبت در منزل واقع در نزدیکی محل زندگی عزیزتان است. لیست بلند بالایی از آژانس ها در اکثر جوامع شهری و حومه شهر در دسترس هستند. این می تواند تشخیص اینکه با چه کسی ابتدا باید تماس بگیرید را برایتان دشوار کند. آژانس‌های بسیار کمتری به مناطق روستایی خدمات می‌دهند و گزینه‌های استخدام پرستار را محدود می‌ کنند. افرادی که می توانند به شما در انتخاب آژانس مناسب برای نیازهایتان کمک کنند عبارتند از: پزشک و کارکنان آنها، اعضای فامیل و دوستان شما که از خدمات آژانس استفاده کرده اند و افراد دیگری در جامعه شما که به آنها اعتماد دارید، مانند جامعه مذهبی، مراکز محلی و غیره. همچنین بررسی‌های آژانس را از منابع آنلاین قابل اعتماد بررسی کنید.

سوالات کلیدی که هنگام استخدام پرستار سالمند باید بپرسید:

  • آیا آژانس دارای مجوز دولتی است؟
  • چه مدت به این کار مشغول بوده اند؟
  • آیا پرستاران دارای مجوز و بیمه هستند؟ آژانس چگونه پرستاران خود را آموزش داده و نظارت می کند؟
  • از آژانس بخواهید که اطلاعاتی را برای شما ارسال کند که خدمات، هزینه ها و لیستی از مراجع را شرح می دهد. این به شما فرصتی می دهد تا اطلاعات را قبل از نشستن رو در رو با نماینده آژانس بررسی کنید.
  • مدارک پرستار چیست؟ برای اطمینان از صحت مدارک، می توانید با نهاد تأیید کننده اعتبار تماس بگیرید.
  • پرستار قبلاً کجا کار کرده است؟ می توانید لیست دو تا سه نفر از کارفرمایان سابق یا فعلی را بخواهید.
  • در مورد شایستگی مراقبت، شفقت و قابلیت اطمینان پرستار سالمند سوال کنید.
  • در صورت داشتن تابعیت غیر ایرانی، آیا پرستار از نظر قانونی واجد شرایط کار در این کشور است؟ برای اطمینان، تأییدیه (گذرنامه، اجازه کار و غیره) درخواست کنید.

مزایا و معایب استفاده از آژانس مراقبت و پرستاری در منزل

نکات مثبت:

  • غربالگری، استخدام، اخراج، پرداخت و مالیات از طریق آژانس انجام می شود
  • می تواند پرستارانی با مهارت های مختلف ارائه دهد و شما را با یکی از کارکنانی که می تواند مراقبت یا کمک مورد نیاز شما را ارائه دهد، مطابقت دهد.
  • قادر به تطبیق برنامه های متغیری است که ممکن است گاهی اوقات غیرقابل پیش بینی باشد
  • اگر پرستار مریض شود و به مرخصی برود، آژانس یک جایگزین ارائه می دهد
  • اگر پرستار برای نیازهای شما مناسب نباشد، می تواند یک انتخاب جایگزین ارسال کند.

نکات منفی:

  • ممکن است در صورت عدم تطابق ساعات کار، بیش از یک پرستار را برنامه ریزی کند و سالمند باید به طور جداگانه با هر فرد جدید هماهنگ شود.
  • ممکن است جابجایی و تغییر پرستاران بیشتری را تجربه کنید
  • ممکن است برای برخی وظایف محدود هزینه بیشتری دریافت شود
  • به طور معمول گران تر است

پرستار سالمند/ طلوع طب

استخدام پرستار سالمند به صورت خصوصی

راه غیررسمی برای یافتن پرستار سالمند  نیز وجود دارد و آن استخدام یک پرستار خصوصی است. این کار مستلزم یافتن پرستار به تنهایی و مسئول بودن در قبال استخدام،اخراجا، حقوق و دستمزد و تمامی جنبه های کارفرما بودن است. این دسته از پرستاران اغلب از طریق تبلیغان دهان به دهان یافت می شوند. پرستارانی که برای کار در دسترس هستند همچنین می توانند خدمات خود را در خدمات فهرست آنلاین و تابلوهای اعلانات در مراکز سالمندان و مکان های دیگر فهرست کنند. اگر مایل به استخدام پرستار سالمند به صورت خصوصی هستید، ضروری است که حتما بررسی سو پیشینه انجام دهید. به هر صورت پیشنهاد ما، استفاده از یک آژانس و مجموعه معتبر است که این قبیل کارها را به نیابت از شما انجام دهند تا با خیال راحت پرستار سالمند را به داخل خانه خود راه دهید.

نکات مثبت:

  • شما شخص مورد نظر خود را از بین افرادی که غربال کرده اید انتخاب می کنید و شما رئیس هستید.
  • انعطاف بیشتر در مورد کارهایی که می توان انجام داد وجود دارد.
  • به طور معمول ارزان تر از پرستارانی است که توسط آژانس ها معرفی می شوند.

نکات منفی:

  • اگر پرستار بیمار شد، این مسئولیت شماست که کمک دیگری پیدا کنید
  • شما مسئول تمام جنبه های کارفرما هستید مانند استخدام،اخراج، حقوق و دستمزد، بیمه و حل اختلافات

قیمت پرستار سالمند

محاسبه قیمت دریافت خدمات از پرستار سالمند، به نکات متفاوتی بستگی دارد. در ادامه به این نکات اشاره می کنیم.

  • مقدار فاصله ای که پرستار از منزل شخصی و یا مجموعه درمانی طی می کند، تا به منزل سالمند مراجعه کند؛ روی هزینه خدمات پرستاری تاثیر خواهد گذاشت.
  • شرایط سلامتی سالمند از دیگر نکات تاثیر گذار است. اگر سالمند دچار بیماری های خاصی باشد، نیاز به مراقبت های متفاوتی خواهد داشت.
  • میزان مهارت و تجربه پرستار، از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه خدمات پرستاری خواهد بود.
  • مدت زمانی در روز که سالمند نیاز به دریافت خدمات پرستاری دارد، از دیگر عوامل مهم برای محاسبه هزینه خدمات پرستاری است.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر در این مورد می توانید با مجموعه طلوع طب تماس حاصل فرمایید و با توضیح کامل شرایط خود به متخصصین مجموعه، از قیمت دقیق پرستار سالمند مطلع شوید.

پرستار روزانه سالمند

بسیاری از سالمندان با اعضای خانواده خود زندگی می کنند و فرزندان آن ها مسئولیت مراقبت و همراهیشان را بر عهده دارند. اما اعضای خانواده نمی توانند به صورت دائمی و شبانه روزی در منزل بمانند و ممکن است به دلیل اشتغال، دغدغه ها و اتفاقات روزمره امکان همراهی دائمی سالمند را نداشته باشند. در این حالت می توانند از خدمات پرستار روزانه استفاده کنند، تا در زمان هایی که امکان بودن در کنار سالمند را ندارند، یک پرستار با تجربه و ماهر، او را همراهی کند و به مراقبت از ایشان بپردازد. این مراقبت ها می تواند شامل همراهی و هم صحبتی، اندازه گیری فشار و قند خون، یادآوری مصرف داروها در زمان درست، همراهی در راه رفتن و تحرک و در صورت مبتلا بودن به بیماری های خاص، تسلط و توانایی انجام مراقبت های پزشکی خاص باشد.

چگونه می توانید پرستار سالمند مناسبی پیدا کنید؟

هنگام استخدام کمک و پرستار، مهم است که مشخص کنید که می خواهید پرستار چه کاری انجام دهد. شرح شغلی بنویسید که مواردی را که در آن ها، نیاز به کمک دارید را بیان کند و فهرستی دقیق از کارهایی که می خواهید انجام شود تهیه کنید. دقت کافی برای ارتباط مؤثر و درک متقابل ضروری است. به عنوان مثال، اگر برای نظافت خانه هم کمک می‌خواهید، نوع وظایفی را که باید انجام شوند فهرست کنید مانند جارو کردن، تمیز کردن حمام، شستن ظرف‌ها، شستن لباس‌ها و غیره. اگر می خواهید مراقبت شخصی داشته باشید، آیا شخص برای لباس پوشیدن، نظافت، حمام کردن، توالت کردن، به کمک نیاز دارد؟ اگر می‌خواهید کسی فقط در کنار سالمند حضور فیزیکی داشته باشد، آیا سالمند دوست دارد پیاده‌ روی کند یا تلویزیون تماشا کند (اگر بله، چه برنامه‌هایی؟)، با کسی صحبت کند، برای ناهار بیرون برود، گلف بازی کند، مطالعه کند، تنها بماند؟ یا اگر حیوان خانگی وجود دارد، آیا آن هم باید به   همراه سالمند به پیاده روی برده شود؟ اگر فردی را برای مراقبت از عزیزان سالمند مبتلا به اختلال شناختی استخدام می کنید، بسیار مهم است که از تجربه پرستار با بیماران دچار زوال عقل مطلع شوید. از موقعیت‌هایی که با آن‌ها روبرو هستید مثال بزنید و بپرسید که چگونه با آنها برخورد می‌کنند.

پرستار سالمند - طلوع طب

برای پرستار سالمند شرح شغل بنویسید

هنگامی که انواع کمک های مورد نیاز خود را شناسایی کردید، شرح شغلی بنویسید. علاوه بر شامل وظایفی که شناسایی کرده اید، در مورد موارد زیر نیز موضع روشن و مشخصی داشته باشید:

رانندگی: آیا برای انتقال سالمند به مکانی نیاز است پرستار رانندگی کند؟

مهارت های انتقال: بیرون آوردن سالمند از تخت و صندلی

تجربه با افراد مبتلا به اختلالات حافظه یا سایر اختلالات شناختی

مهارت های زبانی: به ویژه برای افرادی که کم شنوا هستند یا زبان اصلی آنها فارسی نیست.

خانه داری: علاوه بر مراقبت از سالمند، درخواست دیگری برای انجام امور منزل دارید؟

سیگار کشیدن: آیا پرستار سالمند سیگار می کشد؟ اگر چنین است، سیگار کشیدن در کجای محوطه منزل مجاز است؟

ساعت کاری: برای چه ساعات/روزهایی، پرستار استخدام می کنید؟

دستمزد: پرداخت ساعتی است یا نوبتی؟ حقوق مرخصی یا بیماری در نظر گرفته می شود؟ پرداخت ها چگونه انجام می شود؟ برای مثال به شکل پول نقد یا چک؟ فواصل زمانی پرداخت ها به چه شکل است؟ هفتگی، نیمه ماهانه و یا ماهانه؟

آیا شما برای پرستار وعده های غذایی غذا تهیه می کنید یا پرستار باید غذای خود را با خود به همراه بیاورد؟

مصاحبه با پرستار سالمند

اگر از طریق آژانس خدمات پرستاری، پرستار سالمند استخدام می کنید، می توانید این روند را کوتاه کنید. اگر فوراً به کمک نیاز دارید، همیشه به یک آژانس معتبر مراجعه کنید، زیرا استخدام پرستار به صورت خصوصی به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد تا فرد یا تیم مناسبی را پیدا کنید. ابتدا با نماینده آژانس صحبت کنید تا بفهمد به دنبال چه نوع کمکی هستید. سپس او سعی می کند شما را با پرستاری که در مجموعه پرستاران خود به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند، هماهنگ کند. در هر حال، داشتن شرح شغل برای پرستار مفید خواهد بود.

مصاحبه / غربالگری اولیه می تواند از طریق تلفن انجام شود. رزومه پرستار را بخواهید. با کسانی که به نظر می‌رسد برای موقعیت شما مناسب هستند، می‌توانید در صورت تمایل، یک مصاحبه حضوری یا در خانه سالمند یا در یک کافی شاپ ترتیب دهید. در صورت لزوم، خود سالمند باید در مصاحبه حضور داشته باشد، زیرا نظر آنها در انتخاب پرستار بسیار مهم است. سایر اعضای خانواده نیز ممکن است تمایل به حضور داشته باشند. نظرات آنها می تواند به شما در تصمیم گیری خوب کمک کند. شرح شغل را می توان از قبل به عنوان راهی برای شروع مکالمه برای متقاضی ایمیل کرد.

در اینجا چند سوال اولیه برای مصاحبه پرستار سالمند وجود دارد:

  • چرا به این موقعیت علاقه دارید؟
  • کمی در مورد خودتان بگویید.
  • قبلا کجا کار می کردید؟
  • وظایف شما چه بود؟
  • آیا چیزی در شرح شغل وجود دارد که از انجام آن ناراحت باشید؟
  • با فردی که با مشکلات حافظه مواجه است چگونه رفتار می کنید؟ مثال بزنید.
  • تجربه خود را در تهیه غذا برای افراد دیگر شرح دهید.
  • چگونه با افرادی که عصبانی، لجباز و یا دچار ترس هستند رفتار می کنید؟
  • آیا شما اتومبیل دارید؟ آیا ترجیح می دهید در حمل و نقل با ماشین شخصی خود رانندگی کنید؟
  • تجربه شما از انتقال شخصی به بیرون از تخت یا صندلی و روی صندلی چرخدار چیست؟
  • چه زمان هایی در دسترس هستید؟ چه روزها و چه ساعت هایی؟

اگر سالمند حضور دارد، به تعاملات بین پرستار و سالمند دقت کنید. آیا پرستار فقط به شما پاسخ می دهد یا سالمند را نیز در پاسخ های خود لحاظ می کند؟

بلافاصله پس از مصاحبه، برداشت های خود را بنویسید. در صورت حضور شخص سالمند، و همچنین خانواده و یا دوستان دیگری که بخشی از مصاحبه بودند، نظرات همه را لحاظ کنید. به یاد داشته باشید، اگر کسی به دنبال کار است، احتمالاً در حال مصاحبه با دیگران است. برای ارائه یک پیشنهاد شغلی خیلی منتظر نمانید، زیرا ممکن است فرد کار دیگری را قبول کرده باشد. برای امضای قرارداد و تعیین تاریخ شروع، ملاقاتی ترتیب دهید.

پرستار سالمند

نوشتن قرارداد برای استخدام پرستار سالمند

اگر پرستار سالمند را به صورت خصوصی استخدام می کنید، باید قراردادی را تنظیم کنید. از شرح شغل به عنوان مبنای قرارداد استفاده کنید. از طرف دیگر، با یک وکیل تماس بگیرید تا در تهیه یک قرارداد ساده کمک کند. قرارداد، توافق بین شما (کارفرما) و پرستار را رسمیت می بخشد و توسط هر دوی شما امضا شده است. در صورت بروز مشکل، هر یک از طرفین می توانند برای کمک به مذاکره در مورد راه حل ها، به توافق نامه کتبی مراجعه کنند. علاوه بر شرح شغل، قرارداد باید دارای موارد زیر باشد:

  • نام کارفرما
  • نام پرستار
  • آدرس، شماره تلفن، شماره بیمه تامین اجتماعی
  • دستمزد
  • انتظارات رفتاری: استفاده از تلفن، سیگار کشیدن، دیر رسیدن
  • دلایل فسخ قرارداد: اخطار با علت / اخطار بدون علت
  • تاریخ و امضای قرارداد توسط کارفرما و پرستار

ارتباط سازنده با پرستار سالمند

رابطه شما با پرستار و رابطه پرستار با شخص سالمند، همگی بسیار مهم هستند. ارتباط قوی برای یک رابطه خوب ضروری است. زمان های منظمی را برای ملاقات با پرستار و بحث در مورد نگرانی ها، مشکلات و یا تغییرات برنامه ریزی کنید. همواره تغییراتی در نیازهای مراقبتی قابل انتظار است. برای مثال، اگر مسئولیت‌ها یا تغییراتی در افرادی که در خانه زندگی می‌کنند وجود داشته باشد، باید با پرستار صحبت شود. روشن کردن انتظارات و ارائه آموزش کافی برای برآورده کردن این انتظارات مهم است. اگر مشکلی وجود دارد، آن را بنویسید و راه‌ حل‌ هایی را ارائه دهید. ارتباط خود را با پرستار در جریان نگه دارید؛ سعی کنید مشکلات را به محض بروز مشکل برطرف کنید. هر چه اعتماد بین طرفی بیشتر باشد، رابطه بین آن ها نیز بهتر است. اعتماد از طریق ارتباط صادقانه و باز به دست می آید. اگر پرستار کار خود را عالی انجام می دهد، حتما به او بگویید و بازخورد مثبت دهید. یک لبخند و ستایش شایسته می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هیچ یک از ما دوست نداریم احساس کنیم از کارمان قدردانی نمی شود. فراموش نکنید که وقتی فرد مناسبی را برای نیازهای مراقبتی خود پیدا می کنید، ارزش طلا را دارد.

سخن آخر و جمع بندی

انتخاب پرستار سالمند خوب می تواند کاری پیچیده و وقت گیر باشد. اگر می خواهید از فرآیند پیچیده و پر ریسک استخدام پرستار سالمند دوری کنید می توانید از خدمات مجموعه طلوع طب استفاده کنید. مجموعه طلوع طب، خدمات ارسال پرستار سالمند به منزل را انجام می دهد. مسئولیت کنترل سابقه پرستاران و گزینش آن ها با این مجموعه است و شما می توانید با تماس با مجموعه از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و در صورت رضایت از این خدمات استفاده کنید.

برای درخواست اعزام پرستار سالمند فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880