پرستار سالمند ارزان - طلوع طب

جنبه‌ی مالی استخدام پرستار سالمند، یکی از بزرگترین دغدغه های افراد هنگام نگهداری و مراقبت از سالمندان به شمار می رود. به همین علت، بسیاری از افراد به دنبال یافتن پرستار سالمند ارزان قیمت هستند. چنانچه شما نیز درخواست پرستار سالمند ارزان دارید، با مجموعه طلوع طب تماس حاصل نمایید تا مناسب ترین پرستار سالمند را به شما معرفی کنیم. در این مقاله سعی می کنیم علاوه بر معرفی ویژگی های یک پرستار ارزان قیمت و خوب، راهکارها و نکاتی را با شما در میان بگذاریم تا با به کار بستن این موارد، یک انتخاب مناسب و خوب با توجه به بودجه خود داشته باشید.

پرستار سالمند ارزان، از چه ویژگی های باید برخوردار باشد؟

برخی از ویژگی های مهم پرستاران سالمند به شرح زیر هستند:

  • برخورداری از ظاهر آراسته و مناسب
  • مسئولیت پذیری
  • قابل اعتماد و رازدار بودن
  • برخورداری از آموزش های لازم
  • داشتن تجربه مناسب و مرتبط
  • اجرت مناسب و منصفانه
  • صبر و آرامش در برخورد با سالمند

استخدام پرستار سالمند چه مزیت هایی به دنبال دارد؟

  • حفظ عزت نفس و استقلال سالمند از خانواده
  • مانع احساس افسردگی و تنهایی سالمند
  • دریافت مراقبت های درمانی و بهداشتی و روانی از سالمند توسط شخص کاربلد
  • کمک به سالمند در به انجام رساندن امور روزانه خود مانند استحمام، اجابت مزاج و …

آیا امکان یافتن پرستار سالمند ارزان و خوب وجود دارد؟

به طور معمول، ارزان بودن خدمات پرستاری، کاهش سطح خدمات را با خود به دنبال می آورد. گاهی نیز برای پایین آمدن هزینه خدمات پرستاری از سالمند، پرستاران بی تجربه و یا کم تجربه ترجیح داده می شوند که ممکن است صلاحیت کافی برای مراقبت شایسته از سالمند را نداشته باشند و قادر به پاسخگویی به نیازهای متنوع سالمندان نباشند. در این موارد در نهایت نه تنها نیازهای سالمند برطرف نشده است، بلکه منابع مالی و زمانی زیادی هدر می رود و چه بسا با انتخاب پرستار نامناسب، در مواردی سالمند دچار آسیب روحی و روانی نیز بشود. مجموعه طلوع طب تلاش کرده است با حفظ کیفیت و جلب رضایت کارفرمایان، امکان استفاده از پرستار سالمند ارزان را فراهم کند. در بخش بعدی راهکارهایی جهت پایین آوردن هزینه پرستار ارائه شده است.

راهکارهایی به منظور کاهش هزینه استخدام پرستار سالمند

پرستار سالمند در منزل- طلوع طب

چنانچه به دنبال پرستار سالمند ارزان هستید، می توانید از راهکارهای زیر بهره ببرید:

  • به جای خدمات شبانه روزی و بیست و چهار ساعته از پرستارهای شیفت روز با ساعت کاری محدود استفاده کنید.
  • دقت کنید که محل زندگانی پرستار به سالمند نزدیک باشد تا هزینه رفت و آمد کاهش پیدا کند. مجموعه های معتبر، به علت در اختیار داشتن جمع کثیری از نیرو، پرستاران زیادی در اختیار دارند که با معرفی آنها به شما، به راحتی می توانید پرستاری را انتخاب کنید که محل اقامت نزدیکی به سالمند دارد.
  • سعی کنید در صورت امکان، به جای استفاده از پرستار، روزهای تعطیل خودتان به مراقبت از سالمند بپردازید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر به پرستار نشوید.
  • به یاد داشته باشید که وظیفه اصلی پرستار، مراقبت از سالمند و انجام امور درمانی ساده است. بنابراین با کاهش مسئولیت های پرستار می توانید، پرستار را با هزینه پایین تری استخدام کنید. برای مثال، خدمات اضافه مانند درست کردن غذا، شستن ظروف و … را از پرستار درخواست نکنید تا اجرت پرستار پایین بیاید.

7 مرحله ضروری که برای استخدام پرستار سالمند ارزان در منزل باید طی شوند:

هنگامی که یک پرستار سالمند را برای کمک به مراقبت از شخص مسن در منزل استخدام می کنید، می خواهید شخصی را پیدا کنید که سالمند با او به راحتی کنار بیاید و با مراقبت از او شرایط زندگی سالمند را آسان تر کند.

برای کمک به شما برای پیدا کردن یک پرستار فوق‌العاده، 7 مرحله را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا شما را در کل فرآیند استخدام، راهنمایی کنیم.

از این مراحل برای پیدا کردن، استخدام و نگه داشتن بهترین پرستار سالمند برای کار استفاده کنید:

  1. شرح شغلی واضح بنویسید

نوشتن یک شرح شغل واضح برای یافتن پرستارهایی که مایل و قادر به انجام کارهای مورد نیاز برای مراقبت از اشخاص سالمند هستند، ضروری است. برای انجام این کار، به دقت در مورد نیازهای سالمند خود فکر کنید تا بتوانید تمام وظایفی را که از پرستاران انتظار دارید انجام دهند، در نظر بگیرید. ایجاد یک شرح شغلی واضح و مشخص همچنین به شما کمک می‌کند تا بفهمید به چند ساعت مراقبت نیاز است، چقدر انعطاف ‌پذیری لازم است و چه مقدار باید به پرستار برای جبران خدماتش پرداخت کنید.

  1. اگر به طور مستقل پرستار سالمند استخدام می کنید، در پرداخت انعطاف پذیر و منصف باشید

اگر به‌جای استفاده از آژانس‌هایی با نرخ‌های غیرقابل مذاکره، به ‌طور مستقل اقدام به استخدام پرستار می‌کنید، ممکن است بخواهید در مورد پرداخت انعطاف‌ پذیر باشید تا فرصتی برای مصاحبه با بهترین کاندیدها داشته باشید و در آگهی استخدام قید کنید که نرخ ساعتی بر اساس تجربه متغیر است.

این نکته اغلب به دریافت پاسخ از کاندیدهای با تجربه ی بیشتر کمک می کند و این تجربه بیشتر ممکن است ارزش پرداخت مبلغ کمی بالاتری را داشته باشد. البته پرداخت نرخ معمول برای پرستار سالمند در منطقه شما نیز مهم است. اگر تمایل پرداخت بسیار کمتر از نرخ متوسط ​​را دارید، متقاضیان شغل به احتمال زیاد مهارت های مراقبتی مورد نیاز سالمند شما را نخواهند داشت.

برای داشتن ایده ای از نرخ های ساعتی پرستاران سالمند، با مجموعه طلوع طب تماس بگیرید.

  1. پرداخت قانونی

گاهی اوقات پرداخت پول نقد و انجام پیش پرداخت می تواند به کاهش هزینه های شما کمک کند اما فراموش نکنید که بابت پول های دریافتی حتما رسید دریافت کنید.

  1. با پرستار سالمند، مصاحبه های متعدد داشته باشید و درخواست یک دوره آزمایشی کنید.

تنها یک بار مصاحبه با یک پرستار سالمند بالقوه، اطلاعات کافی برای تصمیم گیری خوب به شما نمی دهد. برای دریافت تصویر کامل تر از شرایط، 3 مرحله مصاحبه را در نظر بگیرید:

پرستار سالمند در منزل- طلوع طب

یک مصاحبه غربالگری مختصر از طریق تلفن برای اطمینان از توانایی پرستار در برآورده کردن شرایط اولیه

یک مصاحبه حضوری برای ملاقات با کاندیدهایی که از مصاحبه تلفنی با موفقیت عبور می کنند

یک مصاحبه حضوری که در آن 1 یا 2 کاندید برتر با سالمند شما ملاقات کنند

بعد از این مراحل خوب است بدانید که مصاحبه یک مساله است، اما زندگی واقعی مساله دیگری است. بنابراین پس از انتخاب یک کاندید پرستار عالی، ایده خوبی است که قبل از شروع دائمی کار، یک دوره آزمایشی ترتیب دهید.

این دوره آزمایشی به شما فرصتی می دهد تا ببینید که پرستاران چقدر با سالمند کنار می آیند و چگونه وظایف مراقبتی را انجام می دهند. همچنین به پرستار فرصتی می دهد تا مطمئن شود این شغل انتظارات او را نیز برآورده می کند.

  1. در طول مصاحبه از پرستار سالمند سوالات زیادی بپرسید

پرسیدن سوالات در طول مصاحبه به شما کمک می کند فردی مسئول، قابل اعتماد و دلسوز را پیدا کنید. از پرسیدن سوالاتی در مورد تجربیات گذشته پرستار سوال کنید مثلا راجع به موقعیت‌های خاصی که اغلب برای سالمندان اتفاق می‌افتد، بپرسید و سوال کنید، در آن شرایط چه کاری انجام می‌دهند.

به عنوان مثال، اگر شخص سالخورده مورد نظر، دچار زوال عقل و بی اختیاری ادرار است، از پرستار بپرسید که اگر شخص سالمند از دادن اجازه برای برداشتن لباس زیر کثیف و تمیز شدن امتناع کند، چه کاری انجام می دهند. یا بپرسید که اگر شخص سالمند از مصرف داروهای خود امتناع کنند، چگونه با او رفتار خواهند کرد.

  1. رفرنس های پرستاران را بررسی کنید

حتی اگر شخصی که با او مصاحبه کردید فوق العاده به نظر می رسید، باز هم عاقلانه است که بررسی پیشینه انجام دهید.

از کارفرمای قبلی راجع به عملکرد پرستار در کار قبلی خود بپرسید و اینکه آیا حاضر هستند در صورت نیاز، دوباره آن فرد را استخدام کنند و آیا به طور کلی این کاندید را به شما توصیه می کند؟

از آنجایی که افراد مسن بیشتر در معرض خطر کلاهبرداری یا سوء استفاده قرار دارند، عاقلانه است که سوابق کیفری پرستار را نیز بررسی کنید.

  1. قرارداد کار را امضا کنید

ایجاد یک قرارداد کاری، بخش مهمی از استخدام یک پرستار سالمند برای کمک در منزل است. یک قرارداد نباید پیچیده باشد. هدف سند این است که جزئیاتی را که در مورد آن صحبت کرده‌اید به وضوح و به صورت مکتوب در اختیار داشته باشید. هم شما و هم پرستار قرارداد را امضا می کنید تا نشان دهید که انتظارات شغلی واضح است و هر دوی شما با شرایط موافق هستید.

قرارداد حتماً شامل موارد زیر باشد:

  • شرح شغل مفصل
  • ساعت / برنامه
  • نرخ پرداخت و دوره های پرداخت
  • هر چیز دیگری که در طول فرآیند مصاحبه با آن توافق کرده اید

سخن پایانی و  جمع بندی

فراموش نکنید که به صرف ارزان بودن پرستار نباید این برداشت شود که خدمات ارائه شده ضعیف است. ویژگی های فردی، مسئولیت پذیری و راهکارهایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد، به پایین آوردن هزینه استخدام پرستار سالمند کمک می کند. همچنین شایان ذکر است که هزینه استخدام پرستار سالمند ارزان، با سطح و مقدار خدمات درخواستی و مدت زمان حضور پرستار در منزل ارتباط تنگاتنگی دارد. مجموعه طلوع طب، پرستاران مختلف با طیف وسیعی از خدمات، در اختیار خود دارد که در صورت تمایل به استخدام یک پرستار سالمند ارزان و خوب می توانید با این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان استخدام پرستار سالمند ارزان بهره مند شوید.

برای درخواست اعزام پرستار سالمند فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880