پرستار در منزل غرب تهران

پرستار در منزل غرب تهران - طلوع طب

این روزها با افزایش مشغله ها و مشکلات شخصی که وجود دارد، مراقبت و پرستاری از بیماران به یک شغل تمام وقت شناخته میشود که میتواند انرژی و وقت زیادی را به خود مشغول کند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال راه حلی در راستای رفع این موضوع هستند.

با بالا رفتن هزینه های بیمارستان و تجهیزات محدودی که در اختیار بیمار قرار میگیرد، شاید بتوان مراقبت و پرستاری در منزل را یکی از راهکارهای مطمئن و اساسی پیشنهاد داد. این موضوع میتواند به ویژه در شرایطی که بیماری کووید 19 وجود دارد، کمک کننده باشد و از ابتلای بیمار یا سالمند به سایر بیماری ها جلوگیری کند.

محدوده غرب تهران، محله ای شناخته شده با تعداد بیشماری از بیمارستان های عمومی و تخصصی بوده است که میتواند برای معالجه و درمان بیماری ها، مراکز خوبی به شمار بروند. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که برخی از بیماران، سالمندان و یا کودکان از بودن در محیط بیمارستان خوشحال نبوده و این موضوع میتواند به کند تر شدن روند بهبود آنها منجر شود. بنابراین اگر ساکن مناطق غربی و یا مرکزی تهران هستید، اعزام و استخدام پرستار در منزل غرب تهران؛ میتواند یکی از راهکارهای کمک کننده در جهت بهبود وضعیت بیمار شما شود.

همانطور که میدانید تفاوت های زیادی در میان انتخاب افرادی برای مراقبت؛ پرستاری و یا ارائه خدمات پزشکی میباشد. اما به طور معمول تمامی این موارد با نام پرستار شناخته میشود. این روزها مراقبت و پرستاری به یکی از شغل های مطرح در حیطه مراقبت و ارائه خدمات به افراد کم توان شناخته میشود و شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه ای اختصاصی به کمک افرادی متخصص به فردی که در انجام کارهای شخصی خود نیازمند کمک و یاری هستند، کمک کرده و در مقابل از انجام فعالیت های روزانه و شخصی خود باز نمانید.

پرستار در منزل غرب تهران

ویژگی هایی که یک پرستار حرفه ای باید داشته باشد؟

اگر به دنبال استخدام پرستار در منزل غرب تهران هستید، بدون شک در اولین مرحله باید این موضوع را در نظر بگیرید که پرستار مورد نظر را برای انجام چه فعالیت هایی و برای چه مراقبت از چه فردی میخواهید استخدام کنید. به طور کلی تفاوت هایی در میان انتخاب پرستار برای کودک، پرستار سالمند و یا پرستار بیمار وجود دارد. اما در تمامی این موارد فردی که به عنوان پرستار انتخاب میشود باید ویژگی هایی هم داشته باشد که در ادامه به آنها پرداخته میشود.

  • رعایت نظافت شخصی و داشتن ظاهری آراسته

شاید در اولین برخورد، توجه به ظاهر فرد و رعایت نکات بهداشتی را بتوان معیاری قرار داد که شخص مورد نظر به این موضوع تا چه حدی اهمیت میدهد و میتواند تا چه میزان این موارد را در شخصی که به مراقبت از آن میپردازد، رعایت کند.

  • صبر و بردباری

مهم ترین شاخصی که میتواند در مورد پرستار در منزل اهمیت داشته باشد، صبور بودن و بردبار بودن او در برابر ناملایمات است. همانطور که میدانید تغییر خلق و خو در افراد بیمار و سالمند میتواند کمی آزاردهنده باشد و به ناراحتی اطرافیان منجر شود. این موضوع قابل درک بوده و پرستار باید توانایی رویارویی با این موضوع را داشته باشد. از طرفی دیگر انجام کارهای روتین و روزمره میتواند کمی خسته کننده باشد که اگر پرستار دست به خلاقیت بزند، میتواند کمی جو حاکم را کنترل کرده و به صمیمیت میان پرستار و بیمار منجر شود.

  • متعهد بودن و مسئولیت پذیری

مسئولیت پذیری و قبول کردن تعهد در مراقبت از بیمار یکی دیگر از مواردیست که میتواند پرستار را با چالش های مختلفی رو به رو کند. از آنجا که میدانیم میزان لجاجت در افراد بیمار، مسن و کودک بالاست، باید در وهله اول سلامت فرد را در اولویت قرار داد و پس از آن به حل تعارضات و خواسته های فرد توجه کرد.

  • منظم و دقیق در انجام امور محول شده

یکی دیگر از مواردی که در مورد انتخاب پرستار باید مورد توجه قرار گیرد توجه به نظم و دقت در انجام امور و کارهاییست که در حیطه وظایف پرستار قرار میگیرد. به طور مثال از ابتدایی ترین مواردی که باید مد نظر داشت میتوان به توجه به زمان مصرف دارو، غذا دادن به موقع، توجه به رژیم غذایی فرد، تعویض لباس و رعایت نظافت فردی و محیطی میباشد. در همین راستا به دلیل تعدد وظایف پیشنهاد میشود برنامه ی روزانه مشخصی تهیه شود که پرستار طبق آن عمل کند.

طلوع طب/ پرستار در غرب تهران

خدمات ارائه شده توسط پرستار در منزل غرب تهران

خدماتی که باید در توسط پرستار به بیمار، سالمند و یا کودک ارائه شود، متفاوت است. همانطور که نیازهای هرکدام از این افراد متفاوت میباشد، توجه به برطرف کردن هرکدام از آنها با رعایت تقدم و تاخر میتواند مهم و ضروری به شمار برود. در ادامه لیستی از وظایفی که میتواند بین تمامی این افراد مشترک باشد، شرح داده شده است.

  • توجه به رژیم غذایی و درمانی فرد

توجه به رژیم غذایی و مصرف غذای توصیه شده توسط پزشک معالج میتواند یکی از ابتدایی ترین اصولی باشد که باید از طرف پرستار مورد توجه قرار گیرد.

  • توجه به داروهای مصرفی و زمان دریافت آنها

این موضوع به خصوص در مورد پرستاران بیمار و سالمند اهمیت بالایی دارد. بهتر است مصرف دارو مطابق با توصیه های پزشک، انجام شود و از دادن دارو به صورت خودسرانه به بیمار جلوگیری شود.

  • توجه و تنظیم ساعت خواب

ساعت خواب یکی دیگر از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، بیخوابی و بدخوابی یکی از شایع ترین مشکلاتیست که به خصوص در افراد مسن میتواند آزار دهنده باشد. از پرستار انتظار میرود به این مورد توجه کند و طبق برنامه زمانی خاصی نسبت به غذا دادن و یا ساعت خواب فرد، عمل کند.

  • چک کردن فشار خون و قند خون

این موضوع در بیماران و سالمندانی که به بیماری های دیابت و یا فشار بالای خون دچارند توصیه میشود. اما به طور معمول از آنجایی که توجه به این موارد میتواند از بروز حادثه ها و  بیماری های ناگهانی جلوگیری کند، توصیه میشود هر روز در زمانی مشخص توسط پرستار بررسی شود.

  • رسیدگی به نظافت فرد بیمار، حمام کردن و یا تعویض به موقع پوشک

اگر به دنبال استخدام فردی برای انجام کارهای روزانه و کمک کردن به شخص، هستید. رعایت نظافت شخصی و حمام بردن میتواند در حیطه وظایف پرستار قرار گیرد. از طرفی دیگر برخی از بیماران، سالمندان و کودکان که از پوشک استفاده میکنند و باید تعویض به موقع پوشک و جلوگیری از سوزش نواحی اطراف پا، به دقت بررسی شود.

  • تعویض پانسمان زخم و جلوگیری از ایجاد زخم بستر

در بیمارانی که قادر به حرکت نیستند و به طور مداوم بر روی تخت دراز میکشند، توجه به تعویض به موقع پانسمان و انجام ماساژ و جلوگیری کردن از ایجاد زخم بستر میتواند در حیطه وظایف و مسئولیت های پرستار قرار بگیرد.

  • تعویض سنداژ، سرم تراپی و نمونه گیری

توجه به تعویض به موقع سنداژ، سرم تراپی؛ تزریق انواع سرم تقویتی و درمانی، نمونه گیری خون و… میتواند به خصوص در بیماران، اهمیت بالایی داشته باشد.

توجه و دقت در انجام هر کدام از این موارد میتواند دارای اهمیت باشد و طبق قراردادی که بین دو طرف وجود دارد، میتواند به حقوق دریافتی پرستار بیافزاید. یکی دیگر از عواملی که میتواند در هزینه و حقوق پرستار تاثیرگذار باشد میزان سابقه کاری و تسلط فرد در انجام امور محول شده میباشد.

پرستار کودک در منزل غرب تهران

این روزها در بیشتر خانواده ها، پدر و مادر هردو شاغل هستند و به همین دلیل حداقل بخشی از روز را نمی توانند در کنار فزندشان باشند. در این مواقع استخدام پرستار بچه در منزل غرب تهران، می تواند بهترین راه حل باشد. پرستارهای کودک، برای مراقبت از کودکان آموزش دیده اند و تخصص های لازم مانند روانشناسی کودک، آشنایی با بازی های مناسب سنین مختلف و چگونگی نگهداری از کودکان با سنین متفاوت را دارند. البته اگر فرزند شما دارای بیماری و شرایط خاصی باشد و نیاز به مراقبت های ویژه ای داشته باشد، پرستار بچه شما باید دارای تخصص مراقبت از فرد مبتلا به آن شرایط یا بیماری خاص را نیز داشته باشد.

هزینه استخدام پرستار در منزل غرب تهران چقدر است؟

همانطور که گفته شد هزینه استخدام پرستار میتواند به عوامل متعدد وابسته باشد، به طور مثال اگر وظایف بیشتری بر عهده پرستار قرار بگیرد و یا علاوه بر کارهای روزانه، نظافت و آشپزی نیز طبق توافق به وظایف پرستار اضافه شود، حقوق و دستمزد پرستار افزایش پیدا میکند. از طرفی دیگر عواملی مانند سابقه کاری فرد و زمینه فعالیت و مهارت هایی که پرستار دارد، حقوق پرستار میتواند افزایش پیدا کند. به طور کلی نمیتوان در مورد حقوق این افراد  نرخ مشخصی تعریف کرد چرا که عوامل زیاد در حقوق دریافتی میتواند تاثیرگذار باشد. مجموعه طلوع طب یکی از موسسه های معتبر در زمینه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری است که با اعزام افراد متخصص به منزل شما، سعی در سهولت دریافت خدمات به افراد کم توان میکند. شما میتوانید در صورت لزوم به استخدام پرستار در منزل غرب تهران و یا دریافت خدمات دیگر با کارشناسان مجموعه طلوع طب تماس حاصل نمایید.

برای درخواست اعزام پرستار در منزل فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880