خدمات پرستاری در منزل

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دریافت خدمات پرستاری در منزل نیاز پیدا کرده باشید. این نیاز ممکن است برای مراقبت از بیمار، سالمند و یا کودکان و نوزادان باشد. برای دریافت این خدمات با بهترین سطح کیفیت، بهتر است از مجموعه های ارائه دهنده خدمات پزشکی و درمانی معتبر، درخواست پرستار کنید. این مجموعه ها به علت همکاری با افراد متخصص و با تجربه، می توانند خدماتی با بهترین سطح را به شما ارائه دهند.

لیست خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل شامل پرستاری از سالمند، پرستاری از بیمار و پرستاری از کودک یا نوزاد می شود. هرکدام از این انواع خدمات باید توسط نیروی متخصص خودش ارائه شود، تا خدماتی با بالاترین تاثیرگذاری و کیفیت را دریافت کنید.

پرستاری از سالمند در منزل

سالمندان ترجیح می دهند که زمان خود را با اعضای خانواده و در منزل شخصی خود بگذرانند. اما این امکان وجود دارد که اعضای خانواده نتوانند به صورت دائمی و شبانه روزی کنار آن ها باشند و یا سالمند بیماری خاصی داشته باشد که نیاز به مراقبت های ویژه ای داشته باشد. در این زمان ها استخدام پرستار سالمند در منزل، بهترین انتخاب است. به این شکل می توانید با توجه به شرایطی که سالمند دارد خدمات مراقبتی شبانه روزی، روزانه و یا ساعتی را انتخاب کنید.

پرستاری از بیمار در منزل

برخی از بیمارها هستند که ترجیح می دهند دوران بهبودی و یا نقاهت خود را در منزل خودشان سپری کنند. به این شکل هم از آلودگی های بیمارستان دور می شوند و هم به دلیل حضور در محیط آشنای منزل روحیه بهتری خواهند داشت. اما بیمار نیاز به مراقبت تخصصی دارد و هر کسی توانایی انجام این نوع مراقبت را ندارد. پرستار بیمار در منزل، با تخصص و دانشی که در این زمینه دارد می تواند نیازهای بیمار را رفع کند و مقدمات بهبود او را فراهم آورد.

پرستاری از کودک یا نوزاد در منزل

این روزها معمولا والدین کودکان هر دو شاغل هستند و نمی توانند تمام طول روز را در کنار فرزند خود باشند. برای حل این مشکل می توانند از خدمات یک پرستار کودک حرفه ای استفاده کنند. پرستار کودک با دانش و تخصصی که در زمینه نگهداری از کودکان و یا نوزادان دارد، می تواند به خوبی از آن ها نگهداری کند و زمان را با بازی و آموزش سپری می کند تا زمانی که شما به منزل و نزد کودکتان بازگردید.

یک پرستار خوب به چه کسی می گویند؟

در حالی که ممکن است نظرات در مورد کیفیت یک پرستار خوب متفاوت باشد، تعریف پرستار خوب ثابت است. یک پرستار خوب، پرستاری است که بهترین ویژگی های خود را در نقش مراقبت های بهداشتی ایفا می کند و از آنها برای ارتقای نتایج مثبت بیمار و تقویت حرفه پرستاری استفاده می کند. پرستاران خوب در مورد مراقبت‌هایی که ارائه می‌کنند کوشا هستند و برای یافتن راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی که بیماران، تیم‌های مراقبت‌های بهداشتی و سازمانشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، تلاش می‌کنند.

چرا وجود پرستار خوب مهم است؟

پرستاری شغل سختی است، اما می تواند رضایت بخش نیز باشد. مانند سایر مشاغل، پرستاری نیاز به مجموعه مهارت‌های خاص و تمایل پرستار برای رشد و توسعه روزانه دارد. افرادی که پرستاری را به عنوان شغل انتخاب می کنند باید اهمیت یک پرستار خوب بودن را درک کنند. پرستاران اعضای ضروری تیم مراقبت های بهداشتی هستند. آنها از بیماران، خانواده ها و این حرفه حمایت می کنند. روشی که پرستاران خود را نشان می دهند و وظایف خود را انجام می دهند بر نتایج بیمار، روابط پرستار و بیمار و روابط بین حرفه ای تأثیر می گذارد. هنگامی که پرستاران ویژگی های یک پرستار موفق را که در این مقاله ارائه شده است، توسعه می دهند، به اعضای حیاتی تیم مراقبت های بهداشتی تبدیل می شوند و رفاه بیماران را ارتقا می دهند.

طلوع طب - خدمات پرستاری در منزل

ویژگی های یک پرستار خوب چیست؟

یک پرستار خوب چندین ویژگی دارد. موارد زیر از جمله ویژگی های مهمی است که پرستاران می توانند در حین ایفای نقش پرستاری ایجاد و اجرا کنند. یک شرکت خدمات پرستاری در منزل، می بایست هنگام استخدام پرستار، آن ها را ارزیابی کند تا از داشتن این ویژگی ها اطمینان حاصل کند.

  1. ارتباط عالی

یکی از ضروری ترین ویژگی های یک پرستار توانایی برقراری ارتباط موثر است. ارتباط در پرستاری شامل هرگونه اقدامی است که از طریق آن پیام ها بین بیماران، عزیزان آنها و سایر اعضای تیم ارسال و دریافت می شود. پرستاران به عنوان رابط بین بیماران، خانواده ها، پزشکان و سایر اعضای تیم بین رشته ای عمل می کنند. ارتباط عالی در پرستاری در ارائه مراقبت با کیفیت به بیمار و بهبود نتایج بیمار ضروری است. هنگامی که پرستاران مهارت های ارتباطی خوبی را توسعه و نشان می دهند، برای آموزش بیماران و خانواده هایشان در مورد بیماری ها، داروها و درمان ها مجهزتر می شوند. ارتباط خوب بین اعضای تیم مراقبت های بهداشتی، تداوم مراقبت را ارتقا می دهد و خطر بروز خطا یا قصور در مراقبت از بیمار را کاهش می دهد. برعکس، وقتی پرستاران مهارت های ارتباطی ضعیفی دارند، می تواند منجر به عواقب مخربی شود. خطاهای دارویی، عدم دقت در داده های بیمار و نتایج ضعیف بیمار را می توان به ارتباط ضعیف نسبت داد. راه های مختلفی برای بهبود مهارت های ارتباطی و تبدیل شدن به یک ارتباط موثرتر وجود دارد. پرستار باید در ابتدا گوش دادن فعال را تمرین کند. گوش دادن فعال به این معنی است که توجه خود را به دیگران جلب کند. این کار، شامل شنیدن آنچه می گویند و درک آنچه ممکن است نگویند (ارتباط غیرکلامی) است. برای ایجاد محیطی مساعد برای برقراری ارتباط موثر، پرستاران باید زبان بدن را درک کنند و ذهنی باز و بدون قضاوت داشته باشند.

  1. حمایت از بیمار

مواردی که باید در خدمات پرستاری در منزل مد نظر قرار داده شود، شامل احترام به کرامت انسانی، حمایت از حقوق بیمار، تعهد به بیمار و رفتار یکسان با همه بیماران است. منظور از حمایت از بیمار، مراقبت از بیمار با کیفیت است. هنگامی که پرستاران در حمایت از مشتریان خود فعال می شوند، مراقبت از بیمار را ارتقا می دهند. پرستارانی که می خواهند کیفیت حمایت را در فعالیت های خود تقویت کنند، می توانند این کار را با اجرای چند اقدام انجام دهند. پرستاران معمولاًتعامل مستقیم زیادی با بیماران دارند. یک راه عالی برای تقویت حمایت از بیمار، آگاه نگه داشتن تیم مراقبت های بهداشتی است. پرستاران می‌توانند خواسته‌ها یا درخواست‌های بیمار را به سایر اعضای تیم منتقل کنند تا ارتباطات مؤثر برای مراقبت از بیمار را ارتقا دهند. مواقعی وجود دارد که اعضای خانواده یا دوستان ممکن است به گونه ای عمل کنند که نشان دهنده خواسته ها یا بهترین منافع بیمار نباشد. در این مواقع، پرستاران، ارتباط معناداری را بین بیمار و اعضای خانواده تشویق می کنند و به محافظت از بیماران خود در برابر موقعیت های استرس زا ناخوشایند یا قابل پیشگیری کمک می کنند.

  1. همدلی

همدلی یکی از ویژگی های ضروری یک پرستار است. همدلی توانایی دیدن، درک و به اشتراک گذاشتن نظرات دیگران بدون قضاوت یا تلاش برای تغییر افکار و احساسات آنهاست. پرستاران از طریق ارتباط با بیماران و عزیزانشان و درک آنها برای افزایش مراقبت از بیمار و بهبود نتایج بیمار، همدلی را نشان می دهند. همدلی، سنگ بنای رویکرد بیمارمحور در مراقبت و خدمات پرستاری در منزل است و یکی از ویژگی های برتر یک پرستار عالی است. همدلی در عمل پرستاری برای ایجاد ارتباط قوی با بیماران و خانواده ها ضروری است و به پرستاران اجازه می دهد تا بر افکار، احساسات و دیدگاه های بیمار تمرکز کنند. پرستاران همدل در ترویج گفتگو با بیماران در مورد نگرانی‌ها، ناراحتی‌ها و اولویت‌های مراقبت‌های بهداشتی نقش اساسی دارند. پرستارانی که می خواهند توانایی خود را برای همدلی بهبود بخشند، می توانند این کار را با اجرای چند رفتار انجام دهند: به بیماران گوش داده و به زندگی آنها علاقه نشان دهند، مهربان و محترم باشند، آگاهی و شایستگی فرهنگی را توسعه دهند، و الگوبرداری کنند. همدلی واقعی از تمایل به احساس و درک احساسات دیگران ناشی می شود. هرچه پرستاران، برای گوش دادن به بیماران خود و احترام گذاشتن به افکار و عواطف آنها تمایل بیشتری داشته باشند، نشان دادن همدلی در مراقبتی که ارائه می دهند آسان تر می شود.

  1. شفقت

در حالی که همدلی با توانایی در نظر گرفتن دیدگاه احساسات و عواطف دیگران سروکار دارد، شفقت شامل همدلی، همراه با میل شدید برای کمک به دیگران است. شفقت یکی از ویژگی های ضروری یک پرستار خوب است زیرا الهام بخش عمل است. شفقت یک درک شناختی از احساس دیگران است و با تمایل به کمک به کاهش درد و رنج دیگران هدایت می شود. پرستاران می توانند شفقت را با انجام رفتارهای خوب، نشان دادن علاقه شخصی به مسائلی که برای بیماران و خانواده آنها مهم است و وقت گذاشتن برای فکر کردن به آنچه که بیماران و خانواده های آنها از نظر جسمی و عاطفی تجربه می کنند تقویت کنند. برقراری ارتباط با بیماران در مورد زندگی آنها به ایجاد اعتماد کمک می کند.

خدمات پرستاری

  1. توجه به جزئیات

جزئیات گرا بودن به معنای توجه به تمام جنبه ها یا جزئیات یک پروژه یا کار است. پرستارانی که جزئیات گرا هستند دوست دارند همه چیز را مرتب کنند. دقت، سازماندهی و آراستگی از اولویت بالایی برخوردار است و اگر پرستاران احساس کنند این موارد نامتعادل هستند، اغلب احساس ناراحتی می کنند. بهترین پرستاران در جزئیات محور بودن مهارت دارند. آنها اهمیت جزئیات را درک می کنند. پرستارانی که به جزئیات توجه زیادی دارند، احتمالاً تغییرات در وضعیت بیمار خود را تشخیص می‌دهند، کارآمد و دقیق کار می‌کنند و میزان رضایت شغلی بالاتری دارند. پرستاران می توانند مهارت جزئیات محور بودن را با اجرای اقداماتی بهبود بخشند، از جمله موارد زیر: اطمینان حاصل کنند که دستورالعمل ها را قبل از شروع کار به وضوح درک کرده اند و دستورات پزشک را با دقت انجام دهند. هنگامی که آن ها به خوبی با بیماران و همکاران ارتباط برقرار می ‌کنند، تشخیص اینکه چه وظایفی ضروری هستند یا باید بر دیگران مقدم باشند، آسان‌تر می‌شود و به پرستار این امکان را می‌دهد که کار خود را اولویت ‌بندی کند. تقسیم مشاغل بزرگ به کارهای کوچکتر و به راحتی قابل دستیابی به کاهش خطر نادیده گرفتن جزئیات مهم کمک می کند.

  1. استدلال بالینی

استدلال بالینی اصطلاحی است که برای توصیف ارزیابی و مدیریت مسائل بیمار در محل مراقبت، مانند مراقبت در کنار بالین یا در حین مراجعه به مطب پزشک استفاده می‌شود. این فرآیندی است که از طریق آن پرستاران بیماران را مشاهده می کنند، اطلاعات دریافتی آنها را پردازش می کنند، مداخلات را برنامه ریزی و اجرا می کنند و نتایج را ارزیابی می کنند. استدلال بالینی یکی از ویژگی های یک پرستار خوب است که یادگیری مستمر را نشان می دهد. استدلال بالینی در تصمیم گیری به موقع برای مراقبت از بیمار مؤثر است. استدلال بالینی در پرستاری اغلب خط باریکی بین پیامدهای ضعیف و مطلوب بیمار است. پرستارانی که نمی توانند استدلال بالینی را در عمل خود پیاده کنند، احتمال بیشتری دارد که در قضاوت دچار نقصان شوند که به بیماران آسیب می رساند. راه های مختلفی برای تقویت استدلال بالینی در هنگام ارائه خدمات پرستاری در منزل وجود دارد. پرستارانی که از چرخه استدلال بالینی استفاده می‌کنند معمولاً هشت مرحله را دنبال می‌کنند: وضعیت بیمار را در نظر می گیرند، اطلاعات و نشانه‌ها را جمع‌آوری می کنند، اطلاعات را پردازش کرده، مسائل و مشکلات را شناسایی می کنند، یک هدف (اهداف) ایجاد می کنند، اقدام می کنند، نتایج را ارزیابی می کنند و در مورد فرآیند و فرصت‌های یادگیری جدید تأمل می کنند. در ادامه نحوه اعمال چرخه استدلال بالینی در هنگام ارائه خدمات پرستاری در منزل شرح داده شده است.

  • در نظر گرفتن وضعیت بیمار: توصیف حقایق، اشیاء، زمینه و افراد مرتبط با وضعیت فعلی بیمار
  • جمع آوری اطلاعات و نشانه ها: مرور اطلاعات فعلی و جمع آوری اطلاعات جدید با انجام یک ارزیابی جدید
  • اطلاعات فرآیند: تفسیر داده ها و مقایسه داده نرمال و غیر عادی. سپس تشخیص اطلاعات مربوط از اطلاعات نامربوط و کشف ارتباط بین الگوهای تغییرات در وضعیت بیمار. در آخر پیش بینی یک نتیجه بر اساس اطلاعات پردازش شده.
  • شناسایی مسائل و مشکلات: تجزیه و تحلیل و ترکیب استنباط ها و حقایق برای ایجاد یک تشخیص پرستاری قطعی.
  • تعیین اهداف: توصیف نتیجه مورد نظر و تعیین یک چارچوب زمانی که در آن انتظار تحقق هدف می رود.
  • عمل: انتخاب بین گزینه های جایگزین برای مداخله پرستاری و انجام آن.
  • ارزیابی: بررسی اثربخشی اقدامات و نتایج.
  1. اولویت بندی

اولویت بندی عمل تعیین ترتیب مراقبت از بیمار یا سایر وظایف پرستاری با تعیین فوریت و یا اهمیت است. این فرآیند ایجاد یک نظم ترجیحی است که توسط آن پرستاران، مداخلات پرستاری را انجام می دهند. اولویت بندی یک مهارت ضروری برای پرستاران است. تصمیم پرستار در مورد ترتیب مراقبت باید بر اساس آن چیزی باشد که همه بیماران و تیم مراقبت های بهداشتی به نفع آنهاست. هنگامی که پرستاران توانایی اولویت بندی موثر را نشان می دهند، برنامه ریزی و اجرای اقدامات پرستاری آسان تر می شود و از تداوم مراقبت بین اعضای تیم حمایت می شود. پرستاران می توانند با پرسیدن سوال و نشان دادن ارتباط آزاد با بیماران و تیم هایشان، توانایی خود را در اولویت بندی تقویت کنند. اگرچه مولتی تسک بودن یک مهارت ضروری است که همه پرستاران باید آن را توسعه دهند، اولویت بندی پرستاران را ملزم می کند که به وظایف متعدد نگاه کنند و آنها را بر اساس اهمیت فردی سازماندهی کنند. در صورت لزوم، پرستاران ممکن است مسئولیت ها را به اعضای تیم مناسب محول کنند.

  1. تفکر انتقادی

تفکر انتقادی یکی از ضروری ترین ویژگی های یک پرستار است. تفکر انتقادی در پرستاری فرآیند حل مشکلات مربوط به مراقبت و تصمیم گیری از بیمار است. توانایی جمع آوری اطلاعات، ارزیابی حقایق و ایجاد نتیجه گیری های عینی و منطقی است. تفکر انتقادی روشی خودگردان برای اولویت بندی و عیب یابی تصمیمات دشوار مربوط به مراقبت از بیمار است. این امر مستلزم آن است که پرستاران در مورد تمام جنبه های یک موقعیت فکر کنند و خلاقیت را برای افزایش تأثیر مطلوب انتخاب های خود به کار گیرند. تفکر انتقادی برای مداخلات پرستاری کارآمد، ایمن و ماهرانه حیاتی است. اگرچه پرستاران به عنوان بخشی از یک تیم بزرگ‌تر ارائه مراقبت‌های بهداشتی عمل می‌کنند، اما به طور مستقل نیز تمرین می‌کنند که نیاز به مالکیت تصمیمات حرفه‌ای آنها دارد. پرستاران می توانند مهارت های تفکر انتقادی را با استفاده از پنج مولفه تقویت کنند: تشخیص مشکل، اولویت بندی، تصمیم گیری بالینی، اجرای بالینی و تأمل.

خدمات پرستاری در منزل

  1. انعطاف پذیری

انعطاف پذیری ظرفیتی برای انطباق، اصلاح یا تغییر ایده ها، افکار یا رفتارها است. انعطاف پذیری یکی از ویژگی های ضروری پرستاران است. مراقبت های بهداشتی همواره در حال تغییر، تکامل و گسترش است. انعطاف‌ پذیری به پرستاران اجازه می‌دهد تا از طریق تغییرات یا چالش‌های مرتبط با نقش‌هایشان، کار کنند. پرستاران انعطاف پذیر، مراقبت با کیفیت بیمار محور را ارائه می دهند و در عین حال کارآمد و حرفه ای هستند. پرستاران می توانند با اجرای پیشگیرانه چند مرحله انعطاف پذیری را در کار نشان دهند. به این صورت که بر ارزش های اصلی شخصی تمرکز کنند و ذهن باز و خوش بین داشته باشند. مهارت های خود را توسعه داده و تمایل خود را برای یاد گیری چیزهای جدید نشان دهند. تحت فشار آرام مانده و یک شبکه حمایتی قوی در میان اعضای تیم ایجاد کنند.

  1. پشتکار

پشتکار به عنوان توانایی فرد برای دنبال کردن یک اشتیاق یا هدف در طول زمان تعریف می شود و با عزم برای غلبه بر موانع یا شکست ها در حین پیگیری آن اهداف مشخص می شود. پشتکار باعث می‌شود تا مدت‌ها بعد از اینکه دیگران تسلیم شدند، پرستار به کار کردن ادامه دهد و تمام تلاش خود را صرف کند. پشتکار یکی از بزرگترین ویژگی های یک پرستار خوب است، زیرا توانایی فرد را برای مبارزه با شک و تردید یا شکست و تلاش از طریق چالش ها برای ارائه مراقبت عالی از بیمار نشان می دهد. برای تقویت مهارت های پشتکار پرستار، اولین کاری که پرستار باید انجام دهد این است که از ترس شکست خلاص شود. اهداف کوتاه مدت قابل دستیابی را تعیین کرده و هر روز به راه هایی فکر کند که برای رسیدن به آن اهداف تلاش کند.

  1. اعتماد به نفس

یکی دیگر از ویژگی های ضروری که یک پرستار خوب باید داشته باشد، اعتماد به نفس است. اعتماد به پرستاری عبارت است از اطمینان از خود در توانایی فرد برای انجام کار در مقام پرستار و ارائه مراقبت موثر و با کیفیت از بیمار. پرستاران با اعتماد به نفس با نگرش حرفه ای، کنجکاوی و هیجان کار می کنند. پرستارانی که به توانایی های خود اطمینان دارند به دلیل عملکرد بالینی قوی تر، رهبری متفکرانه و نوآوری پرستاری شناخته می شوند. اعتماد به نفس در عملکرد پرستاری یک ویژگی اساسی یک پرستار خوب است. برای افزایش اعتماد به نفس ، مهمترین کاری که پرستار می تواند انجام دهد این است که دانش خود را بسازد. پرستاران تحصیل کرده به توانایی خود در انجام مراقبت با کیفیت از بیمار اطمینان دارند. از پرسیدن سوال نباید بترسند و از مقایسه خود با دیگران بپرهیزند. به جای مقایسه خود با سایر پرستاران، تفاوت های خود را جشن گرفته و به پرستاران دیگر کمک کنند تا آن ها نیز تفاوت های خود را جشن بگیرند.

  1. دیدگاه زمینه ای

دیدگاه زمینه ای در خدمات پرستاری در منزل، شامل در نظر گرفتن تمام متغیرهایی است که بر یک موقعیت بالینی تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، پویایی های بین فردی، تأثیرات قومیتی و ملاحظات اقتصادی هر کدام می توانند بر موقعیت های بالینی و نتایج بیمار تأثیر بگذارند. دیدگاه زمینه‌ای به پرستاران اجازه می‌دهد تا شیوه‌های مبتنی بر شواهد را در مراقبت‌های پرستاری بدون به خطر انداختن یکپارچگی استقلال، عدم سوءاستفاده و رضایت آگاهانه بیمار بهبود بخشند. پرستاران می توانند اجرای دیدگاه های زمینه ای را با توسعه و حفظ شایستگی های پرستاری تقویت کنند. هنگامی که پرستاران ارتباطات را بهبود می بخشند، می توانند روابط بین فردی قوی تری را بین خود، بیماران و تیم هایشان ارتقا دهند. شناخت و قدردانی از تفاوت‌های فرهنگی، ملاحظات اجتماعی-اقتصادی، و ترجیحات بیمار نیز به توسعه دیدگاه‌های مرتبط با نیازهای فردی بیمار کمک می‌کند.

  1. صداقت

صداقت یکی از ضروری ترین ویژگی های یک پرستار است. صداقت به عنوان منصف بودن، صادق بودن و داشتن اصول اخلاقی تعریف می شود. پرستاران اغلب با چالش ها و موقعیت های پیچیده مرتبط با مراقبت از بیمار و شغل پرستاری مواجه هستند. صداقت تضمین می کند که پرستاران مسئولیت های شغلی خود را انجام می دهند و وظایف خود را در قبال بیماران، اعضای تیم و کارفرمایان به خوبی انجام می دهند. پرستاران می توانند یکپارچگی را با تمرکز بر ارتباط صادقانه، رفتار محترمانه با بیماران و همسالان و مسئول دانستن خود و دیگران تقویت کنند و به تعهدات خود عمل کنند، حتی اگر آنها فقط ضمنی باشند.

خدمات پرستاری در منزل - طلوع طب

  1. شهود بالینی

شهود بالینی فرآیندی مبتنی بر دانش پرستاری و تجارب مراقبتی است. پرستاران از شهود بالینی برای پردازش اطلاعات در مورد بیماران، تشکیل تشخیص های پرستاری و توسعه برنامه های مراقبتی استفاده می کنند. شهود، نقش حیاتی در مراحل فرآیند خدمات پرستاری در منزل به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری بالینی ایفا می کند که از مراقبت ایمن و موثر از بیمار پشتیبانی می کند. شهود جزء معتبر مراقبت و تخصص پرستاری بالینی و یکی از ویژگی های ضروری یک پرستار است. با اجرای چند مرحله می توان شهود بالینی را تقویت کرد. برای تقویت آن پرستاران می توانند ابتدا به احساس درونی خود گوش دهند و به اتفاقات اطراف توجه کنند. به عنوان مثال، از مهارت های خود برای دیدن، شنیدن و احساس کردن استفاده کنند. وقتی ذهن در ده ها جهت می چرخد، اجازه دادن به شهود برای شکوفا شدن دشوار می شود. برای همین، بهتر است پرستاران زمانی را برای سکوت در حین پردازش افکار و احساسات خود اختصاص دهند.

  1. ثبات عاطفی

ثبات عاطفی یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار خوب است. ثبات عاطفی به توانایی فرد برای حفظ تعادل و ثبات، حتی در موقعیت های استرس زا اشاره دارد. شغل یک پرستار از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی سخت است. هر روز می تواند با خود، احساس شگفتی، شادی، غم یا ناامیدی را به همراه داشته باشد. برای مدیریت مؤثر نیازهای بیماران، خانواده ها و همکاران، پرستاران باید توانایی حفظ آرامش و ثبات عاطفی نشان دهند. مانند سایر ویژگی های یک پرستار خوب، ثبات عاطفی را می توان آموخت، اما می تواند زمان بر باشد. چارچوب بندی مجدد انتظارات، تمرین ذهن آگاهی و متعادل کردن دیدگاه ها چند راه برای کمک به تقویت ثبات عاطفی هستند. تمرین صبر و شکیبایی با خود نیز یک جنبه مهم در ایجاد ثبات عاطفی است.

قیمت خدمات پرستاری در منزل

تعیین قیمت خدمات پرستاری در منزل به عوامل زیادی وابسته و به همین علت نمی توان با یک عدد آن را مشخص کرد. در ادامه به عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات پرستاری در منزل می پردازیم.

  • مراقبت از بیمار، سالمند و کودکان تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و شرح وظایف پرستاران مشغول در هرکدام از این موقعیت ها، با یکدیگر متفاوت است و هزینه های آن ها با یکدیگر یکسان نیست.
  • فاصله مرکز خدمات درمانی با منزل شخصی فرد، روی هزینه ها تاثیر خواهد گذاشت.
  • مدت زمانی از روز که پرستار به مراقبت می پردازد، از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه است.
  • نوع خدمات و شرایط خاصی که فرد تحت پرستاری دارد مانند بیماری خاص روحی و جسمی از دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خدمات پرستاری در منزل است.

خدمات پرستاری در منزل توسط طلوع طب

مجموعه طلوع طب، با ارائه خدمات پرستاری در منزل به رسالت خود که در راستای بالا بردن رفاه مردم است عمل می کند. این مجموعه، تعدادی از پرستاران حرفه ای را گرد هم جمع آوری کرده است و بر اساس نیازها و خواسته های شما به منازل ارسال می کند. برای اطلاع از شرایط، چگونگی و هزینه خدمات پرستاری در منزل لطفا با مجموعه طلوع طب تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برای درخواست اعزام پرستار سالمند فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880