پرستار سالمند در کرج - طلوع طب

چنانچه ساکن کرج هستید و شخص سالخورده ای در بین اطرافیان شماست که به علت کهولت سن، قادر به گذراندن امورات خود به تنهایی نمی باشد، ممکن است به خدمات یک پرستار سالمند در کرج احتیاج داشته باشید. با کمک پرستار سالمند از یک مجموعه معتبر می توانید با خیال راحت، سالمند خود را به پرستار مجرب بسپارید و خودتان به امور روزانه خود بپردازید. مجموعه طلوع طب با استخدام پرستاران کاربلد، این امکان را برای شما فراهم کرده است. در این مقاله ابتدا به خصوصیات یک پرستار سالمند خوب می پردازیم و سپس به شما مجموعه طلوع طب را برای استخدام پرستار سالمند در کرج معرفی خواهیم کرد.

خصوصیات و ویژگی های مثبت در یک پرستار سالمند در کرج

در زیر لیستی از ویژگی هایی که بهتر است هنگام استخدام پرستار سالمند مد نظر داشته باشید، آمده است:

  1. تمایل به یادگیری

از بین همه ویژگی های یک پرستار خوب، میل و تمایل به یادگیری یکی از مهم ترین آنهاست. پرستاران می توانند با پیگیری فعالانه مهارت های جدید یا توسعه تجربیات بالینی تمایل به یادگیری خود را نشان دهند. مراقبت های بهداشتی همیشه در حال توسعه است. در حالی که برنامه های پرستاری دانش و مهارت های سطح ابتدایی را آموزش می دهند، پرستاران موفق اهمیت همگام شدن با تغییرات مراقبت های بهداشتی را درک می کنند.

  1. تطبیق پذیری

تطبیق پذیری، توانایی و تمایل برای انطباق با شرایط، فعالیت ها یا مسئولیت های مختلف است. پرستاران اغلب فعالیت‌ها و رشته‌های متنوعی را بررسی می‌کنند که به آنها کمک می‌کند تا رویکردی آزادانه در مراقبت از بیماران با پیشینه‌های مختلف ایجاد کنند. پرستاران در کمک به بیماران برای بازیابی استقلال خود نقش اساسی دارند. تطبیق پذیری یکی از ویژگی های یک پرستار است که می تواند در هر محیطی مفید باشد. در حالت ایده آل، پرستاران می توانند هر لحظه از روز خود را برنامه ریزی کنند و وظایف خود را بر اساس آن برنامه انجام دهند.

  1. تعهد به بیماران و حرفه پرستاری

تعهد به معنای وضعیت یا اختصاص دادن کیفیت به یک علت یا فعالیت است. تعهد در پرستاری به تعهد فرد به ارائه مراقبت با کیفیت بالا و ارتقای حرفه پرستاری مربوط می شود. پرستاران تعهد خود را با جدیت و تعهد به بهبود نتایج بیمار و پیشبرد حرفه ای نشان می دهند. تعهد یکی از ویژگی های ضروری یک پرستار است.
پرستارانی که تعهد خود را نشان می دهند به بیماران اطمینان می دهند که از حمایت و مراقبت لازم برای بهبود یا مواجهه با مسائل پزشکی چالش برانگیز برخوردار خواهند شد. پرستاران می توانند کیفیت تعهد را با ایجاد احساس شخصی در بیماران، ارائه مراقبت برتر از بیمار و نشان دادن شفقت و همدلی، تقویت کنند. همچنین می‌توان با وفادار بودن، ارتقای رفاه و یادگیری راه‌های جدید برای رشد و توسعه مهارت‌های مرتبط با نقش خود، تعهد به این حرفه را در پرستاران تقویت کرد.

  1. احترام گذاشتن

در حالی که احترام گذاشتن ممکن است در صدر فهرست در مورد ویژگی های یک پرستار خوب مورد انتظار نباشد، برای پرستاران ضروری است که اهمیت آن را بیاموزند. پرستاران موفق باید تلاش کنند تا به بیماران و همکارانشان احترام بگذارند. احترام یک محیط کار و مراقبت سالم را ترویج می کند که در آن احساس قدردانی، مشارکت و تعهد به خدمات وجود دارد و بیماران به عنوان یک فرد احساس می کنند که از آنها مراقبت می شود.

  1. قاطعیت

قاطعیت توانایی فرد برای بیان احساسات و افکار است که انتظار دارد که آن افکار و احساسات مورد تایید و احترام قرار گیرند. برای پرستاران ضروری است که بدانند بین پرخاشگری و قاطعیت تفاوت وجود دارد. پرخاشگری نوعی رفتار است که شخص می خواهد به هر قیمتی برنده شود، حتی به قیمت از دست دادن دیگران. از سوی دیگر، قاطعیت مبتنی بر احترام متقابل است. شخص قاطع، به دنبال راه حل هایی است که منصفانه و عادلانه باشد. در پرستاری، قاطعیت برای آنچه برای بیمار و تیم مراقبت بهداشتی بهترین است ارزش قائل می شود و با تمایل به دفاع از آنچه درست است نشان داده می شود.
قاطع بودن ممکن است گاهی اوقات احساس ناراحتی ایجاد کند، اما چندین مزیت دارد. پرستاران قاطع به سرعت احترام بیماران و اعضای خانواده را که از آنها حمایت می کنند، به دست می آورند. در نهایت، وقتی پرستاران قاطعیت را تمرین می‌کنند، روابط حرفه‌ای بین پرستار و بیمار را بهبود می‌بخشد که منجر به بهبود نتایج بیمار می‌شود. پرستاران می توانند با تمرین مهارت های ارتباطی موثر، کیفیت ابراز وجود را تقویت کنند. هنگامی که پرستاران یاد می گیرند که با اعتماد به نفس و اشتیاق برای هدف خود ابراز وجود کنند، به جای پرخاشگری، قاطعیت نشان می دهند.

پرستار سالمند در کرج

  1. قابل اعتماد بودن

قابل اعتماد بودن یکی از مهمترین ویژگی های یک پرستار خوب است. اگرچه قابل اعتماد بودن ممکن است مفهومی ساده به نظر برسد، اما برای پرستاران، مهارت می‌طلبد. قابل اعتماد بودن در پرستاری مستلزم ایجاد تعادل بین نیازهای بیماران، همکاران، کارفرمایان و اعضای تیم بین رشته ای است. بیماران برای حضور در اجتماع و انجام کارهای خود به پرستاران وابسته هستند. اعضای تیم روی یکدیگر حساب می کنند تا نقش خود را در ارائه مراقبت و پیگیری انجام دهند. در یک بیمارستان شلوغ یا مرکز مراقبت های بهداشتی، زمانی که یک پرستار در انجام وظیفه خود ناکام باشد، می تواند تأثیر منفی بر مراقبت از بیمار و همچنین انسجام تیم مراقبت های بهداشتی داشته باشد.

  1. مدبر بودن

مدبر بودن، توانایی فردی برای یافتن راه های هوشمندانه برای غلبه بر چالش ها یا مشکلات است. در پرستاری، تدبیر شامل استفاده از مهارت های تفکر انتقادی برای رسیدگی به مشکلات بیمار و ارائه مراقبت با کیفیت و موثر از بیمار است. زمان، اغلب در مراقبت از بیمار نقش اساسی دارد. پرستاران مدبر از زمانی که برای ارائه مراقبت به بیماران در اختیار دارند نهایت استفاده را می ‌برند و راه‌ هایی را پیدا می ‌کنند که بیشترین سود را برای نتایج بیمار دارند. پرستارانی که مایل به تقویت کیفیت تدبیر در خود هستند می توانند این کار را با جستجوی فعالانه اطلاعات و اقدامات اختصاص داده شده به بهبود کارایی مراقبت از بیمار، رضایت بیمار و نتایج انجام دهند. علاوه بر این، پرستاران مدبر به گفته های پرستاران با تجربه تر اهمیت می دهند و از این تجربیات برای کمک به رشد و توسعه خود بهره می برند.

  1. رهبری

رهبری به سادگی به عنوان وضعیت یا موقعیت یک رهبر بودن تعریف می شود. با این حال، رهبری در پرستاری فقط به کسانی که در پست های مدیریتی یا اداری هستند اختصاص ندارد. همه پرستاران می توانند و باید ویژگی های رهبری را از خود نشان دهند. پرستارانی که برای انجام کارها ابتکار عمل را به عهده می گیرند، به دیگران انگیزه می دهند و به عنوان رابط بین بیماران و سایرین عمل می کنند، نمونه های عالی رهبری در پرستاری هستند. وقتی پرستاران ویژگی های رهبری از خود را نشان می دهند، به کیفیت کار و مراقبتی که ارائه می دهند افتخار می کنند. آنها فضایی ایجاد می کنند که در آن احترام به همکاران رایج می شود و نتایج بیماران به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

  1. مدیریت زمان

مدیریت زمان، فرآیند برنامه ریزی و کنترل مقدار زمانی است که ما برای فعالیت های خاص صرف می کنیم. مدیریت زمان موثر مهارتی است که همه پرستاران باید برای توسعه آن تلاش کنند. پرستاران گاهی چندین بیمار با سطوح مختلف بیماری یا آسیب دارند. ماهیت شغل پرستار پرمشغله، اغلب استرس زا است و افراد و مسئولیت های زیادی را درگیر می کند که برای اولویت با یکدیگر رقابت می کنند. وقتی پرستاران مهارت‌های مدیریت زمان را به کار می‌گیرند، می‌توانند به طور مؤثر مراقبت از بیمار و انجام وظایف خود را به موقع انجام دهند و بر نتایج بیمار تأثیر مثبت بگذارند.

  1. هوش هیجانی

هوش هیجانی به عنوان توانایی تشخیص و مدیریت احساسات خود و دیگران توصیف می شود. هوش هیجانی، شامل نظارت بر خود، تصدیق احساسات و درک چگونگی تأثیر احساسات بر روابط است. هوش هیجانی به خوبی می تواند از با ارزش ترین ویژگی یک پرستار باشد و شامل توانایی شناسایی کردن احساسات در دیگران و خود، مدیریت احساسات و استفاده از احساسات برای کمک به استدلال است. مطالعات نشان می دهد که بین هوش هیجانی و نتایج مطلوب بیمار ارتباط وجود دارد.
این پیامدها شامل رضایت بیمار، ایجاد روابط درمانی و بهبود نتایج بالینی است. توسعه و تقویت هوش هیجانی مانند یادگیری یک مهارت جدید است. یک پرستار می تواند هوش هیجانی را با تمرین و جستجوی بازخورد دیگران در مورد رفتار خود افزایش دهد.

  1. مربیگری

آکادمی پرستاران پزشکی-جراحی، مربیگری را به عنوان رابطه یادگیری متقابل و مشارکتی بین افراد با اهداف متقابل و مسئولیت پذیری برای رسیدن به نتایج و موفقیت روابط تعریف می کند. مربیگری در پرستاری منحصر به پرستاران با تجربه است که دانش و مهارت های خود را با پرستاران کم تجربه تر به اشتراک می گذارند.
مربیگری یک کیفیت مهم در پرستاران است. آن ها راهنمایی می کنند، حمایت عاطفی ارائه می دهند، به ایجاد اعتماد در دیگران کمک می کنند و مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک پرستار موفق را آموزش می دهند. مربیان پرستار به پرستاران جدید کمک می کنند تا شبکه های حرفه ای را توسعه دهند، که در پیشرفت شغلی مؤثر است. مربیان پرستار باید انگیزه قوی و اخلاق کاری عالی را از خود نشان دهند.

طلوع طب - پرستار سالمند

  1. هدف گرا

فرآیند پرستاری رویکردی متمرکز بر بیمار و هدف گرا برای مراقبت است. اهداف، پیامدهای مورد انتظار در شروع برخورد با هر بیمار مشخص می شود. پرستاران هدف گرا چشم انداز بلند مدت همراه با انگیزه کوتاه مدت دارند. هدف گرا بودن به پرستاران اجازه می دهد تا بر مدیریت زمان و منابع، اولویت بندی و کسب دانش تمرکز کنند که به نفع بیماران، پرستاران و به طور کلی مراقبت های بهداشتی است.
رویکرد هدفمند به مراقبت از بیمار، روابط پرستار و بیمار را افزایش می دهد، که احتمال انطباق بیمار با برنامه های درمانی را افزایش می دهد. هدف گرا بودن اغلب مستلزم تلاش عمدی است. با انجام چند مرحله می توان این کیفیت را تقویت کرد. اول، دقیق بودن در مورد چیزهایی که قرار است به انجام برسد و دوم، اندازه گیری پیشرفت. سپس چالش برانگیز بودن اهداف در عین قابل دسترسی بودن و در آخر تعیین زمان برای رسیدن به اهداف.

  1. صداقت

اصل صداقت که به عنوان راستگویی یا صادق بودن نیز شناخته می شود، یکی از ویژگی های ضروری یک پرستار موفق است. صداقت در پرستاری مستلزم آن است که پرستاران در تعاملات خود با بیماران، خانواده ها و اعضای تیم صادق باشند. صداقت به ایجاد روابط قابل اعتماد بین پرستاران، بیماران و اعضای تیم کمک می کند. بیمارانی که احساس می کنند می توانند به پرستاران خود اعتماد کنند، بیشتر در مورد نگرانی های خود صحبت می کنند. آنها همچنین احتمالاً علائمی را گزارش می‌کنند که به پرستاران کمک می‌کند بدانند بیماران چگونه به درمان پاسخ می‌دهند و می ‌تواند نشان دهنده هرگونه پاسخ نامطلوب یا بدتر شدن وضعیت باشد. هنگامی که پرستاران صداقت را تمرین می کنند، با این کار، فضای اعتماد و اطمینان را در بین اعضای تیم ایجاد می کنند.

  1. استقامت

استقامت توانایی حفظ یک فعالیت در یک دوره زمانی است. در پرستاری، استقامت هم برای توانایی های جسمی و هم برای توانایی های ذهنی کاربرد دارد. پرستاری یک شغل سخت است و برای موفقیت، نیاز به استقامت دارد. ممکن است روزهایی باشد که پرستار ساعت ها روی پاهای خود به مراقبت از بیماران بپردازد. همانطور که پرستاری می تواند پاداش دهنده باشد، فشار روانی مراقبت از چندین بیمار با درجات مختلف بیماری می تواند عوارض جسمی و روحی با خود به همراه داشته باشد. هنگامی که پرستاران حس استقامت قوی پیدا می کنند، مسئولیت های مرتبط با شغل را به دوش می کشند و احتمال فرسودگی جسمی و عاطفی را کاهش می دهند. یکی از کلیدهای بهبود استقامت ذهنی مثبت اندیشی است.

  1. مراقبت از خود

در حالی که مراقبت از خود ممکن است اولین چیزی نباشد که وقتی به ویژگی های یک پرستار خوب فکر می کنید به ذهنتان خطور کند، یک ویژگی اساسی است که همه را تحت تأثیر خود قرار می دهد. طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، خود مراقبتی توانایی افراد، خانواده‌ها و جوامع برای ارتقای سلامت، پیشگیری از بیماری، حفظ سلامت و مقابله با بیماری و ناتوانی با یا بدون حمایت ارائه‌ دهنده مراقبت‌ های بهداشتی است. مراقبت، شامل تمام اقداماتی است که یک فرد می تواند برای سالم ماندن و حفظ سلامت جسمی، ذهنی و عاطفی انجام دهد و شامل رعایت بهداشت شخصی و تغذیه خوب، جستجوی مراقبت های پزشکی در صورت نیاز و اجتناب از استرس است. توضیح ساده در مورد اینکه چرا خودمراقبتی یک کیفیت مهم برای یک پرستار است این است که اگر پرستار نتواند ابتدا از خود مراقبت کند، ارائه مراقبت مؤثر از بیمار دشوار و اغلب غیرممکن می شود. پرستارانی که خود مراقبتی را انجام می دهند، بیشتر و بهتر با استرس های مرتبط با کار و زندگی شخصی مقابله می کنند. برخی از نکات برای کمک به تقویت توانایی مراقبت از خود عبارتند از: رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و خواب کافی، رعایت بهداشت فردی، انجام کارهای لذت بخش مانند ملاقات با دوستان و خانواده و …

پرستار سالمند - طلوع طب

10 ویژگی منفی که یک پرستار خوب نباید داشته باشد

مانند بسیاری از ویژگی های خوب یک پرستار، ویژگی هایی نیز وجود دارد که تأثیر منفی بر پرستاران، بیماران آنها، تیم مراقبت های بهداشتی و حرفه دارد. ده ویژگی منفی که پرستاران باید از آن اجتناب کنند، در زیر آمده است:

  1. عدم مسئولیت پذیری خود: پرستاران موفق اهمیت مسئولیت شخصی برای اعمال خود را درک می کنند. عدم تمایل به پذیرش مسئولیت رفتار، اعمال و نگرش خود می تواند برای شهرت پرستار مضر باشد و بر روابط حرفه ای او تأثیر منفی بگذارد.
  2. تغییر شغل: کارفرمایان به دنبال استخدام پرستارانی هستند که نشان دهنده ثبات هستند. در حالی که مواردی وجود دارد که تغییر شغل تصمیم خوبی است، مانند پیشنهاد ارتقای شغلی یا دستمزد بالاتر در جای دیگر یا فرصت کار در یک منطقه تخصصی ترجیحی، عاقلانه است که پرستاران تغییرات در مشاغل را با دقت در نظر بگیرند. هنگامی که کارفرمایان بالقوه به رزومه ها نگاه می کنند و مراجع را بررسی می کنند، به دقت مشاهده می کنند که پرستار کجا و برای چه مدت کار کرده است. آنها از پرستار می پرسند که چرا شغل قبلی را ترک کرده اند و تعیین می کنند که آیا دلایل پرستار برای تغییر شغل خوب و منطقی بوده است یا عدم ثبات و فداکاری را نشان می دهد.
  3. اجتناب از انجام وظایف کاری: زمانی که پرستاران در انجام وظایف شغلی خود کوتاهی می کنند، بیماران را در معرض خطر آسیب قرار می دهد. پرستارانی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند استرس و بار کاری نامناسبی را برای سایرین ایجاد می کنند.
  4. فقدان همدلی: پرستارانی که همدلی ندارند در برقراری ارتباط قوی با بیماران مشکل دارند. وقتی پرستاران بدون همدلی عمل می کنند، افکار و احساسات بیماران، خانواده و همکارانشان را نادیده می گیرند. فقدان همدلی در پرستاری می تواند تأثیر منفی عمیقی بر روابط و نتایج بیمار داشته باشد.
  5. عدم وفاداری: پرستاران باید به تیم خود و بیماران خود وفادار باشند. اگرچه برخی از موقعیت‌های شغلی می‌تواند چالش ‌برانگیز باشد، پرستاران باید در این مواقع با احتیاط عمل کنند و تدابیر حل مسئله را با درایت اجرا کنند. شایعه پراکنی در مورد بیماران، عزیزان آن ها یا سایر پرستاران نشان دهنده شخصیت ضعیف است نو بر روابط بین پرستار و بیمار و بین حرفه ای تأثیر می گذارد و مانع از رویکردهای مؤثر و مبتنی بر تیم در مراقبت پرستاری می شود.
  6. بازیکن تیم نبودن: پرستاری مؤثر مستلزم کار گروهی است. پرستارانی که تمایلی به همکاری با تیم خود ندارند باعث ایجاد اختلال در مراقبت از بیمار می شوند که بر نتایج و روابط حرفه ای بیمار تأثیر منفی می گذارد.
  7. نادیده گرفتن پروتکل ها: پروتکل ها در پرستاری یک رویکرد سیستماتیک و مبتنی بر شواهد برای مراقبت های پرستاری ارائه می دهند. آنها ایمنی بیمار را تضمین می کنند و نتایج مثبت را ترویج می کنند. پرستارانی که پروتکل ها را نادیده می گیرند، بیماران، تیم آنها و سازمان هایشان را در معرض خطر قرار می دهند.
  8. عدم صداقت: بیماران، خانواده ها و همکاران به پرستاران متکی هستند تا در تمام جنبه های نقش پرستاری خود صادق باشند. عدم صداقت در پرستاری، این حرفه را در هسته آن تضعیف می کند، باعث ایجاد اختلاف بین همکاران می شود و مانع از روابط سالم بین پرستار و بیمار می شود. پرستارانی که می خواهند موفق باشند باید صداقت را در اولویت کار پرستاری خود قرار دهند.
  9. احساس محق بودن: درک این نکته ضروری است که بین انتظار احترام برای نقش خود و داشتن احساس محق بودن تفاوت وجود دارد. پرستارانی که در تمام موارد، بیش از حد احساس محق می‌کنند، می ‌خواهند همه چیز را مطابق با خودشان داشته باشند، احساس می‌کنند که نظراتشان مهم‌ تر از بیماران یا اعضای تیم است و از دیگران انتظار دارند همه خواسته های آنها را برآورده کنند.
  10. بی علاقگی به یادگیری: رشته پزشکی و پرستاری مدام در حال تغییر است. برای اینکه پرستاران، مؤثرتر باشند، لازم است نگرش متناسب با یادگیری و رشد داشته باشند. پرستارانی که تمایلی به یادگیری ندارند یا به نظر می‌رسند که علاقه‌ای به بهبود مهارت‌های خود ندارند و در نهایت متوجه می‌شوند که در شغل خود راکد مانده اند.

قیمت پرستار سالمند در کرج

هزینه دریافت خدمات پرستاری و مراقبت از سالمندان در منزل به عوامل متفاوتی بستگی دارد و نمی توان با یک عدد ثابت آن را تعیین کرد. در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پرستار سالمند در کرج می پردازیم.

  • فاصله مکانی که پرستار از مجموعه درمانی تا منزل سالمند طی می کند، یکی از عوامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه خدمات پرستاری محسوب می شود.
  • ممکن است سالمند دارای بیماری خاصی که باشد که به مراقبت و درمان خاصی نیاز داشته باشد. در این حالت نیاز است که پرستار تسلطی بر روی مراقبت از سالمند با بیماری خاص داشته باشد، تا بتواند به درستی از او مراقبت کند.
  • ممکن است سالمند دارای مشکلات حرکتی باشد و برای جا به جایی و انجام کارهای روزانه محدود باشد. در این حالت پرستار باید بتواند به او در حرکت و جا به جایی کمک کرده . در انجام کارهای روزانه او را یاری دهد.
  • مدت زمانی که پرستار در کنار سالمند می گذراند می تواند متفاوت باشد. یعنی درخواست خدمات پرستاری از سالمند به صورت ساعتی، رازانه و یا شبانه روزی می تواند باشد.
  • شرح وظایف و مقدار کارهایی که پرستار به انجام آن ها مامور می شود نیز، از جمله موارد تاثیر گذار بر روی قیمت خدمات پرستاری است.

برای دریافت اطلاع دقیق از قیمت پرستار سالمند در منزل کرج می توانید با مجموعه طلوع طب تماس بگیرید و با شرح کامل شرایط خود برای متخصصان مجموعه، از هزینه خدمات پرستار سالمند در منزل کرج، مطلع شوید.

پرستار سالمند در کرج

پرستاران قادر به رشد و تغییر هستند. پرستارانی که مایلند مراقبین موثری باشند می توانند اقداماتی را برای بهبود ویژگی های خوب انجام دهند. برخی از ویژگی ضروری یک پرستار خوب که در این مقاله نشان داده شده است می‌تواند به پرستاران در تمام سطوح از تجربه کمک کند تا پرستاران قوی‌تر و مؤثرتری در جامعه شوند که به طور قابل توجهی بر نتایج بیمار و حرفه پرستاری تأثیر می‌گذارند. چنانچه به پرستار سالمند در کرج نیاز داشته باشید، مجموعه طلوع طب پرستاران متخصص سالمند حرفه ای را به منازل شما در کرج ارسال می کند. برای اطلاعات بیشتر از ساز و کار استخدام پرستار سالمند، هزینه ها و شرایط کاری لطفا با این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان پرستار سالمند در کرج بهره مند شوید.

برای درخواست اعزام پرستار سالمند فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880