شرکت خدمات پرستاری - طلوع طب

با توجه به اهمیت و حساسیتی که در مواجهه با قشر سالمند، کودک و بیمار، وجود دارد شرکت خدمات پرستاری طلوع طب تلاش کرده است تا با انتخاب مناسب، ارائه آموزش های مستمر و همچنین نظارت دائمی بر نحوه عملکرد و راندمان پرستاران، کارآمدترین پرستاران را در مجموعه خود استخدام کرده و به طور مستمر به توانمندسازی آنان بپردازد و در صورت تمایل شما، به منازل شما اعزام کند. خدمات مجموعه طلوع طب در زمینه پزشکی و پرستاری بسیار گسترده است. مجموعه طلوع طب، نه تنها پرستار و مراقب سالمند به منازل ارسال می کند، بلکه در صورت داشتن بیمار و یا کودک، خدمات پرستاری به این دسته از افراد را نیز ارائه می کند تا این افراد، خدمات پرستاری را در محیط پر از آرامش خانه و در کنار عزیزان خود دریافت کنند و تا جای ممکن از مراجعه حضوری به بیمارستان ها بی نیاز شوند. پرستاران مجموعه طلوع طب، متعهد هستند که فضا را مطابق درخواست شما فراهم کنند و رضایت شما را کسب نمایند. وجه تمایز مجموعه طلوع طب با سایر شرکت های خدمات پرستاری در این است که علاقه خالصانه به کودکان و سالمندان و بیماران باعث شده، پرستاران به بهترین شکل ممکن، به این دسته از افراد خدمت رسانی می کنند.

چه خدماتی توسط شرکت خدمات پرستاری طلوع طب ارائه می شود؟

با توجه به افزایش مشغله کاری افراد و دغدغه های زندگی، اقشار مختلف جامعه ممکن است برای نگهداری از اعضای خانواده خود از جمله کودکان، بیماران و سالمندان دچار مشکل شوند. در این شرایط، این افراد می توانند این وظیفه خود را به یک شرکت خدمات پرستاری معتبر مانند مجموعه طلوع طب واگذار کنند. این شرکت ها، خدمات پرستاری در منازل مانند پرستاری از سالمند در منزل، پرستار کودک در منزل و پرستار بیمار در منزل را ارائه می دهند که در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم.

پرستار سالمند در منزل

با توجه به اینکه برخی از سالمندان با کهولت سن، ممکن است برای رفع نیازهای روزمره خود، دچار مشکل شوند، استفاده از پرستار یا مراقب سالمند در منزل به این دسته از افراد توصیه می شود. در این شرایط با فراهم کردن امکان مراقبت شخصی از سالمند، شخص مسن احساس آرامش، استقلال و امنیت بیشتری را تجربه خواهد کرد. روحیه او تقویت شده و نگرانی های اعضای خانواده در خصوص شرایط شخص سالمند کاهش پیدا می کند. اهمیت این موضوع بیشتر زمانی قابل لمس و درک می شود که شخص سالمند، عمل جراحی پشت سر گذاشته باشد و در حال گذراندن دوران نقاهت باشد یا در زندگی خود، احساس تنهایی و کم تحرکی کند.

شرکت خدمات پرستاریمراقب یا پرستار کودک در منزل

در شرایط امروزه، اکثر والدین شاغل هستند و همین امر باعث شده است که نگران مراقبت از کودکانشان در ساعات کاری باشند. استخدام یک پرستار کودک خوب، راه حلی برای حل این دغدغه والدین است تا اطمینان خاطر پیدا کنند که کودکشان در زمان غیبت والدین به کمک پرستار مجرب و حرفه ای به زندگی عادی خود ادامه می دهد. در این حالت، کودک از خدمات مناسب در محیط امن منزل بهره مند می شود و شرایط رشد و شکوفایی کودک فراهم می شود. والدین نیز در این شرایط با خیالی آسوده به سایر وظایف و امورات خود می پردازند.

مراقب یا پرستار بیمار در منزل

گاهی اوقات شرایط بیماری به شکلی است که شخص بیمار توانایی مراقبت از خود را ندارد یا به صورت دوره ای پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی سنگین و مرخصی از بیمارستان، به مراقبت کوتاه مدت یا شبانه روزی نیاز دارد. اگر افراد خانواده شخص بیمار، توانایی مراقبت از او را نداشته باشند، در این شرایط می توان با استخدام پرستار از شرکت خدمات پرستاری، به راحت تر سپری شدن دوران سخت بیماری کمک کرد. در این حالت پرستار بیمار، خدمات تخصصی مربوط به بیمار اعم از تزریقات و رسیدگی و زیر نظر داشتن روند بهبودی به صورت مستمر و کنترل داروهای بیمار و … را به عهده می گیرد. مزیت استفاده از پرستار بیمار در منزل، صرفا به دریافت خدمات تخصصی محدود نمی شود بلکه با دور بودن از محیط آلوده بیمارستان و آرامش حاصل از حضور در منزل و حضور در کنار عزیزان، باعث سرعت بخشیدن به روند بهبودی می شود. اعضای خانواده شخص بیمار نیز با آرامش خاطر بیشتری به امورات خود می پردازند.خدمات پرستاری در منزل

سایر خدمات شرکت خدمات پرستاری طلوع طب

علاوه بر خدمات پرستاری فوق، شرکت خدمات پرستاری طلوع طب، خدماتی چون ارسال پزشک عمومی یا متخصص به منازل اشخاص در سطح شهر و انجام انواع آزمایش ها در منازل، اعزام فیزیوتراپ، انجام تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و سایر امور درمانی را نیز ارائه می دهد.

چگونه می توان در ساعات حضور پرستار و در شرایط اضطراری، اوضاع را مدیریت کرد؟

خیلی از ما پس از استخدام یک پرستار برای سالمند یا کودکمان از یک شرکت خدمات پرستاری این تجربه را داشته ایم که در جایی، برای مثال در یک جلسه کاری، در سینما یا هر جای دیگری باشیم و که ناگهان ناگهان این سوال ذهنمان را مشغول کند که آیا به پرستار گفته ایم اگر تلفن‌ همراه به ناگهان خاموش شد چگونه با ما تماس بگیرد؟ یا در موارد اضطراری به کدام همسایه می تواند برای درخواست کمک مراجعه کند؟ یا در صورت بروز آتش سوزی یا هر سانحه دیگر کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه کجاست؟ یا متوجه می‌شوید که فراموش کرده‌ اید به پرستار بگویید میان ‌وعده‌های مورد علاقه بچه‌ هایتان کجاست یا چه چیزی نباید بخورند (مثلاً قبل از خواب لبنیات نخورند، زیرا شکمشان ناراحت می‌شود). راه حلی برای همه این حدس زدن ها و درگیری های ذهنی وجود دارد که آن هم ایجاد یک چک لیست برای پرستار است. داشتن چک لیست پرستار، بهترین راه برای اطمینان خاطر از این است که پرستار شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در شرایط اضطراری در اختیار دارد. داشتن آرامش خاطر که فرزندان یا سالمند و بیمار شما در امنیت هستند و در حالی که شما بیرون هستید، امری ضروری و ارزشمند است. بنابراین دفعه بعد که نیاز دارید کسی را به یک پرستار بسپارید، فهرستی تهیه کنید، آن را با پرستار مرور کنید و چک لیست را در مکانی قابل دسترس قرار دهید تا هر زمان که پرستار به آن نیاز داشت بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

چه مواردی را در چک لیست پرستار خود قرار دهید؟

بهتر است لیست خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی و شخصی کنید، اما برای شروع کار از این ایده ها می توانید استفاده کنید.

راه های ارتباطاتی

  • مواردی را در چک لیست بگنجانید که به پرستار شما کمک می کند تا در صورت نیاز با شما و هر مخاطب دیگری در تماس باشد.
  • از پرستار بخواهید شماره تلفن همراه شما را در گوشی خود ذخیره کند تا در صورت نیاز بتواند سریع به آن دسترسی پیدا کند.
  • جایی که می توان به شما دسترسی داشت و شماره تلفن ثابت مکانی که در صورت اختلال در خدمات تلفن همراه در آنجا خواهید بود را مشخص کنید.
  • شماره تلفن های اورژانسی مانند پلیس، آتش نشانی، کنترل سموم، پزشک، بیمارستان محلی، داروخانه را در اختیار پرستار بگذارید.
  • شماره تلفن همسایه‌ها، دوستان و اقوام مورد اعتماد که اگر در مواقع اضطراری پرستار به هر دلیلی نتواند با شما تماس بگیرد، می‌تواند با آنها تماس بگیرد را بنویسید. از قبل به این اشخاص اطلاع دهید که آنها در لیست تماس‌های اضطراری هستند و ممکن است در صورت لزوم، پرستار با این اشخاص تماس بگیرد.
  • محل ملاقات از پیش تعیین شده (مانند خانه همسایه) در صورتی که همه ارتباطات قطع شود و آن ها نتوانند در خانه بمانند، تعیین کنید.
  • اگر تلفن ثابت منزل دارید، بهتر است یک تلفن سیمی ساده نیز داشته باشید که به دیوار وصل می شود زیرا اکثر تلفن های بی سیم در صورت قطع برق کار نمی کنند.

اطلاعات اورژانسی و پزشکی

  • تمام اطلاعات اورژانسی و پزشکی مربوط به کودک، بیمار یا سالمند را درج کنید.
  • هر گونه حساسیت غذایی یا محدودیتی که افراد دارند، و آنچه که پرستار باید در صورت واکنش به غذاها انجام دهد، از جمله اینکه چه مقدار آنتی هیستامین باید بدهد را بیان کنید.
  • هرگونه اطلاعات پزشکی در مورد افراد، آلرژی، اطلاعات بیمه درمانی، نام پزشک و شماره تلفن او را در اختیار پرستار قرار دهید.
  • تاکید کنید که چه غذاهایی خطر خفگی دارند و به بچه های زیر چهار سال هرگز نباید تکه های بزرگ غذا داد، به خصوص چیزهایی مانند انگور، آب نبات سفت، ذرت بو داده و هات داگ.
  • محل فیوز و کنتور برق و فلکه آب را به پرستار نشان دهید.
  • محلی که کپسول آتش نشانی در آن قرار دارد را نشان دهید. حتماً به پرستار خود دستورات دقیق بدهید تا در صورت بروز آنش سوزی، افراد را از خانه خارج کند و اگر آتش سوزی شدید تر از آن است که خود او بتواند با کپسول آتش‌نشانی، آتش را خاموش کند، با آتش نشانی تماس بگیرد.
  • محلی که جعبه کمک های اولیه قرار دارد را نشان دهید. محتویات جعبه کمک های اولیه و اقدامات ضروری را بررسی کنید، مثلاً در صورت خفگی کودک، پرستار چه کاری باید انجام دهد. CPR و کمک های اولیه یکی از اصولی است که در یک پرستار ماهر باید بداند و شما در هنگام مصاحبه با پرستار باید به آن توجه کنید.

قوانین منزل

  • در صورت استفاده از پرستار کودک، تمام قوانین خانه و خانواده خود را به روشنی مشخص کنید.
  • اگر فرزندتان قوانینی را زیر پا گذاشت یا رفتار نادرست داشت چه باید کرد. ایده خوبی است که برنامه‌ ای را تدوین کنید برای اینکه پرستار شما چه باید انجام دهد اگر کودک شما به حرف او گوش نمی ‌دهد یا مطابق خواست او رفتار نمی ‌کند.
  • انتظار دارید بچه ها چه ساعتی در تخت خواب باشند و لیستی از برنامه های قبل از خواب آنها مانند حمام کردن و خواندن یک کتاب مورد علاقه را تدوین کنید.
  • برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها یا سایر محتوای فناوری که فرزندان شما می‌توانند ببینند و یا اجازه ندارند ببینند را مشخص کنید. مطمئن شوید که پرستار شما از قبل می داند چه چیزی مورد تایید شما است و چه چیزی مورد تایید شما نیست.
  • جایی که باید و نباید بچه ها را ببرد. اگر می‌خواهید پرستار بچه‌ها را به پارک ببرد، مثلاً در مورد چگونگی رفتن به پارک صحبت کنید. در مورد آنچه که انتظار دارید و می خواهید (اینکه بچه ها ورزش کنند، مقدار زیادی کرم ضد آفتاب استفاده کنند یا قبل از تاریک شدن هوا به خانه برگردند) شفاف باشید تا در باره آن چه انتظار می رود سردرگمی و ابهامی وجود نداشته باشد.

خدمات پرستاری

نکات دیگری که باید در نظر داشته باشید:

  • اگر پرستار کودک شما تازه کار است، از او بخواهید که حداقل 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از رفتن شما به آنجا بیاید تا بتواند مدتی را با بچه ها بگذراند و با آنها آشنا شود. (یا حتی بهتر از آن، یک روز قبل از برنامه ریزی برای نگهداری از کودک، از او بخواهید تا زمانی که شما در خانه هستید، به منزل سر بزند و آشنایی اولیه پیدا کند.)
  • انتظار نداشته باشید که پرستارتان خانه دار شما باشد. او آنجاست تا با بچه ها بازی کند، به آنها غذا بدهد و از آنها مراقبت کند. نباید از او انتظار داشت که کارهای خانه را انجام دهد (مگر اینکه این چیزی باشد که شما با پرستار از قبل، توافق کرده باشید که برای آن پول اضافی به او بدهید و او بخواهد بعد از اینکه بچه ها به تخت خواب رفتند، سایر کارها را انجام دهد).
  • مطمئن شوید که شام و میان وعده (و ناهار، اگر پرستار در آن زمان در منزل حضور داشته باشد) را برای پرستار خود کنار بگذارید.

شرکت خدمات پرستاری طلوع طب

شرکت خدمات پرستاری طلوع طب فجر سلامت با در اختیار داشتن مجوز مرکز ارائه خدمات مشاوره ‌ای و پرستاری تخصصی به مدیریت خانم حمیرا امن زاده از دانشگاه علوم پزشکی ایران از سال 1391 مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز در شهر تهران و حومه می‌باشد در حال حاضر این مرکز طرف قرارداد انواع بیمارستان ها و ارگان های خصوصی و دولتی می‌باشد و با بهره گیری از نظرات اساتید و متخصصان مرتبط در ارتقا سطح جامعه کوشش فراوان دارد.  این شرکت خدمات پرستاری، به دلیل داشتن مجوز های لازم و قرارداد با بیمارستان ها و ارگان های مربوطه،  با استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده، رضایت مندی بالای مشتریان را با خود به همراه داشته است.

خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پرستاری طلوع طب:

  • مراقبت های ویژه پرستاری ( ICU و CCU ) در منزل و بیمارستان
  • ویزیت پزشک متخصص و عمومی در منزل
  • پانسمان زخم های مزمن و دیابتی با روش های نوین در منزل و محل کار
  • شیمی درمانی و درمان های تخصصی در منزل
  • انجام چکاپ دوره ای در منزل و محل کار
  • خون گیری، آزمایش، تزریقات، سرم تراپی، سونداژ، ساکشن و گاواژ در منزل و محل کار
  • اعزام آمبولانس کد دار و ساده به کلیه مناطق تهران و شهرستان های کشور
  • ارائه کلیه امور پرستاری به سالمند و کودک به صورت شبانه روزی و روزانه
  • فیزیوتراپی و کار درمانی و گفتار درمانی در منزل و محل کار
  • رادیولوژی و گرفتن نوار قلب در منزل و محل کار
  • مشاوره روانشناسی، تغذیه و مامایی در دوره بارداری در منزل و محل کار
  • مشاوره روانشناسی و انواع تست شخصیت و هوش در منزل و محل کار
  • اجاره و فروش تجهیزات پزشکی

سخن پایانی و جمع بندی

خدمات درمانی در منزل، مجموعه ای از خدمات مراقبت های بهداشتی را در منزل شامل می شود. این دسته از خدمات در منزل به طور معمول  مقرون به صرفه تر از مراجعه به بیمارستان ها و خانه های سالمندان است. مجموعه طلوع طب تلاش می کند با استفاده از کادری با تجربه و ماهر برای نگهداری و مراقبت از سالمند، بیمار و کودک در منزل، رضایت مشتریان خود را جلب کند. برای اطلاع از شرایط اعزام پرستار به منازل، هزینه ها و سایر موارد، با شماره تلفن 91012121-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه طلوع طب بهره مند شوید.

برای درخواست اعزام پرستار در منزل فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880