ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران - طلوع طب

تا به حال پیش آمده است که شما و یا اطرافیانتان به یکباره دچار ضعف، بیماری و یا حملات عصبی شوید و شرایط مراجعه به پزشک را نداشته باشید؟مواردی مانند حمله قلبی، حمله عصبی، افت فشار و یا موارد مشابه این، نیازمند مراجعه سریع به پزشک است. در حالی که ممکن است بنابه شرایطی امکان مراجعه حضوری به پزشک را نداشته باشید و یا لازم باشد که بیمار حرکت نکند.

 در این شرایط بهترین کار ویزیت پزشک در منزل است. اگر در محدوده شرق تهران زندگی میکنید، میتوانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران مرکز طلوع طب استفاده نمایید. برای ویزیت پزشک در منزل، لازم است پزشک مربوطه علاوه برداشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه بیماری مراجعه کننده مورد نظر، تجربه کافی برای درمان وی را داشته باشد و نیز در صورت نیاز دستیاری برای حمل لوازم مورد نیاز با خود به همراه بیاورد.

از دیگر مهارت هایی که لازم در شرایط مراجعه حضوری به منزل بیمار از آن برخوردار باشد، مهارت مدیریت بحران است. این مهارت پزشک باعث میشود بتواند جو به وجود آمده در اثر بیماری را به درستی مدیریت نموده و به بیمار و اطرافیان او روحیه و آرامش دهد. همین مساله روند بهبود را آسان تر، سریع تر و با کیفیت تر میکند.

هنگامی که دکتر برای ویزیت بیمار به منزل شما مراجعه میکند، در ابتدا وضعیت روحی و جسمی بیمار را مورد بررسی قرار دارده و علاوه بر این، شرایط فیزیکی محیطی که بیمار در آن قرار گرفته را نیز مورد بررسی قرار میدهد. همچنین در صورتی که شرایط فیزیکی نیاز به تغییر داشته باشد، به بیمار و اطرافیان وی، یادآوری میکند. به عنوان مثال اگر اتاق بیمار سطح اکسیژن کافی را نداشته باشد، این موضوع توسط پزشک به اطرافیان وی یادآوری خواهد شد.

در این مقاله میخواهیم شما را با روند ویزیت پزشک درمنزل آشنا کنیم، به همین دلیل توصیه میکنیم اگر در خانه بیمار دارید و یا خودتان مبتلا به بیماری هستید و شرایط مراجعه حضوری به پزشک را ندارید، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله به شما توضیح میدهیم که در صورت مشاهده چه علائم و بیماری هایی به سرعت و در هر ساعت از شبانه روز بدونفوت وقت، با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست ویزیت پزشک در منزل کنید.

اگر به خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران نیاز دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت دریافت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام شود. لطفا در هنگام برقراری تماس، شرایط بیمار را به طور کامل شرح دهید تا در صورت نیاز، پزشک متخصص به همراه دستیار و کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز، برای ارائه خدمات به منزل شما اعزام شود.

ویزیت پزشک در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

یکی از سوالاتی که اکثر مراجعه کنندگان تلفنی مطرح میکنند این است که در صورت درخواست ویزیت پزشک در منزل از مرکز طلوع طب، چه خدماتی به بیمار ارائه خواهد شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ابتدایی ترین کار این است که پزشک متخصص بیمار شما را به لحاظ جسمی به طور دقیق معاینه خواهد کرد.

این معاینه شامل بررسی وضعیت بدنی و سنجش سطح هوشیاری از طریق بررسی علائم حیاتی مانند فشار خون، قند خون، نبض یا ضربان قلب، درجه تب و بینایی چشم ها میباشد. علاوه بر این اگر بیمار شما یک خانم باردار باشد، بررسی های لازم برای سلامت جنین، توسط مامای همراه و یا پزشک زنان انجام خواهد شد.

یکی از مهمترین توصیه ها این است که در هنگام برقراری ارتباط با مرکز طلوع طب، اطلاعات لازم را در مورد شرایط بیمار در اختیار همکاران ما قرار دهید تا پزشک متخصص، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای فرآیند معاینه و معالجه به همراه داشته باشند.

به طور کلی مرکز طلوع طب، تجهیزاتی به کاملی یک بیمارستان را به همراه پزشک به منزل شما ارسال خواهد کرد! اما به طور کلی روال ویزیت بیمار در منزل شرق تهران مجموعه طلوع طب طبق مراحل زیر است:

دریافت اطلاعات بیمار

اولین مرحله از مراحل شروع فرآیند درمان، دریافت اطلاعات اولیه بیمار است. این اطلاعات شامل مشخصات فردی بیمار برای تشکیل پرونده درمانی او میباشد و در ادامه اطلاعاتی نیز در مورد علائم بیماری و مواردی که این علائم را تشدید میکند، از بیمار دریافت میشود. به طور کلی هر آنچه اطلاعات برای تشخیص بیماری و درمان بیمار لازم است، در این مرحله از بیمار اخذ میشود. اگر فرد بیمار قادر به بیان اطلاعات نیست، لازم است همراه یا خانواده بیمار، این اطلاعات را در اختیار پزشک قرار دهد.

معاینه بیمار

مرحله بعدی در شروع فرآیند درمان، معاینه دقیق بیمار است. معاینه بیمار شامل معاینه بالینی و اندازه گیری دقیق فاکتورهایی مانند فشار خون، تنفس و بررسی وضعیت ریه های بیمار، ضربان قلب و بررسی سلامت حواس پنجگانه و واکنش های عصبی بیمار است.

در این مرحله در صورت تشخیص پزشک، از بیمار نمونه گیری به عمل می آید و آزمایشات مربوطه از جمله نموه خون، نمونه ادرار و نمونه مدفوع است. در صورتی که مشکل بیمار از نوع پوستی یا خال و زگیل باشد، نمونه برداری از قسمت مربوطه انجام میشود و یا ممکن است به دلیل تخصصی بودن نمونه گیری ها، بیمار به آزمایشگاه ارجاع داده شود.

علاوه بر این، آزمایشات دیگری که ممکن است پزشک تجویز کند و یا برای بیمار انجام بدهد، شامل تصویر برداری رادیولوژی، ام آر آی، نوار قلب، نوار عضله و عصب، نوار مغز و مواردی از این دست باشد.

ویزیت در منزل شرق تهران

فرآیند درمان بیماری

پروسه درمان، بعد از معاینه بیمار و در صورت صلاح دید پزشک، آماده شدن آزمایشات مربوطه شروع میشود. فرآیند درمان ممکن است با مصرف دارو، پرهیز از خوردن برخی خوراکی ها، تغییر در سبک زندگی، عمل جراحی، کاهش وزن و یا کاهش برخی از فعالیت های روزمره از سمت بیمار باشد.

البته اولویت همه پزشکان و بیماران در درجه اول، مصرف دارو است تا انجام عمل جراحی، اما در برخی موارد ممکن است عمل جراحی نیز بخشی از فرآیند درمان باشد. اگر پزشک برای شروع فرآیند درمان، دارو تجویز نماید، در صورت عمومی بودن داروها، آنها را در اختیار بیمار قرار خواهد داد.

اما در صورتی که داروها خاص باشند، پزشک نسخه بیمار را در اختیار او یا اطرافیان قرار خواهد داد تا با تهیه هرچه سریعتر داروها، فرآیند درمان بیمار هرچه سریعتر آغاز شود و بیمار سریعتر بهبود پیدا کند. برای بهبود هرچه سریعتر بیماری در این مرحله به همکاری فرد بیمار نیاز است. به عبارت دیگر هرچقدر شخص بیمار در رعایت نکات گفته شده و مصرف داروها دقیق تر عمل کند، به بهبودی کامل نزدیک تر است.

پیگیری درمان

در برخی بیماری ها، یک جلسه ویزیت و تجویز دارو برای بیمار کافی است. اما برخی دیگر نیازمند پیگیری برای درمان و انجام آزمایشات مربوطه و تحت نظر بودن توسط پزشک و مجموعه درمانی است. از آن جایی که مرکز طلوع طب، رسالت خود را در بهبودی کامل بیماران و مراجعه کنندگان خود میداند، بیمار شما را تا آخرین مرحله درمان و رسیدن به بهبودی کامل، همراهی می نماید.

این ارتباط میتواند بر اساس شرایط بیمار هماهنگ شود. به عنوان مثال از طریق راه های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی باشد. به طور کلی رفاه بیمار در برقراری ارتباط و نحوه پیگیری، در اولویت قرار داده میشود.

این اقدامات به این جهت انجام میشود که در صورتی که بیماری فرد نیاز به پیگیری دارد، در فرآیند درمان وقفه ای ایجاد نشود و بیمار به درستی مراحل فرآیند درمان را طی نماید. همچنین تلنگرها و یادآوری های متناوب مجموعه طلوع طب، بیمار را به رعایت نکات گفته شده توسط پزشک و مصرف داروها، تشویق نماید. تجربه نشان داده پیگیری از سوی تیم درمان، اثربخشی درمان را سریعتر و پروسه درمان را کوتاه تر خواهد کرد.

از دیگر پیگیری های مرکز طلوع طب میتوان به اعزام پرستار همراه برای نمونه گیری و پیگیری آماده شدن نتایج نمونه ها و یا دیگر آزمایشات از جمله عکس برداری رادیولوژی، آم آر آی و موارد مشابه اشاره کرد.

خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

یکی از مهمترین سوالات شما عزیزان در تماس های تلفنی با مرکز طلوع طب این است که در هنگام مراجعه پزشک به منزل شما، چه خدماتی در اختیار بیمار شما قرار خواهد گرفت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خدماتی که توسط پزشک عمومی یا پزشک متخصص این مجموعه در هنگام مراجعه به منزل بیمار قرار خواهد گرفت، شامل لیست زیر است:

  • ویزیت بیمار و تشخیص نوع بیماری
  • نمونه گیری ادار و مدفوع در صورت نیاز و تشخیص پزشک
  • نمونه گیری خون برای تشخیص دقیق تر بیماری و بررسی فاکتورهای خون نظیر اوره، قند خون و …
  • تزریق انواع آمپول و سرم های درمانی و مسکن برای بیمار
  • ایجاد آرامش روحی در بیمار و خانواده و اطرافیان او
  • بیان توصیه های پزشکی برای بهبود وضعیت بیمار و یا تغییر سبک زندگی او
  • توصیه هایی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمار به عنوان مثال تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران قلبی و عروقی یا ریوی
  • تجویز دارو در قالب نسخه و در اختیار قرار دادن نسخه به همراهان بیمار
  • تجویز آزمایشات بالینی مانند تصویر برداری رادیولوژی، ام آر آی، سیتی اسکن و موارد مشابه و ارجاع بیمار به آزمایشگاه تخصصی

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین و مهم ترین خدمات پزشکان مرکز طلوع طب در هنگام مراجعه به منزل بیماران است. البته در صورت نیاز بیمار و تشخیص پزشک، تجهیزات پزشکی به منزل بیمار انتقال پیدا خواهد کرد. مواردی مانند تخت مواج، دستگاه زردی نوزاد، دستگاه تهیه نوار عضله و سایر دستگاه ها و تجیهزات بیمارستانی مورد نیاز به تشخیص پزشک.

ویزیت پزشک در منزل - طلوع طب

هزینه ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

یکی از مهمترین سوالات شما اطلاع از هزینه ویزیت پزشک شرق تهران است. درباره این موضوع باید بگوییم تعرفه ویزیت پزشک در منزل، در ابتدای هر سال مانند سایر تعرفه های پزشکی، از سوی وزارت بهداشت تعیین شده و در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل 1401 نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شده و مرکز طلوع طب هزینه اعزام پزشکان به منزل بیماران را بر همین اساس مشخص نموده است. از این رو هزینه ویزیت پزشک در منزل برای بیماران یک هزینه ثابت و مشخص است، اما در صورت ارائه خدمات دیگر مانند اعزام تیم پزشکی همراه و یا انتقال تجهیزات پزشکی خاص به منزل بیمار، امکان افزایش هزینه وجود خواهد داشت.

از آن جایی که هدف اصلی مرکز طلوع طب، بهبود و رضایت بیماران و راضایتمندی آنها از طی فرآیند درمان است، کلیه هزینه ها مطابق با مبلغ اعلام شده از سوی وزارت بهداشت دریافت خواهد شد.

برای اطلاع بیشتر از هزینه های اعزام پزشک به منزل بیمار و یا هزینه های جانبی مانند انتقال تجهیزات بر اساس نوع بیماری و سایر سوالاتی که در این زمینه برای شما وجود دارد، میتوانید همین حالا با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین میتوانید در سایت مرکز طلوع طب برای همکاران ما پیام بگذارید و سوالات خود را زمینه بیماری و هزینه های مربوط به بیماری مطرح نمایید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال شما در زمینه های مختلف از جمله هزینه ویزیت پزشک در منزل صبورانه پاسخ دهند.

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران به صورت شبانه روزی

یکی از مهمترین خدماتی که به بیماران ارائه کرد، در دسترس بودن پزشک در ساعات مختلف شبانه روز است. چرا که بیماری روز و شب نمیشناسد و ممکن است هر ساعت از شبانه روز برای هر فردی پیش بیاید. در این شرایط استفاده از خدمات یک مرکز درمانی با پزشکان متخصص به صورت شبانه روزی تنها راه مواجهه با بیماری هایی است که به صورت غیر قابل پیش بینی به سراغ افراد می آید.

از ساعت 12 شب به بعد، بسیاری از مراکز درمانی و بهداری های محلی، تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و در صورت باز بودن، پزشک متخصص در آن مرکز حضور ندارد. اما در مرکز طلوع طب به عنوان یک مرکز شبانه روزی برای اعزام پزشکان متخصص به منزل بیمارانی که دچار عارضه شده اند، انواع پزشکان عمومی و متخصص حضور دارند.

بنابراین یک تماس با مرکز طلوع طب کافیست تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک متخصص به منزل شما اعزام شود. فراموش نکنید که معاینه و بررسی شرایط بیمار توسط مرکز طلوع طب با ویزیت های سرپایی و سریع مطب های شلوغ و مراکز درمانی پر تردد، به طور چشم گیری تفاوت دارد.

پزشکان این مجموعه به این موضوع اشراف کامل دارند که یک ویزیت دقیق و موفق، تاثیر بسیار زیادی در دریافت اطلاعات و علائم دقیق بیماری دارد و لذا با صبر و حوصله بسیار زیاد و کاملا دقیق به معاینه بالینی بیماران میپردازند.

مهمتر از همه این ها، این مطلب است که معمولاً بروز بیماری در ساعات نیمه شب، برای بیمار و خانواده او، نگران کننده و پر اضطراب است. از این رو اولین وظیفه پزشک ایجاد آرامش و مدیریت بحران به وجود آمده برای بیمار و خانواده اوست.

لذا در مرحله اول پزشک میبایست با مهارت های لازم به بیمار و خانواده او آرامش ببخشد و در مرحله بعد معاینه بالینی برای تشخیص بیماری و تجویز دارو را آغاز نماید. پزشکان حاذق مجموعه طلوع طب با اشراف بر این مساله و گذراندن دوره های ویژه علاوه بر درمان بیماران، اقدام به ایجاد حس آرامش و امنیت خاطر برای بیماران و اطرافیان او نموده و سپس ضمن تشخیص بیماری، فرآیند درمان را برای بیماران آغاز می نمایند.

ویزیت پزشک در تهران

در چه شرایطی به پزشک شبانه روزی نیاز داریم؟

اگر با یکی از موارد زیر مواجه شدید بهتر است هرچه سریعتر و در هر ساعت از شبانه روز با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست ویزیت پزشک در منزل کنید:

  • احساس درد شدید در عضلات و یا گرفتگی عضلانی
  • احساس درد ناگهانی در قفسه سینه و قلب
  • نفس تنگی به همراه سرفه شدید
  • افت فشار خون یا افزایش فشار خون به صورت ناگهانی و افزاینده
  • افزایش یا کاهش ناگهانی و شدید قند خون(حتی در افراد مبتلا به دیابت)
  • خون دماغ شدن
  • حالت تهوع شدید و ناگهانی

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، جزو مهمترین و البته اورژانسی ترین مواردی هستند که لازم است به سرعت پزشک شما را معاینه نماید و دستورات لازم را بدهد و حتی در صورت نیاز بیمار را به بیمارستان و یا مرکز درمانی مجهز انتقال دهد. در صورت بروز چنین شرایطی در اولین فرصت ممکن با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست ویزیت در منزل کنید.

ویزیت پزشک عمومی در منزل شرق تهران

اگر ساکن پایتخت شلوغ و پر تردد ایران هستید، احتمالاً در هر بار مراجعه به مراکز مختلف، به ویژه مراکز درمانی، با حجم بالایی از ترافیک رو به رو میشوید، به عبارت دیگر برای هر بار رفت و آمد در تهران باید ساعات زیادی را در ترافیک تهران سپری کنید.

ترافیک کلان شهر تهران، علاوه بر اینکه زمان شما را میگیرد، حجم بالایی از آلودگی را به هوا منتقل میکند. آلودگی هوای ناشی از انتشار گازهای سمی برای بدن انسان در همه گروه های سنی به ویژه کودکان و افراد مسن، بسیار اذیت کننده است. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می یابد که فرد بیمار دارای بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی و عروقی باشد.

علاوه بر این، رخ دادن یک تصادف کوچک، رد کردن خروجی بزرگراه و یا یک اشتباه در پیدا کردن آدرس میتواند، زحمت شما را چندین برابر کند و همه برنامه های شما را بهم بریزد. اما در این شرایط بهترین کار، درخواست ویزیت پزشک در منزل است. اگر از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده نمایید، ضمن اینکه وقت خود را در ترافیک صرف نکرده اید، در آرامش و به دور از آلودگی های محیطی، به سایر برنامه های خود رسیدگی میکنید و در کوتاه ترین زمان ممکن یک پزشک با تمام تجهیزات لازم را ملاقات خواهید نمود. در آرامش با پزشک خود درباره بیماری صحبت خواهید کرد و راهکارهایی برای درمان و بهبود بیماری خود دریافت خواهید نمود.

شاید تصور کنید، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به زودی خواهید توانست به مرکز درمانی مورد نظر خود برسید، اما فراموش نکنید که برای رسیدن به وسایل نقلیه عمومی نیز باید مسیری را طی کنید، علاوه بر این، ممکن است بیمار شما توان کافی برای طی کردن مسیر را نداشته باشد، به عنوان مثال یک خانم باردار بدحال، نمیتواند مسیر طولانی را طی نماید، به علاوه اینکه اکثر وسایل نقلیه عمومی بسیار شلوغ و پر تردد هستند. از این رو بهترین راه حل در این شرایط استفاده از خدمات حضور پزشک در خانه است.

اما خبر خوب برای شما که در منطقه شرق پایتخت شلوغ و پر تردد ایران زندگی میکنید این است که در هرکجای شرق تهران که باشید، امکان ارائه خدمات برای شما وجود دارد. به این صورت که کافیست با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست خود را با همکاران ما در این مرکز مطرح نمایید.

همکاران ما در مرکز طلوع طب، در بخش های مختلف با صبر و حوصله تمام، به درخواست شما گوش میدهند و نیاز شما را بررسی نموده و بر اساس نیاز و شرایط و سن بیمار، پزشک متخصص به همراه پرستار و یا دستیار پزشک و نیز تجهیزات و داروهای لازم برای درمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام نموده و میتوانید ملاقات با پزشک را بدون دغدغه و سختی تجربه نمایید.

علاوه بر این در این مرکز همانطور که اشاره کردیم خدمات دیگری مانند تزریقات شبانه روزی در منزل، برای تزریق انواع داروها مانند آمپول انسولین، داروهای تزریقی وریدی، تزریق سِرُم و موارد مشابه انجام میشود. در یک کلام فاصله شما با دریافت خدمات درمانی شبانه روزی در تهران، تنها یک تماس است.

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره ویزیت پزشک در منزل شرق تهران صحبت کردیم و ضرورت ویزیت پزشک در منزل به ویژه در کلان شهرهایی مثل تهران را برای شما بازگو کردیم. اشاره کردیم که در چه شرایطی و با بروز چه علائمی لازم است هرچه سریعتر از خدمات ویزیت پزشک در منزل در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایید.

علاوه بر این خدماتی که مرکز طلوع طب به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبانه روزی ویزیت پزشک در تهران، ارائه میدهد به شما معرفی کردیم. امیدورایم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را پیرامون ویزیت پزشک در منزل شرق تهران در اختیار شما قرار داده باشد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات ویزیت پزشک در تهران، میتوانید همین حالا با شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت ویزیت دریافت نمایید.

برای درخواست خدمات ویزیت و چکاپ در منزل تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880