ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران - طلوع طب

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که در منزل به طور ناگهانی دچار بیماری شوید و امکان مراجعه به بیمارستان و یا مراکز درمانی را نداشته باشید. همچنین ممکن است در خانواده شما فرد بیماری وجود داشته باشد که به لحاظ توان جسمانی، امکان مراجعه حضوری به بیمارستان برایش میسر نباشد. در این شرایط بهترین روش، استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل است.

به یاد داشته باشید که بروز برخی بیماری ها و یا علائم آنها، مانند حمله قلبی، حمله عصبی، افت فشار و یا افزایش قند خون به طور ناگهانی، مواردی هستند که نیازمند مراجعه سریع به پزشک و بررسی علایم یاد شده میباشند. لذا اتلاف وقت، منجر به صدمات جبران ناپذیری به بیمار خواهد شد. اگر در محدوده غرب تهران زندگی میکنید، میتوانید برای استفاده از خدماتی مانند ویزیت پزشک در منزل غرب تهران مرکز طلوع طب استفاده نمایید.

نکته قابل توجه این است که ویزیت پزشک، تنها شامل دانش و اطلاعات پزشکی نیست، بلکه یک پزشک ماهر و با تجربه، باید علاوه بر بهرمندی از اطلاعات کافی در زمینه گرایش خود، باید تجربه کافی برای درمان، تجویز دارو و البته روحیه بخشیدن به بیمار و خانواده او را داشته باشد. همچنین در صورت نیاز، دستیاری برای حمل تجهیزات پزشکی، به همراه خود داشته باشد.

به عبارت دیگر روحیه دادن و مدیریت بحران در مورد بیمارانی که به یکباره دچار بیماری شده اند و یا بیماری آنها در ساعاتی از نیمه شب اتفاق افتاده و اضطرابی به فرد بیمار و خانواده او منتقل شده است، را اجرا نماید. چرا که این مساله ضمن آرام شدن بیمار و اطرافیان او، منجر به تسهیل در فرآیند درمان نیز میشود.

اقدامات پزشک در مراجعه به منزل به بیمار

هنگامی که پزشک طبق درخواست بیمار و یا خانواده او برای ویزیت به محل منزل بیمار مراجعه میکند، در ابتدا پس از آرام کردن جو، به معاینه بالینی بیمار میپردازد. همچنین شرایط فیزیکی که بیمار در آن قرار گرفته به عنوان مثال اتاق خواب و محل استراحت بیمار را مورد بررسی قرار میدهد، تا اگر نیاز به تغییر در سبک زندکی و یا تغییر در محل استراحت بیمار وجود دارد، این موضوع را به خانواده او یادآوری می نماید. به عنوان مثال اگر بیمار دچار عارضه قلبی و عروقی یا ریوی است و سطح اکسیژن اتاق وی پایین است، پزشک از خانواده او میخواهد تا با تغییراتی از جمله انتقال بیمار به اتاقی که دارای درب و پنجره میباشد و یا تهیه کپسول اکسیژن، نیاز بیمار را برطرف نمایند و رفاه بیشتری را در اختیار او قرار دهند.

در این مقاله میخواهیم شما را با روند ویزیت پزشک درمنزل آشنا کنیم، به همین دلیل توصیه میکنیم اگر در خانه بیمار دارید و یا خودتان مبتلا به بیماری هستید و شرایط مراجعه حضوری به پزشک را ندارید، این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین به شما توضیح خواهیم داد در صورت بروز چه علائم و بیماری هایی، در هر ساعت از شبانه روز بدون فوت وقت، درخواست ویزیت پزشک نمایید تا هرچه سریعتر به وضعیت بیمار رسیدگی شود.

اگر به خدمات ویزیت پزشک در منزل غرب تهران نیاز دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱  با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت دریافت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام شود. لطفا در هنگام برقراری تماس، وضعیت بیمار را به طور کامل و با آرامش برای همکاران ما شرح دهید تا در صورت نیاز، پزشک متخصص به همراه دستیار و کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز، برای ارائه خدمات به منزل شما اعزام شود.

ویزیت در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

یکی از پر تکرارترین سوالات شما عزیزان در تماس های تلفنی با مرکز طلوع طب، این است که پس از درخواست ویزیت پزشک در منزل، این مرکز چه خدماتی را به شما ارائه میدهد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اولین اقدام پزشک پس از اعزام به منزل بیمار، معایته بالینی و جسمی بیمار است.

این معاینه شامل بررسی وضعیت بدنی بیمار بر اساس نوع بیماری و علائمی است که آن بیماری را به وجود آورده و یا تشدید میکند. همچنین موارد عمومی مانند فشار خون، قند خون، نبض یا ضربان قلب و درجه تب بیمار و سطح هوشیاری وی به طور دقیق سنجیده میشود.

همچنین اگر بیمار شما خانم باردار باشد، به منظور سنجش سلامت مادر و جنین، بررسی ها و تست های اولیه توسط پزشک زنان یا مامای با تجربه انجام خواهد شد.

از جمله مهمترین توصیه هایی که مرکز طلوع طب به شما عزیزان دارد، این است که در هنگام برقراری ارتباط با همکاران ما در این مرکز، وضعیت و شرایط بیماری و علائم بیماری را به طور کامل و دقیق شرح دهید تا در صورت لزوم، پزشک معالج لوازم و تجهیزات مورد نیاز را به همراه داشته باشد.

البته نکته حائز اهمیت این است که مرکز طلوع طب، تجهیزاتی به کاملی یک بیمارستان را به همراه پزشک به منزل شما ارسال خواهد کرد! اما به طور کلی روال ویزیت بیمار در منزل غرب تهران مجموعه طلوع طب طبق مراحل زیر است:

دریافت اطلاعات بیمار

قبل از شروع فرآیند درمان، چه به صورت مراجعه حضوری و چه در صورت درخواست ویزیت پزشک در منزل، اولین اطلاعاتی که از بیمار دریافت میشود، اطلاعات اولیه شامل مشخصات فردی بیمار است. این اطلاعات برای تشکیل پرونده و شروع فرآیند درمان لازم است. سپس اطلاعاتی از بیمار گرفته میشود که شامل علائم بیماری و مواردی که این علائم را تشدید میکند، میباشد.

 به عبارت دیگر با بروز این بیماری، چه تغییراتی در بدن بیمار ایجاد میشود و چه مواردی این تغییرات را تشدید میکند. این سوالات در درجه اول برای دریافت اطلاعات از بیمار و در درجه دوم برای سنجش وضعیت ذهنی و سطح هوشیاری بیمار از وی پرسیده میشود. اما اگر فرد بیمار قادر به بیان اطلاعات نیست، لازم است همراه یا خانواده بیمار، این اطلاعات را در اختیار پزشک قرار دهد.

معاینه بالینی بیمار

دومین مرحله از فرآیند درمان، معاینه بالینی بیمار است. این فرآیند شامل بررسی وضعیت جسمی بیمار در جایی که بیمار احساس ناراحتی و درد دارد است. علاوه بر این فاکتورهایی مانند فشار خون، تنفس و بررسی وضعیت ریه های بیمار، ضربان قلب و بررسی سلامت حواس پنجگانه و واکنش های عصبی بیمار سنجیده میشود.

در صورتی که پزشک تشخیص دهد، برای بیمار، نمونه گیری تجویز میکند تا بتواند بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد و روند درمان را آغاز نماید. این نمونه گیری شامل آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش مدفوع میباشد. همچنین در صورتی که مشکل بیمار از نوع پوستی یا خال و زگیل باشد، نمونه برداری از قسمت مربوطه انجام میشود. البته ممکن است به دلیل تخصصی بودن نمونه گیری ها، بیمار به آزمایشگاه ارجاع داده شود.

آزمایشات دیگری نیز ممکن است برای بیمار تجویز شود مانند تصویر برداری از اسکلت بدن یا همان ام آر آی، عکس برداری رادیولوژی، نوار قلب، نوار عصب و عضله و نوار مغز برخی از معروف ترین آزمایشاتی است که در صورت نیاز برای برخی از بیماران تجویز میشود.

فرآیند درمان بیماری

فرآیند درمان، پس از اتمام معاینه بیمار و در صورت نیاز، پس از آماده شدن نتایج آزمایشات مربوطه آغاز میشود. دوره درمان ممکن است بر اساس شرایط بیمار و وضعیت بیماری او، شامل مصرف دارو، انجام عمل جراحی، پرهیز از خوردن برخی از خوراکی ها، تغییر در سبک زندگی مانند اضافه کردن تمرینات ورزشی و یا پیاده روی در روز، کاهش وزن و یا کاهش برخی از فعالیت های بدنی برای بیمار است.

البته اولویت همه بیماران و پزشکان در درجه اول این است که دارو تجویز نمایند و بیمار با مصرف دارو بهبود پیدا کند تا اینکه عمل جراحی انجام دهد. اما در برخی موارد ممکن است شدت بیماری بیشتر باشد و یا دارو به اندازه کافی اثربخش نباشد. در چنین شرایطی عمل جراحی در نظر گرفته میشود.

اگر پزشک برای شما دارو در نظر گرفته است بهتر است برای بهبودی کامل، کلیه داروهای تجویز شده را به درستی و در ساعت مشخص مصرف نمایید و دوره درمان را سپری نمایید تا بهبودی کامل برای شما حاصل شود.

در صورتی که داروهای شما عمومی باشد، به احتمال زیاد پزشک داروها را در اختیار شما قرار خواهد داد و در صورت تجویز داروهای تخصصی تر، شما را به داروخانه ای که حتماً آن داروها را موجود داشته باشد، معرفی خواهد نمود.

در هر دو حالت پزشک نسخه بیمار را در اختیار او یا اطرافیان قرار خواهد داد تا با تهیه هرچه سریعتر داروها، فرآیند درمان بیمار هرچه سریعتر آغاز شود و بیمار سریعتر بهبود پیدا کند. برای بهبود هرچه سریعتر بیماری در این مرحله به همکاری فرد بیمار نیاز است. به عبارت دیگر هرچقدر شخص بیمار در رعایت نکات گفته شده و مصرف داروها دقیق تر عمل کند، به بهبودی کامل نزدیک تر است.

پیگیری درمان

برای برخی از بیماران، یکبار ویزیت پزشک کافی است و با دارویی که پزشک تجویز میکند، بیمار بهبود پیدا میکند، اما برای برخی دیگر، پروسه درمانی در نظر گرفته میشود که بیمار باید تحت نظر پزشک معالج باشد. از آن جایی که مرکز طلوع طب رسالت خود را در بهبودی کامل همه بیماران عزیز و مراجعه کنندگان گرامی خود میداند، پروسه درمان شما را پیگیری میکند.

پیگیری فرآیند درمان برای این است که بیمار مراحل درمان را پشت گوش نیندازد و فراموش نکند. همچنین بین فرآیند درمان وقفه ایجاد نشود و بیمار هرچه سریعتر بهبود پیدا کند. به همین منظور وضعیت بیماری و روند بهبود بیمار را درمان میکند. یکی دیگر از دلایل این پیگیری این است که در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب برای بیمار، داروها و یا روند درمان تغییر پیدا کند.

این پیگیری میتواند بر اساس شرایط بیمار با او هماهنگ شود. به عنوان مثال از طریق راه های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی باشد. به طور کلی رفاه بیمار در برقراری ارتباط و نحوه پیگیری، در اولویت قرار داده میشود.

این اقدامات صرفا برای حصول نتیجه مطلوب از درمان و یادآوری اقدامات لازم برای بیمار است. همچنین به بیمار کمک میکند که مراحل درمان را به درستی طی نماید و نکات گفته شده توسط پزشک را به طور کامل و به درستی رعایت نماید. تجربه نشان داده پیگیری از سوی تیم درمان، اثربخشی درمان را سریعتر و پروسه درمان را کوتاه تر خواهد کرد.

از دیگر پیگیری های مرکز طلوع طب میتوان به اعزام پرستار همراه برای نمونه گیری و پیگیری آماده شدن نتایج نمونه ها و یا دیگر آزمایشات از جمله عکس برداری رادیولوژی، آم آر آی و موارد مشابه اشاره کرد.

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران/ طلوع طب

خدمات ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

از جمله اصلی ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که شما عزیزان در هنگام برقراری تماس تلفنی با همکاران ما در مرکز طلوع طب، این است که در صورت درخواست ویزیت پزشک در منزل، چه خدماتی به بیمار ارائه خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خدماتی که توسط پزشک عمومی یا پزشک متخصص این مجموعه در هنگام مراجعه به منزل بیمار قرار خواهد گرفت، شامل لیست زیر است:

  • معاینه بالینی بیمار برای تشخیص نوع و شدت بیماری
  • نمونه گیری خون، ادرار، مدفوع و … در صورت تشخیص پزشک
  • انجام تست قند خون با استفاده از دستگاه
  • اندازه گیری فشار خون با استفاده از دستگاه فشار سنج
  • تزریق انواع آمپول و سرم های درمانی و مسکن برای بیمار
  • مدیریت بحران و روحیه بخشیدن به بیمار و اطرافیان او
  • بیان توصیه هایی برای بهبود وضعیت محل استراحت بیمار در صورت نیاز
  • توصیه هایی برای تغییر در سبک زندگی بیمار و انجام فعالیت های بدنی
  • توصیه هایی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمار به عنوان مثال تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران قلبی و عروقی یا ریوی

تجویز دارو در قالب نسخه با مهر پزشک و ارائه نسخه به بیمار و خانواده بیمار تجویز آزمایشات بالینی مانند تصویر برداری رادیولوژی، ام آر آی، سیتی اسکن و موارد مشابه و ارجاع بیمار به آزمایشگاه تخصصی

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین و مهم ترین خدمات پزشکان مرکز طلوع طب در هنگام مراجعه به منزل بیماران است. البته در صورت نیاز بیمار و تشخیص پزشک، تجهیزات پزشکی به منزل بیمار انتقال پیدا خواهد کرد. مواردی مانند تخت مواج، دستگاه زردی نوزاد، دستگاه تهیه نوار عضله و سایر دستگاه ها و تجیهزات بیمارستانی مورد نیاز به تشخیص پزشک.

هزینه ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

از دیگر سوالات پر تکرار شما عزیزان، هزینه ویزیت پزشک در منزل است. درباره هزینه های ویزیت پزشک در منزل باید بگوییم تعرفه ویزیت پزشک در منزل و یا به طور کلی تعرفه ویزیت انواع پزشک عمومی و متخصص و کلیه تعرفه های امورات پزشکی در ابتدای هر سال توسط وزارت بهداشت و درمان کشور تعیین شده و در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل 1401 نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شده و مرکز طلوع طب، هزینه اعزام پزشکان به منزل بیماران را بر همین اساس مشخص نموده است. از این بابت هزینه ویزیت پزشک یک هزینه ثابت و مشخص است، البته در صورت ارائه خدمات دیگری مانند اعزام دستیار همراه و یا تیم پزشکی به دلیل شرایط خاص بیمار، انتقال تجهیزات به منزل بیمار و مواردی از این دست، امکان افزایش هزینه وجود خواهد داشت.

از آن جایی که اصلی ترین هدف مرکز طلوع طب، بهبود کامل بیماران و رضایتمندی از دریافت خدمات از این مجموعه است، کلیه هزینه ها مطابق با مبلغ اعلام شده از سوی وزارت بهداشت دریافت خواهد شد.

شما عزیزان برای اطلاع از هزینه دقیق اعزام پزشک و ویزیت بیمار در منزل و یا هزینه های جانبی آن، میتوانید همین حالا با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و هر سوالی در این زمینه دارید از همکاران ما بپرسید. همچنین برای بیمار خود و شرایط وی میتوانید با این مرکز تماس گرفته و ضمن مطرح کردن سوالات پزشکی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اگر فرصت برقراری تماس ندارید و یا تماس تلفنی به هر دلیلی برای شما امکان پذیر نیست، میتوانید در سایت طلوع طب برای همکاران ما پیام بگذارید تا در اولین فرصت ممکن با شما تماس بگیرند و به سوالات شما در زمینه های مختلف از جمله هزینه ویزیت پزشک در منزل صبورانه پاسخ دهند.

طلوع طب/ ویزیت در منزل

 ویزیت پزشک در منزل غرب تهران به صورت شبانه روزی

از مهمترین خدمات یک مرکز درمانی میتوان به در دسترس بودن پرسنل آن در ساعات مختلف شبانه روز اشاره کرد. چرا که برخی از بیماری ها مانند حمله قلبی، سکته قلبی و مغزی و حمله عصبی و موارد مشابه، کاملاً غیر قابل پیش بینی هستند و به یکباره پیش می آیند. از این رو یک مرکز درمانی درجه یک، مرکزی است که در هر ساعت از شبانه روز بتواند پزشک عمومی و متخصص را به منزل بیمار اعزام نماید.

در حالی که بسیاری ار مراکز درمانی از ساعت 12 شب به بعد تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و در صورت باز بودن نیز پزشک متخصص در آن مرکز حضور ندارد، مجموعه طلوع طب یک مرکز شبانه روزی است که در همه ساعات شبانه روز آمادگی اعزام پزشک عمومی و متخصص را به منزل بیمارانی که با این مرکز تماس میگیرند را دارد. بنابراین در صورت بروز مشکل، میتوانید یک تماس با مرکز طلوع طب کافیست تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک متخصص به منزل شما اعزام شود. فراموش نکنید که معاینه و بررسی شرایط بیمار توسط مرکز طلوع طب با ویزیت های سرپایی و سریع مطب های شلوغ و مراکز درمانی پر تردد، به طور چشم گیری تفاوت دارد.

پزشکان این مجموعه با بررسی کامل وضعیت جسمانی بیمار و علائمی که در اثر بروز بیماری، پدیدار شده است، ضمن شروع فرآیند درمان، به بیماران روحیه میدهند و اضطرابی که به دلیل بروز مشکل در نیمه شب، به بیمار و خانواده او منتقل شده است را مدیریت میکنند. چرا که اولین وظیفه پزشک ایجاد آرامش و مدیریت بحران به وجود آمده برای بیمار و خانواده اوست.

بنابراین در مرحله اول با آرامش بخشیدن به بیمار و اطرافیان او، کار خود را که معاینه بالینی و تشخیص بیماری است، به سرعت آغاز نموده و به بیمار کمک میکنند که بهبودی و سلامت خود را باز یابد. پزشکان حاذق مجموعه طلوع طب با اشراف بر این مساله و گذراندن دوره های ویژه علاوه بر درمان بیماران، اقدام به ایجاد حس آرامش و امنیت خاطر برای بیماران و اطرافیان او نموده و سپس ضمن تشخیص بیماری، فرآیند درمان را برای بیماران آغاز می نمایند.

در چه شرایطی به پزشک شبانه روزی نیاز داریم؟

اشاره کردیم که برخی بیماری ها کاملاً غیر مترقبه و غیر قابل پیش بینی هستند و به یکباره رخ میدهند. اما نیاز به بررسی کامل پزشک دارند و لازم است در صورت بروز چنین بیماری هایی به سرعت پزشک بر بالین بیمار شما حاضر شود. شاید برایتان سوال باشد که این بیماری ها شامل چه مواردی میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم موراد زیر، کاملاً حیاتی و اورژانسی هستند و در صورت وقوع بدون فوت وقت با مرکز طلوع طب تماس بگیرید:

  • درد شدید در عضلات و یا احساس گرفتگی عضلانی
  • احساس درد شدید در قفسه سینه و قلب
  • تنگی نفس و سرفه های پشت سرهم یا اصطلاحاً قطاری
  • افت فشار خون و یا افزایش فشار خون به صورت ناگهانی
  • تپش قلب بالا و فزاینده
  • کاهش یا افزایش ناگهانی قند خون حتی در بیماران مبتلا به دیابت
  • خون دماغ شدن شدید و ناگهانی به همراه استرس بالا
  • حالت تهوع شدید و ناگهانی
  • سردردهای عصبی و مداوم

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین و اورژانسی ترین مواردی است که لازم است در هر ساعت از شبانه روز با پزشک در تماس باشید و پزشک بیمار شما را از نزدیک معاینه نماید. این بیماری ها جزو مواردی هستند که ساعت و حتی دقیقه های اولیه بروز بیماری برای درمان، بسیار ارزشمند و طلایی میباشند. لذا در صورتی که با هریک از موارد بالت و علایمی که به آنها اشاره کردیم، رو به رو شدید، به سرعت با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست ویزیت پزشک در منزل کنید.

همچنین اگر بیمار شما خانم باردار است و در نیمه های شب به هر دلیلی دچار خون ریزی، عدم تکان خورد جنین و یا موراد مشابه شده است، میتوانید با مرکز طلوع طب تماس بگیرید تا پزشک متخصص زنان به همراه ماما و یا پرستار مربوطه به منزل شما مراجعه نموده و بیمار شما را ویزیت و در صورت بروز مشکل درمان و یا به بیمارستان انتقال دهند.

ویزیت پزشک

ویزیت پزشک عمومی در منزل غرب تهران

اگر ساکن تهران باشید میدانید که یکی از معضلات تردد در تهران، ترافیک پر حجم این کلان شهر است. احتمالاً تجربه کرده اید که برای هر بار مراجعه به مراکز درمانی، باید ساعت معطلی در ترافیک را به جان بخرید. ترافیک علاوه بر اینکه زمان بسیاری را از شما میگیرد، بلکه هوا را آلوده تر میکند و گازهای سمی را وارد هوای شهر مینماید.

آلودگی هوای ناشی از انتشار گازهای سمی برای بدن انسان در همه گروه های سنی به ویژه کودکان و افراد مسن، بسیار اذیت کننده است. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می یابد که فرد بیمار دارای بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی و عروقی باشد.

از همه این موارد که بگذریم، فقط یک اشتباه در رانندگی، رد کردن یک خروجی و یا بروز یک تصادف میتواند کل روز شما را بگیرد و زمان بندی و برنامه ریزی شما را برای انجام کارهایتان به هم بریزد. اگر از همه این موارد گریزان هستید و به دنبال راه حلی ساده برای ویزیت پزشک آن هم در آرامش و به دور از همه آلودگی ها هستند، ویزیت پزشک در منزل، راه حلی ایده آل برای شماست.

اگر از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید خواهید دید که بدون صرف وقت در ترافیک تهران، در آرامش و به دور از هرگونه آلودگی محیطی، در حالی که به برنامه های دیگر خود رسیدگی کرده اید، به راحتی و درکوتاه ترین زمان ممکن توانسته اید با پزشک معتمد خود دیدار داشته باشید و وضعیت بیماری یا روند درمانی خود را به وی اطلاع دهید. پزشک نیز در محیطی آرام شما را ویزیت نموده و کلیه توصیه های لازم برای بهبود و بازگشت سلامتی را به همراه نسخه در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین راهکارهایی برای بهبود هرچه سریعتر از جمله تغییر در سبک زندگی، تغییر در فعالیت های بدنی و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته در این میان شاید تصور کنید که استفاده از وسایل نقلیه عمومی میتواند کار شما را آسان نموده و به سرعت شما را به مرکز درمانی مورد نظر برساند. اما به یاد داشته باشید که در درجه اول برای رسیدن به وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، باید مسیری را طی نمایید.

علاوه بر این ممکن است بیمار شما توانایی کافی برای حرکت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی را نداشته باشد؛ به عنوان مثال یک خانم باردار یا یک فرد مسن باشد که به دلیل وضعیت بیماری، قادر به طی مسیر نیست. فراموش نکنید که بسیار از وسایل نقلیه معمولاً شلوغ هستند و مراکز درمانی نیز معمولاً شلوغ و آلوده هستند و پزشک مجبور است برای پاسخ دهی به همه بیماران، وقت کمی را به هر بیمار اختصاص دهد. اگر همه این موارد را با هم جمع بندی کنید، خواهید دید که بهترین راه حل استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل است.

اما خبر خوب برای شما که در منطقه غرب پایتخت شلوغ و پر تردد ایران زندگی میکنید این است که در هرکجای غرب تهران که باشید، امکان ارائه خدمات برای شما وجود دارد. به این صورت که کافیست با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست خود را با همکاران ما در این مرکز مطرح نمایید.

همکاران ما در مرکز طلوع طب، در بخش های مختلف با صبر و حوصله تمام، به درخواست شما گوش میدهند و نیاز شما را بررسی نموده و بر اساس نیاز و شرایط و سن بیمار، پزشک متخصص به همراه پرستار و یا دستیار پزشک و نیز تجهیزات و داروهای لازم برای درمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام نموده و میتوانید ملاقات با پزشک را بدون دغدغه و سختی تجربه نمایید.

علاوه بر این در این مرکز همانطور که اشاره کردیم خدمات دیگری مانند تزریقات شبانه روزی در منزل، برای تزریق انواع داروها مانند آمپول انسولین، داروهای تزریقی وریدی، تزریق سِرُم و موارد مشابه انجام میشود. در یک کلام فاصله شما با دریافت خدمات درمانی شبانه روزی در تهران، تنها یک تماس است.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره ویزیت پزشک در منزل غرب تهران صحبت کردیم و ضرورت ویزیت پزشک در منزل به ویژه در کلان شهرهایی مثل تهران را برای شما بازگو کردیم. اشاره کردیم که در چه شرایطی و با بروز چه علائمی لازم است هرچه سریعتر از خدمات ویزیت پزشک در منزل در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایید.

علاوه بر این خدماتی که مرکز طلوع طب به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبانه روزی ویزیت پزشک در تهران، ارائه میدهد به شما معرفی کردیم. امیدورایم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را پیرامون ویزیت پزشک در منزل غرب تهران در اختیار شما قرار داده باشد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات ویزیت پزشک در تهران، میتوانید همین حالا با شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت ویزیت دریافت نمایید. همچنین هر گونه سوال در زمینه بیماری و یا هزینه های درمان را نیز میتوانید از همکاران ما در این مجموعه بپرسید.

برای درخواست خدمات ویزیت و چکاپ در منزل تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880