ویزیت پزشک متخصص در منزل

ویزیت پزشک متخصص در منزل - طلوع طب

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به یکباره دچار بیماری و ضعف شده و یا حمله قلبی یا عصبی به شما دست دهد و شرایط مراجعه به پزشک را نداشته باشید. از آنجایی که رسیدگی به برخی بیماری ها در ساعات اولیه بسیار مهم و حیاتی است، لازم است در چنین شرایطی حتماً پزشک را ملاقات نموده و برای درمان بیماری اقدام نمایید. اگر به هر دلیلی شرایط مراجعه به پزشک را ندارید و یا لازم باشد که بیمار حرکت نکند، بهترین گزینه برای شما ویزیت پزشک متخصص در منزل است. به ویژه برای بیماری های ریوی، قلبی و عروقی، کبدی و کلیوی، لازم است حتما در درخواست خود ذکر نمایید که به ویزیت پزشک متخصص نیاز دارید.

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل، در تهران، مرکز درمانی طلوع طب است که از پزشکان متخصص و عمومی و دستیاران پزشک بسیار مجرب و حاذق برخوردار است. اگر ساکن تهران هستید و به خدمات پزشکی نیاز دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و درخواست ویزیت پزشک متخصص در منزل بدهید.

فرآیند ویزیت بیمار در منزل توسط پزشک متخصص

برای ویزیت پزشک متخصص در منزل، لازم است پزشک علاوه بر تسلط بر زمینه آن بیماری، باید تجربه کافی برای درمان بیماری نیز داشته باشد. همچنین دستیاری برای انجام کارهای جانبی و یا حمل و نقل تجهیزات با خود به همراه داشته باشد.

از دیگر مهارت هایی که لازم است پزشک چه در مراجعه حضوری بیمار به مطب و چه مراجعه پزشک به منزل بیمار به آن تسلط داشته باشد، مدیریت بحران است. این مهارت به پزشک و بیمار این فضا را میدهد که اضطراب ناشی از بیماری هایی که به طور ناگهانی رخ میدهند و بیمار و اطرافیان او را درگیر کند، را به خوبی کنارل و مدیریت نماید. چرا که روحیه بیمار و اطرافیان او در روند درمان و بهبودی بیمار تاثیر شگفت انگیزی دارد.

زمانی که پزشک برای ویزیت بیمار به منزل او مراجعه میکند، در ابتدا وضعیت روحی بیمار را تسکین میدهد و در همین حین به بررسی وضعیت جسمی بیمار میپردازد و شروع به سنجش فاکتورهای مختلف از جمله ضربان قلب، فشار خون، قند خون و موارد مشابه را بررسی میکند.

همچنین در صورتی که اتاق یا فضای استراحت بیمار، شرایط مناسبی نداشته باشد، این موضوع را به بیمار و اطرافیان او گوشزد میکند. به عنوان مثال اگر بیمار شما دچار عارضه قلبی و عروقی و یا مشکل ریوی باشد، لازم است سطح اکسیژن اتاق بیمار مناسب باشد. اگر به میزان کافی اکسیژن در اتاق موجود نباشد، بیمار اذیت میشود و شرایط و علایم بیماری تشدید میشود. در این صورت پزشک متخصص از اطرافیان بیمار میخواهد که در کپسول اکسیژن تهیه کنند تا بیمار بتواند به راحتی تنفس کند و بهبود بیمار حاصل شود.

در این مقاله میخواهیم شما را با روند ویزیت پزشک متخصص در منزل آشنا کنیم، به همین دلیل توصیه میکنیم اگر بیماری خاصی دارید و یا یکی از افراد خانواده شما بیمار است، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. به ویژه اگر امکان مراجعه حضوری به مطب یا مراکز درمانی را ندارید، این مقاله به شما کمک میکند که در صورت بروز مشکل و بیماری، با حفظ خونسردی و آرامش با مرکز طلوع طی تماس بگیرید و درخواست ویزیت در منزل نمایید.

اگر به خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل نیاز دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت دریافت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک با تجهیزات لازم به منزل شما اعزام شود. لطفا در هنگام برقراری تماس، شرایط بیمار را به طور کامل شرح دهید تا در صورت نیاز، پزشک متخصص به همراه دستیار و کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز، برای ارائه خدمات به منزل شما اعزام شود.

ویزیت پزشک متخصص

خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل

یکی از مهمترین سوالاتی که شما عزیزان در هنگام برقراری تماس تلفنی با همکاران ما در مرکز طلوع طب برقرار میکنید، این است که در صورت درخواست ویزیت پزشک در منزل، چه خدماتی به بیمار ارائه خواهد شد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم پس از اعزام پزشک متخصص به منزل بیمار، اولین کار ایجاد آرامش روحی و اطمینان خاطر از بهبود یافتن بیمار است و سپس شروع معاینه تخصصی بر اساس مشکلی که بیمار آن را مطرح نموده است.

این معاینه تخصصی شامل بررسی وضعیت جسمانی و سنجس سطح هوشیاری فرد بیمار از طریق علائم حیاتی مانند نبض یا همان ضربان قلب، فشار خون، قند خون، درجه تب و موارد مشابه است. سپس در صورتی که بیمار از قبل بر اساس سابقه بیماری، آزمایشاتی انجام داده باشد، پزشک پرونده بیمار و علائم تشدید کننده بیماری را مورد بررسی قرار میدهد. به عنوان مثال در مورد بیماران ریوی، پزشک آخرین سیتی اسکن و نتایج آزمایشات مربوط به ریه بیمار را مورد برررسی قرار خواهد داد.

همچنین نقاط درد و مواردی که بیمار احساس میکند تشدید کننده درد هستند، توسط پزشک مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت. همچنین اگر بیمار شما یک خانم باردار باشد، بررسی های لازم برای سلامت جنین، توسط مامای همراه و یا پزشک زنان انجام خواهد شد.

از مهمترین توصیه های مرکز طلوع طب به شما عزیزانی که با این مرکز تماس گرفته و در خواست ویزیت پزشک متخصص در منزل دارید، این است که در هنگام برقراری ارتباط با هماکاران ما، شرح حال کاملی از وضعیت بیمار خود بدهید تا کلیه امکانات و تجهیزات، به همراه پزشک مربوه به منزل شما اعزام شود. این مساله فرآیند معاینه و درمان را تسهیل خواهد نمود.

در یک کلام مرکز طلوع طب، تجهیزاتی به کاملی یک بیمارستان را به همراه پزشک به منزل شما ارسال خواهد کرد! اما به طور کلی روال ویزیت بیمار توسط پزشک متخصص در منزل در مجموعه طلوع طب طبق مراحل زیر است:

دریافت اطلاعات بیمار

اولین مرحله از شروع فرآیند معاینه بالینی و درمان بیمار، با دریافت اطلاعات بیمار آغاز میشود. این اطلاعات در ابتدا مشخصات فردی بیمار شامل نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی است و در ادامه اطلاعاتی در مورد سابقه بیماری، مراجعات قبلی به پزشک، علائم بیماری و موارد تشدید کننده آن است.

 به طور کلی لازم است بیمار هر آنچه در مورد بیماری خود احساس میکند، را با پزشک متخصص در میان بگذارد. این سوالات در درجه اول به منظور دریافت اطلاعات از بیمار و در درجه دوم برای سنجش وضعیت ذهنی و سطح هوشیاری بیمار از وی پرسیده میشود. اما اگر فرد بیمار قادر به بیان اطلاعات نیست، لازم است همراه یا خانواده بیمار، این اطلاعات را در اختیار پزشک قرار دهد.

طلوع طب/ ویزیت پزشک

معاینه بیمار

پس از دریافت اطلاعات، نوبت به معاینه بالینی بیمار میرسد. در این مرحله پزشک بر اساس ناحیه این که بیمار مطرح کرده است، به بررسی وضعیت جسمانی میپردازد و برای معاینه دقیق تر، فاکتورهایی مانند فشار خون، قند خون، وضعیت ریه ها و تنفس بیمار، ضربان قلب یا همان نبض و حواس پنجگانه بیمار را بررسی میکند.

همچنین در برخی بیماری ها، در صورت تشخیص پزشک برای بیمار نمونه گیری تجویز میشود تا پزشک متخصص بتواند راحت تر بیماری را تشخیص داده و آن را درمان نماید. این نمونه گیری بر اساس بیماری ممکن است شامل آزمایش خون، نمونه ادرار و نمونه مدفوع بیمار باشد.

همچنین در صورتی که فرد مورد نظر بیماری پوستی داشته باشد، نمونه برداری از خال، زگیل، قارچ پوستی و موارد مشابه انجام میشود. البته برای انجام برخی نمونه گیری ها ممکن است لازم باشد بیمار به آزمایشگاه تخصصی مراجعه نماید.

آزمایشات دیگری نیز ممکن است از سوی پزشک برای بیمار تجویز شود به عنوان مثال تصویر برداری از اسکلت بدن یا همان ام آر آی، عکس برداری رادیولوژی، نوار قلب، نوار عصب و عضله و نوار مغز یا هر آزمایشی که به پزشک کمک میکند هرچه سریعتر ریشه بیماری را طور صحیح تشخیص داده و آن را درمان نماید.

فرآیند درمان بیماری

فرآیند درمان پس از معاینه بالینی دقیق و آماده شدن آزمایشات مربوطه (در صورت نیاز) آغاز میشود. در این فرآیند ممکن است بر اساس وضعیت بدنی بیمار و تشخیص پزشک، هر نوع درمانی از جمله درمان های دارویی، عمل جراحی، پرهیز غذایی، کم یا زیاد شدن فعالیت های بدنی، تغییر در سبک زندگی، کاهش وزن و یا مواردی از این دست وجود داشته باشد.

البته اولویت همه پزشکان، درمان از طریق دارو است تا عمل جراحی چرا که معمولا مصرف دارو، دوره نقاهت کوتاه تری دارد یا اصلا دوره نقاهت ندارد. اما معمولاً عمل جراحی به عنوان یک روش تهاجمی، دارای دوره نقاهتی است که ممکن است برای بیمار اذیت کننده باشد.

همچنین برخی از بیماران به لحاظ سنی و شرایط بدنی، امکان انجام عمل جراحی ندارند. اما در برخی موارد که بیماری حاد شده و راه دیگری به جر عمل جراحی نیست، ممکن است پزشک متخصص به شما عمل جراحی را پیشنهاد دهد.

در هر صورت به تشخیص پزشک متخصص اعتماد کنید و تا بتوانید هرچه سریعتر سلامتی خود را باز یابید. اگر پزشک برای شروع فرآیند درمان، دارو تجویز نماید، در صورت عمومی بودن داروها، آنها را در اختیار بیمار قرار خواهد داد.

اما در صورتی که داروها خاص باشند، پزشک نسخه بیمار را در اختیار او یا اطرافیان قرار خواهد داد تا با تهیه هرچه سریعتر داروها، فرآیند درمان بیمار هرچه سریعتر آغاز شود و بیمار سریعتر بهبود پیدا کند. برای بهبود هرچه سریعتر بیماری در این مرحله به همکاری فرد بیمار نیاز است. به عبارت دیگر هرچقدر شخص بیمار در رعایت نکات گفته شده و مصرف داروها دقیق تر عمل کند، به بهبودی کامل نزدیک تر است.

پیگیری درمان

برخی بیماری ها با یک جلسه ویزیت پزشک متخصص در منزل بهبود پیدا میکند و درمان میشود. اما برخی بیماری های دیگر نیازمند پیگیری و انجام مراحل درمان است. این مراحل ممکن است نیاز به مراجعه مجدد پزشک به منزل شما، انجام آزمایشات مربوطه، مصرف داروهای تجویز شده و موارد مشابه باشد.

پیگیری فرآیند درمان در واقع برای این است که بیمار فرآیند درمان خود را جدی بگیرد و بیماری در بدن او کهنه و ماندگار نشود. از طرف دیگر بیمار با بی توجهی از کنار بیماری خود عبور نکند و در بین مراحل درمان، وقفه ای ایجاد نشود.

از دیگر دلایل پیگیری فرآیند درمان این است که در صورت عدم دریافت نتیجه مطلوب برای بیمار، داروها و یا روند درمان تغییر پیدا کند. لذا پیگیری درمان، برای رسیدن به نتیجه مطلوب و بهبود نهایی بسیار مؤثر است.

این پیگیری بر اساس شرایط بیمار با او هماهنگ میشود. به عنوان مثال از هر طریقی که بیمار راحت تر باشد مانند ایجاد راه های ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و یا شبکه های اجتماعی خواهد بود. به طور کلی رفاه بیمار در برقراری ارتباط و نحوه پیگیری، در اولویت قرار داده میشود.

این اقدامات صرفا برای حصول نتیجه مطلوب از درمان و یادآوری اقدامات لازم برای بیمار است. همچنین به بیمار کمک میکند که مراحل درمان را به درستی طی نماید و نکات گفته شده توسط پزشک را به طور کامل و به درستی رعایت نماید. تجربه نشان داده پیگیری از سوی تیم درمان، اثربخشی درمان را سریعتر و پروسه درمان را کوتاه تر خواهد کرد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل تهران

لیست خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل

تا به این جای کار شما را با خدمات مرکز طلوع طب برای درخواست ویزیت پزشک متخصص در منزل آشنا کردیم. اما اگر بخواهیم لیست کاملی از خدمات این مرکز در اختیار شما بگذاریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ویزیت و معاینه تخصصی بیمار و تشخیص نوع بیماری
  • انجام نمونه گیری (خون، ادرار و مدفوع) بر اساس نیاز و در صورت تشخیص پزشک
  • مشاهده و بررسی آزمایشات قبلی بیمار از جمله آزمایش خون، اسکن ریه، اسکن مغز و بررسی فاکتورهای مختلف بیماری
  • تزریق انواع آمپول و سرم های درمانی و مسکن برای بیمار
  • ایجاد آرامش روحی در بیمار و خانواده و اطرافیان او
  • بیان توصیه های پزشکی برای بهبود وضعیت بیمار و یا تغییر سبک زندگی او
  • توصیه هایی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمار به عنوان مثال تهیه کپسول اکسیژن برای بیماران قلبی و عروقی یا ریوی
  • تجویز دارو در قالب نسخه و در اختیار قرار دادن نسخه به همراهان بیمار
  • تجویز آزمایشات بالینی مانند تصویر برداری رادیولوژی، ام آر آی، سیتی اسکن و موارد مشابه و ارجاع بیمار به آزمایشگاه تخصصی

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین و مهمترین خدمات پزشکان مرکز طلوع طب در هنگام اعزام به منزل بیماران است. البته در صورت نیاز بیمار و تشخیص پزشک، تجهیزات پزشکی به منزل بیمار انتقال پیدا خواهد کرد. مواردی مانند تخت مواج، دستگاه زردی نوزاد، دستگاه تهیه نوار عضله و سایر دستگاه ها و تجیهزات بیمارستانی مورد نیاز به تشخیص پزشک.

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

یکی از سوالات شما در برقراری تماس تلفنی با همکاران ما در مرکز طلوع طب، اطلاع از هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل است. در این زمینه باید بگوییم تعرفه ویزیت پزشک در منزل یا به صورت مراجعه حضوری بیمار به مطب و به طور کلی هریک از موارد درمانی، در ابتدای هر سال از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش کشور به مراکز درمانی دولتی و خصوصی اعلام میشود.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل 1401 نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شده و مرکز طلوع طب، هزینه اعزام پزشک و سایر هزینه های مربوطه را بر اساس همین تعرفه محاسبه می نماید. از این رو هزینه ویزیت پزشک در منزل برای بیماران یک هزینه ثابت و مشخص است، اما در صورت ارائه خدمات دیگر مانند اعزام تیم پزشکی همراه و یا انتقال تجهیزات پزشکی خاص به منزل بیمار، امکان افزایش هزینه وجود خواهد داشت.

از آن جایی که هدف اصلی مرکز طلوع طب، بهبود بیماران و جلب رضایت آنها ار فرآیند درمان است، کلیه مبالغ بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت درمان، دریافت خواهد شد. برای اطلاع بیشتر از هزینه های اعزام پزشک به منزل بیمار و یا هزینه های جانبی مانند انتقال تجهیزات بر اساس نوع بیماری و سایر سوالاتی که در این زمینه برای شما وجود دارد، میتوانید همین حالا با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین میتوانید در سایت مرکز طلوع طب برای همکاران ما پیام بگذارید و سوالات خود را زمینه بیماری و هزینه های مربوط به بیماری مطرح نمایید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال شما در زمینه های مختلف از جمله هزینه ویزیت پزشک در منزل صبورانه پاسخ دهند.

 ویزیت پزشک متخصص در منزل به صورت شبانه روزی

از مهمترین خدمات یک مرکز درمانی میتوان به در دسترس بودن خدمات و کادر آن در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد. از آن جایی که برخی از بیماری ها مانند حمله قلبی، سکته قلبی و مغزی و حمله عصبی و موارد مشابه ممکن است به یکباره رخ دهد و کاملاً غیر قابل پیش بینی باشد، لازم است یک پزشک به سرعت بیمار را معاینه و ویزیت نماید. از این رو یک مرکز درمانی خوب و استاندارد، مرکزی است که در هر ساعت از شبانه روز بتواند پزشک عمومی و متخصص را به منزل بیمار اعزام نماید.

در حالیکه بسیاری از مراکز درمانی از ساعت 12 شب به بعد تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و در صورت باز بودن، پزشک متخصص در آن مرکز حضور ندارد، مرکز طلوع طب، به صورت شبانه روزی به فعالیت خود در زمینه اعزام پزشک و حل مشکلات بیماران ادامه میدهد.

از این رو در صورت بروز هر گونه مشکل و بیماری، تنها یک تماس با مرکز طلوع طب کافیست، تا بهترین و با تجربه ترین متخصصین کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بر بالین بیمار شما حاضر شوند و بیمار را درمان نمایند.

به یاد داشته باشید که معاینه بیمار شما توسط پزشکان مرکز طلوع طب با معاینه در مراکز شلوغ و مطب های پر رفت و آمد که هر بیمار فرصت کوتاهی برای بیان بیماری خود دارد، کاملاً متفاوت است. به عبارت دیگر پزشکان این مرکز به این موضوع واقفند که یک ویزیت با کیفیت و دقیق، فرآیند تشخیص بیماری و درمان را راحت تر کرده و بهبود را سریعتر امکان پذیر میکند. لذا با صبر و حوصله بسیار زیاد و کاملا دقیق به معاینه بالینی بیماران میپردازند.

از همه این موارد مهمتر این است که وقتی بیماری در نیمه های شب به سراغ فرد می آید، نه تنها فرد بیمار، بلکه خانواده و اطرافیان او نیز دچار اضطراب و ناراحتی شده و نگرانی زیادی را تحمل کرده اند. از این رو در وهله اول پزشک با ایجاد آرامش خاطر برای بیمار و خانواده او، این اطمینان را میدهد که نهایت تلاش برای بهبودی حاصل خواهد شد.

همین مهارت مدیریت بحران و آرامش بخشیدن به جو ایجاد شده، در ضمن معاینه بالینی، وضعیت روحی بیمار را بهبود میدهد و او را برای فرآیند درمان آماده تر میکند. لذا پزشکان این مجموعه، با آرام کردن جو، پروسه درمان را آسان تر می نمایند.

پزشک متخصص/ طلوع طب

در چه شرایطی به پزشک متخصص شبانه روزی نیاز داریم؟

برخی از بیماری هایی که احتیاج ویژه و اورژانسی به پزشک متخصص دارند، ممکن است در هر ساعت از شبانه روز رخ دهند. همانطور که از نام این نوع بیماری ها بر می آید، در صورت بروز، لازم است در همان ساعت و دقایق اولیه پزشک بر بالین بیمار حاضر شود و او را معاینه و درمان نماید. به طور کلی اگر با یکی از موارد زیر مواجه شدید، بدون فوت وقت نیاز به یک پزشک متخصص دارید و باید به سرعت با مرکز طلوع طب تماس بگیرید:

  • احساس درد شدید در عضلات یا ماهیچه ها در ارگان های مختلف بدن
  • احساس درد ناگهانی و شدید در قفسه سینه و قلب
  • نفس تنگی به همراه سرفه شدید و تغییر رنگ صورت بیمار به کبودی
  • افت فشار خون یا افزایش فشار خون به صورت ناگهانی و افزاینده
  • افزایش یا کاهش ناگهانی و شدید قند خون(حتی در افراد مبتلا به دیابت)
  • خون دماغ شدن شدید و ناگهانی
  • حالت تهوع شدید و ناگهانی

مواردی که به آنها اشاره کردیم، مهمترین و اورژانسی ترین مواردی است که ممکن است برای یک بیمار رخ دهد. در صورت مواجه شدن با این علایم، لازم است ضمن حفظ آرامش و خونسردی خود، با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و ضمن بیان وضعیت اورژانسی بیمار خود، درخواست ویزیت پزشک متخصص در منزل را به صورت فوری ثبت نمایید.

فراموش نکنید که سهل انگار و هدر دادن وقت در هنگام مواجه شدن با موارد بالا، میتواند برای بیمار صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

اگر ساکن کلان شهر تهران باشید، میدانید که برای هر بار مراجعه به پزشک متخصص باید ساعت های طولانی را ترافیک تهران سپری نمایید. علاوه بر اینکه برای دریافت نوبت باید صبح خیلی زود مراجعه نمایید و یا مدت زیادی را در صف طولانی بیماران بنشینید تا نوبت به شما برسد.

ترافیک تهران نه تنها وقت زیادی از شما خواهد گرفت، بلکه به دلیل آلودگی هوا، بسیاری از گازهای سمی و مضر را نیز تنفس خواهید کرد که تنفس این هوای آلوده برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان و افراد سالخورده بسیار اذیت کننده است. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری می یابد که فرد بیمار دارای بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی و عروقی باشد.

اما اگر از همه این ها بگذریم، یک تصادف کوچک، یک اشتباه در رد کردن خروجی بزرگراه و یا یک اشتباه در پیدا کردن آدرس، ممکن است ضمن بر هم زدن زمان بندی و برنامه ریزی زمانی شما، زحمت شما چندین برابر کرده و انرژی منفی و اعصاب خردی به شما انتقال دهد.

شاید تصور کنید استفاده از وسایل نقلیه عمومی یک راهکار مناسب برای مراجعه به مراکز درمانی است، اما در نظر داشته باشید که اولاً برای رسیدن به وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، باید مسیری را طی نمایید، در ثانی در اکثر ساعات روز مترو بسیار شلوغ است و جای نشستن برای شما یا فرد بیمار وجود ندارد.

علاوه بر این ممکن است بیمار شما به لحاظ شرایط جسمانی امکان حرکت و استفاده از وسایل نقلیه عمومی شلوغ و پر سر و صدا را نداشته باشد. به عنوان مثال مترو جای مناسبی برای تردد یک خانم باردار بد حال در ماه های پایانی بارداری نیست.

در چنین شرایطی، بهترین کار درخواست ویزیت پزشک متخصص در منزل است. چرا که اگر از این خدمات استفاده نمایید، ضمن اینکه وقت خود را در ترافیک پر حجم تهران صرف نمیکنید، بلکه در کمال آرامش و به دور از آلودگی هوا و یا آلودگی و انواع بیماری و ویروس های موجود در مراکز درمانی، به سایر برنامه های خود رسیدگی نموده و در محیط آرام و امن خانه، پزشک خود را ملاقات میکنید. در این معاینه فرصت کافی برای بیان بیماری و علائم آن خواهید داشت و پزشک در فرصت مناسب شما را برای درمان راهنمایی خواهد کرد.

به یاد داشته باشید که در مراکز درمانی شلوغ، به دلیل تعداد زیاد بیماران، پزشکان معمولاً مجبور هستند وقت کوتاهی را به هر بیمار اختصاص دهند، اما در معاینه اختصاصی دیگر با محدودیت زمان مواجه نخواهید بود.

اما خبر خوب برای شما که ساکن پایتخت شلوغ و پر تردد ایران هستید، این است که در هر کجای تهران بزرگ که باشید، امکان ارائه خدمات برای شما وجود دارد. به این صورت که کافیست با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست خود را برای ویزیت پزشک متخصص در منزل با همکاران ما در این مرکز مطرح نمایید.

همکاران ما در مرکز طلوع طب، در بخش های مختلف با صبر و حوصله تمام، به درخواست شما گوش میدهند و نیاز شما را بررسی نموده و بر اساس نیاز و شرایط و سن بیمار، پزشک متخصص به همراه پرستار و یا دستیار پزشک و نیز تجهیزات و داروهای لازم برای درمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام نموده و میتوانید ملاقات با پزشک را بدون دغدغه و سختی تجربه نمایید.

علاوه بر این در این مرکز همانطور که اشاره کردیم خدمات دیگری مانند تزریقات شبانه روزی در منزل، برای تزریق انواع داروها مانند آمپول انسولین، داروهای تزریقی وریدی، تزریق سِرُم و موارد مشابه انجام میشود. در یک کلام فاصله شما با دریافت خدمات درمانی شبانه روزی در تهران، تنها یک تماس است.

طلوع طب/ ویزیت پزشک

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره ویزیت پزشک متخصص در منزل صحبت کردیم و ضرورت ویزیت پزشک در منزل به ویژه در کلان شهرهایی مثل تهران را برای شما بازگو کردیم. اشاره کردیم که در چه شرایطی و با بروز چه علائمی لازم است هرچه سریعتر از خدمات ویزیت پزشک در منزل در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایید.

علاوه بر این خدماتی که مرکز طلوع طب به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبانه روزی ویزیت پزشک در تهران، ارائه میدهد به شما معرفی کردیم. امیدورایم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را پیرامون ویزیت پزشک متخصص در منزل در اختیار شما قرار داده باشد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات ویزیت پزشک در تهران، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت ویزیت دریافت نمایید. همچنین هر گونه سوال در زمینه بیماری و یا هزینه های درمان را نیز میتوانید از همکاران ما در این مجموعه بپرسید.

برای درخواست خدمات ویزیت و چکاپ در منزل تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880