پرستار کودک در غرب تهران - طلوع طب

کودکان یکی از عزیزترین و با ارزش ترین سرمایه های هر جامعه ای هستند. مراقبت و نگهداری از این نهال ها تا وقتی که رشد خود را کامل کنند و خود در زندگی مستقل عمل کنند، کاری بسیار با اهمیت و حساس است. با توجه به مشغله های زیادی که امروزه به وجود آمده است در بسیاری از موارد هنگام نگهداری از کودک، استفاده از پرستار کودک کمک شایانی به خانواده ها می کند. چنانچه در غرب تهران زندگی می کنید و تمایل به استفاده از خدمات یک پرستار حرفه ای کودک را دارید، می توانید از مجموعه طلوع طب استفاده کنید. مجموعه طلوع طب، یک مجموعه ای است که خدمات فرستادن پرستار کودک در غرب تهران را ارائه می دهد. اینک می خواهیم در این مقاله برخی از ویژگی هایی که هنگام انتخاب پرستار کودک بایستی مد نظر داشته باشید را بیان کنیم.

25 ویژگی که یک پرستار کودک عالی باید داشته باشد:

پرستار کودک عالی بودن به چیزی بیش از عشق واقعی به کودکان نیاز دارد. پرستار ها ساعت های طولانی در خانه افراد کار می کنند و اغلب بدون نظارت یا با نظارت جزیی کار می کنند. والدین برای ایمن نگه داشتن و مراقبت از فرزندان خود و ارائه بالاترین سطح مراقبت از کودک به پرستاران خود وابسته هستند تا بتوانند تعهدات شخصی یا حرفه ای خود را انجام دهند.

اگر به فکر استخدام یک پرستار بچه یا استخدام به عنوان یک پرستار کودک هستید، در اینجا 25 ویژگی مشترک وجود دارد که پرستاران خوب کودک در آنها مشترک هستند.

  1. یک پرستار بچه واقعاً عاشق همراهی با کودکان است. پرستار ها بیشتر روز خود را با کودکان گذرانده و در طی روز تعامل کمی با بزرگسالان دارند و باید واقعا از گذراندن وقت خود با کودکان لذت ببرند.
  2. یک پرستار کودک عالی درک اساسی از مراحل و شرایط رشد کودک دارد. پرستار ها متخصصین مراقبت از کودکان هستند و مسئول ارائه تجربیات مناسب برای رشد کودکان هستند.
  3. یک پرستار بچه خوب از کودکان تحت مراقبت خود در هر شرایطی حمایت می کند اما این تشخیص را می دهند که والدین حرف آخر را در مراقبت از کودکان می زنند.
  4. یک پرستار کودک عالی انرژی زیادی دارد. پرستار ها مسئول مشارکت فعال کودکان در حین مراقبت از آن ها هستند و باید انرژی لازم برای انجام این کار را داشته باشند.
  5. یک پرستار خوب کودک مقدار بسیار زیادی صبر دارد. پرستار ها ساعت های بی شماری را با کودکان می گذرانند و باید بتوانند رفتار خود را بدون از عصبانی شدن کنترل کنند و رفتار بعضا نامناسب کودکان را تحمل کنند.
  6. یک پرستار بچه عالی از ایمنی و ایمن سازی شرایط آگاه است. پرستاران تنها در هنگام انجام وظیفه در قبال کودکان مسئول هستند و باید در درجه اول ایمنی کودکان را در نظر بگیرند.
  7. یک پرستار عالی ارتباطات خوبی دارد. پرستار ها باید به طور موثر اطلاعات را از والدین و فرزندان دریافت کنند که برای این کار مهارت های ارتباطی قوی مورد نیاز است.
  8. یک پرستار بچه عالی انعطاف پذیر است. زندگی با کودکان می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. پرستار ها باید بتوانند خود را با موقعیت هایی که با آن روبرو می شوند سازگار کرده و وفق دهند.
  9. یک پرستار خوب درک بالایی دارد و فهمیده است. هسته مرکزی شغل پرستار ها، مراقبت از دیگران است. شفقت و درک در درجه اول اهمیت است.
  10. یک پرستار خوب روحیه تربیتی دارد. پرستار ها مسئول حمایت و تشویق کودکان هستند و باید بتوانند رشد آنها را تقویت کنند.
  11. یک پرستار کودک عالی، قابل اعتماد است. والدین به پرستاران تکیه و اعتماد می کنند تا بتوانند به تعهدات خود عمل کنند. بنابراین باید بتوان روی پرستار ها حساب کرد.
  12. یک پرستار کودک خوب، مسئول است. پرستار ها در قبال کودکان تحت سرپرستی خود پاسخگو هستند. آنها باید توانایی اثبات کیفیت مراقبت از کودکان را داشته باشند.
  13. یک پرستار عالی قابل اعتماد است. والدین برای برآورده کردن الزامات و نیازهای کاری خود به پرستار بچه ها وابسته هستند. والدین به پرستار ها اعتماد می کنند و از آن ها انتظار دارند که وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و مراقبت های فوق العاده ای به کودکان ارائه دهند.
  14. یک پرستار کودک محترم است. پرستار ها و والدین ممکن است همیشه در مورد شیوه ها یا تصمیمات فرزند پروری توافق نداشته باشند. در نهایت، پرستار ها باید به والدین و رفتار آنها و به اقتداری که دارند احترام بگذارند.
  15. یک پرستار کودک عالی قضاوت درستی دارد. پرستار ها مسئولیت سلامت و رشد کودکان را به عهده دارند و باید بتوانند انتخاب هایی کنند که به نفع کودکان باشد.
  16. یک پرستار کودک خوب منظم است. پرستار ها در طول روز مسئولیت های زیادی دارند و این مسئولیت ها بایستی سازماندهی شوند تا اطمینان حاصل شود که وظایف خود را به خوبی و کامل انجام می دهند.
  17. یک پرستار بچه عالی از انگیزه بالایی برخوردار است. پرستار ها باید انگیزه داشته باشند تا همیشه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند بدون اینکه تشویقی از کسی ببینند.
  18. یک پرستار کودک عالی برای رسیدگی به شرایط اضطراری آماده است. کودکان آسیب می بینند و بلایای طبیعی و حوادث رخ می دهد. پرستار ها باید بدانند که در صورت بروز شرایط اضطراری چگونه رفتار کنند.
  19. یک پرستار عالی خلاق است. پرستار ها باید ذهن بچه ها را درگیر مراقبت از آنها کنند. برای کار به عنوان پرستار بچه، تخیل لازم است.
  20. یک پرستار بچه عالی فعال است. وقتی صحبت از انضباط، ایمنی و برآورده کردن نیازهای کودکان می شود، پرستاران باید فعال باشند به جای اینکه صبر کنند و صرفا به صورت واکنشی عکس العمل نشان دهند.
  21. یک پرستار خوب دارای سابقه مجرمانه نیست. پرستار ها به تربیت کودکان کمک می کنند تا شهروندانی خوب و مطیع قانون شوند و به عنوان الگو برای کودکان تحت سرپرستی آنها عمل می کنند. به دلیل ماهیت حساس این شغل، پرستاران نباید سابقه فعالیت مجرمانه داشته باشند.
  22. یک پرستار خوب به اخلاقیات اهمیت می دهد. پرستار ها به شکل گیری جهان بینی کودک و تشخیص کار صحیح از ناصحیح کمک می کنند. بدیهی است که پرستار ها باید خود بتوانند درست و نادرست را تشخیص دهند و باید دارای خصوصیات اخلاقی سالم باشند.
  23. یک پرستار بچه عالی می تواند با بچه ها به خوبی ارتباط برقرار کند. برای ایجاد پیوند با کودکان تحت مراقبت، پرستاران باید بتوانند با کودکان ارتباط برقرار کنند. پرستار های خوب به طور طبیعی با بچه ها ارتباط موثر برقرار می کنند.
  24. یک پرستار کودک خوب به شغل خود علاقه مند است. برای کار به عنوان پرستار بچه، یک پرستار باید ماهیت کار خود را عمیقا دوست داشته باشد. کسانی که تنها به این دلیل به دنبال پرستار بچه می گردند که نمی توانند شغل دیگری پیدا کنند، به ندرت برای مدت طولانی در این شغل فعال باقی می مانند.
  25. یک پرستار کودک مناسب متعهد است که در زندگی کودکان تحت مراقبت خود تغییرات مثبتی ایجاد کند. پرستار ها بر کودکان تحت مراقبت خود تأثیر می گذارند و باید به اهمیت نقشی را که در زندگی کودکان ایفا می کنند، واقف باشند. پرستار ها باید متعهد شوند که در حد توان خود تغییرات مثبتی در زندگی کودکانی که از آنها مراقبت می کنند ایجاد کنند.

در حالی که مطمئناً یک پرستار بچه، مانند هر والدینی، گاه و بی گاه روزی را سپری می‌کند که در آن انرژی کمتری دارد، در مجموع این 25 ویژگی به وضوح در یک پرستار بچه بزرگ مشهود است و باید هنگام ارزیابی پرستار فعلی یا بالقوه کودک، مورد توجه قرار گیرند.

پرستار کودک

چگونه ورود پرستار کودک در غرب تهران را تسهیل کنیم؟

اولین روزی که پرستار به منزل شما می آید خیلی هیجان انگیز است. امیدواری به اینکه بچه های شما پرستار بچه جدید را دوست داشته باشند و شما بتوانید کار خود را با اطمینان خاطر و فراغ بال انجام دهید و بدانید که آنها در دستان مطمئنی هستند، یک پیروزی بزرگ برای همه است. برخی اصول اساسی هنگام استخدام پرستار کودک در غرب تهران وجود دارد مانند تنظیم یک قرارداد مکتوب، انجام یک دوره آزمایشی و رسیدگی به مسائلی مانند اجازه یا عدم اجازه استفاده از رسانه های اجتماعی، استفاده از تلفن یا اقامت به صورت شبانه را دست کم نگیرید. همچنین مطمئن شوید که هزینه خدمات پرستار خود را به طور قانونی و قابل اثبات پرداخت می کنید.

پس از انجام کارهای بالا، در اینجا ایده های کاربردی و مفیدی ارائه می دهیم که آن ها را در صورت تمایل در روز اول ورود پرستار می توانید در نظر داشته باشید.

  1. در ابتدا هرج و مرج دور از انتظار نیست. اگر فرزندان شما به پرستار بچه عادت ندارند، استخدام پرستار برای آن ها یک تغییر بزرگ است.
  2. می توانید از پرستار کودک خود در روز اول ورود با قهوه و شیرینی در منزل استقبال کنید و با این ژست ساده اما خاص به او خوش آمد بگویید.
  3. قسمت های مختلف خانه را به پرستار نشان دهید و مجموعه ای از کلیدهای خانه را در صورت لزوم به پرستار کودک خود بدهید و نشان دهید که کلید یدکی کجا پنهان شده است. مکانی ویژه برای وسایل شخصی پرستار بچه خود (لباس اضافی، دارو، لوازم شخصی) تعیین کنید. همچنین یک مکان ویژه در آشپزخانه برای غذای پرستار از جمله یک قفسه در یخچال تعیین کنید. مشخص کنید که آیا پرستار شما اجازه خوردن هر چیزی در آشپزخانه شما را دارد یا خیر. به پرستار کودک خود نشان دهید که کیسه های چای و ایبوپروفن کجا هستند و به او نشان دهید که چگونه قهوه یا چای درست کند. وعده‌های غذایی و میان ‌وعده‌های مفیدی که می‌دانید بچه‌هایتان و پرستار دوست دارند را تهیه کنید. پرستار کودک خود را تشویق کنید تا کمد و کشو های آشپزخانه را بررسی کند تا در صورت نیاز به وسیله ای، به سرعت آن را پیدا کند. رمز وای فای را برای پرستار یادداشت کنید. اگر از دوربین مدار بسته استفاده می‌کنید، حتما همان روز اول، به پرستار مکان دوربین ها را نشان دهید. نحوه استفاده از لوازم خانگی خود را به پرستار نشان دهید برای مثال لباسشویی، خشک کن، این که چه مقدار ماده شوینده استفاده می کنید و تنظیمات خاصی که برای دستگاه ترجیح می دهید. مثل این که آیا ماشین ظرفشویی قبل از کار کردن باید پر باشد یا می توان از آن در طول روز وقتی تا نیمه پر شده است استفاده کرد. همچنین نحوه استفاده از اجاق گاز یا فر و ماکروویو را نشان دهید. اگر نوزاد یا بچه‌ های خیلی کوچک دارید، توضیح دهید که چگونه در هنگام نیاز به استفاده از حمام، بچه ‌ها را ایمن نگه دارید. تکنیک‌ها و وسایلی که با بچه‌هایتان استفاده می‌کنید و پرستار کودکتان نیز می تواند استفاده کند چیست؟
  4. روتینی را که هر روز دنبال می کنید مستند کنید یا با کمک هم برنامه ای ایجاد کنید. پرستار شما ممکن است در برخی از زمان های روز احساس گیجی کند، و یک برنامه تعیین شده می تواند اضطراب در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود را از بین ببرد. اطمینان حاصل کنید که پرستار می داند شما این انتظار را ندارید دقیقاً و عینا از برنامه پیروی شود.
  5. قوانین خانه را بنویسید. در برخی از خانه ها، غذا خوردن در اتاق نشیمن مشکلی ندارد و در برخی دیگر این یک مشکل اساسی و بزرگ است. گاهی اوقات کارفرمایان فکر می کنند همه چیز واضح است، در حالی که واقعاً اینطور نیست.
  6. مطمئن شوید که بچه‌ ها می‌دانند که پرستار کودک شما در هنگام انجام وظیفه، رئیس است. هرگز اقتدار پرستار خود را جلوی بچه ها تضعیف نکنید. اگر چیزی درست نیست، در خلوت در مورد آن با پرستار صحبت کنید تا فرزندانتان نشنوند.
  7. وقتی بچه ها می خوابند یا بازی می کنند چه انتظاراتی از پرستار وجود دارد؟ آیا از پرستار شما انتظار می رود که خانه داری سبکی انجام دهد یا اجازه دارد از لپ تاپ استفاده کند یا کتاب بخواند؟ این موارد را به روشنی بیان کنید.
  8. اجازه دهید پرستار شما با بچه ها رابطه برقرار کند. اگر از خانه کار می‌کنید، می‌توانید در اتاق کودکان را ببندید و داخل نروید، مگر اینکه کار بسیار مهمی داشته باشید.
  9. در روز سوم یا در پایان هفته یک جلسه بررسی داشته باشید. این زمان برای کشف چگونگی کمک بیشتر به پرستار کودک است. معمولاً مشکلات ناشی از عدم بیان شفاف انتظارات یا عدم هماهنگی مجدد خانواده و پرستار است که با برقراری جلسات منظم حل می شوند.
  10. مهمتر از همه، بگذارید پرستار شما خودش باشد. برای بچه ها خوب است که در معرض روش های دیگر انجام کارها قرار بگیرند و با دیگر افرادی که به آنها اعتماد دارید ارتباط برقرار کنند. برقراری ارتباط با بچه ها به زمان نیاز دارد و پرستار بچه شما برای این کار به زمان و شرایط مناسب نیاز دارد.

پرستار کودک در تهران/ طلوع طب

چگونه پرستار کودک در غرب تهران پیدا کنیم؟

همانطور که پیش تر اشاره شد، مجموعه طلوع طب، پرستار کودک در غرب تهران برای نگهداری از کودک به منازل ارسال می کند. شما نیز چنانچه تمایل به استفاده از پرستار کودک در غرب تهران دارید، می توانید از خدمات مجموعه طلوع طب بهره ببرید. مجموعه طلوع طب، انواع خدمات مانند اجاره وسایل در منزل برای افراد بیمار و ناتوان و فرستادن مراقب کودک در منزل و فرستادن پرستارکودک درغرب تهران را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. در صورت تمایل به استفاده از هر یک از خدمات مجموعه طلوع طب، کسب اطلاع از شرایط همکاری و میزان و نحوه انجام پرداخت ها لطفا با مجموعه طلوع طب تماس حاصل نمایید.

برای درخواست اعزام پرستار کودک فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880