تزریقات در منزل تهران

همانطور که در جریان هستید، بیمارستان ها و کلینیک ها و درمانگاه ها عموما محیط های آلوده ای هستند و انواع ویروس ها و عفونت ها در این مکان ها پیدا می شود. با پیشرفت تکنولوژی، امروزه دیگر نیازی نیست که برای انجام هر کار ساده و سرپایی به این مکان ها مراجعه کنید. برای مثال اکنون امکان انجام بسیاری از آزمایش ها و تزریقات در منزل تهران فراهم شده است. با انجام تزریقات در منزل تهران می توانید از طی کردن مسیر رفت و آمد و ترافیک خودداری کنید و در زمان و هزینه ای که صرف می کنید به میزان زیادی صرفه جویی می شود و در نهایت کار شما بسیار آسان تر می شود. البته بسیار مهم است که این قبیل خدمات را از مراکز قابل اطمینانی دریافت کنیم و این قبیل کارها را به دست افراد متخصص و با تجربه بسپاریم زیرا در غیر این صورت ممکن است با احتمال مواجه شدن با مشکلات گوناگونی مواجه شویم. بنابراین حتما باید این خدمات را از مراکز قابل اعتماد درخواست کنیم. در این مقاله به معرفی انواع تزریقات در منزل تهران، مزایا و خطرهای آن، نکات قابل توجه، معرفی مجموعه طلوع طب برای درخواست انجام تزریقات، قیمت و هزینه این خدمات و … می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع تزریقات در منزل تهران

تزریقات به طرق مختلفی انجام می شود که در زیر به طور مختصر به آن ها می پردازیم:

  • تزریق زیرجلدی یا همان SC : در این مدل از تزریقات، دارو مستقیما و به آرامی درون لایه چربی بین عضله و پوست تزریق می شود. این نوع تزریق نسبت به تزریقات IM و IV مقرون به صرفه تر است و اغلب در اطراف ران، شکم، و بازوها انجام می شود.
  • تزریق درون عضله ای یا همان IM : در این مدل از تزریقات، همان طور که از نامش پیداست، دارو به داخل بافت عضلانی تزریق می شود و سرعت جذب دارو در تزریق عضلانی بسیار بالاست. این نوع تزریق، بسیار رایج است و از لحاظ هزینه ای، هزینه تزریقات عضلانی با توجه به دارویی که تزریق می شود تعیین می شود. به این شکل که داروهای ویتامینی و کم خطر نسبت به داروهای آنتی بیوتیکی و با ریسک بالا، هزینه کمتری را در بر می گیرند. معمولا این نوع تزریق در باسن انجام می شود.
  • تزریق داخل جلدی یا ID : معمولا برای آزمایش آلرژی و حساسیت به دارو و انجام انواع واکسیناسیون برای جلوگیری از مبتلا شدن افراد به بیماری های خطرناک انجام می شود. این نوع تزریق اغلب در بازو، ساعد و کتف انجام می پذیرد.
  • تزریق وریدی یا همان IV : در این نوع تزریقات، گاهی دارو مستقیما به درون رگ تزریق می شود و گاهی اوقات به همراه سرم تزریق می شود. این نوع تزریق حدود یک دقیقه زمان می برد. تزریق آهن برای افراد دچار کم خونی و آنتی بیوتیک نیز از طریق رگ افراد انجام می شوند.
  • تزریق سرم: علاوه بر برخی از تزریقات وریدی که باید به همراه سرم انجام شوند، گاهی نیز به تزریق سرم به تنهایی نیاز است و تزریق به داخل رگ بیمار صورت می گیرد.
  • تزریق داخل مفصلی: این تزریق برای درمان بیماری هایی مثل آرتروز استفاده می شود. کاربرد آن بیشتر برای افراد مبتلا به سرطان و برای از بین بردن عفونت و کاهش درد است.
  • تزریق کانولا: این تزریق نیز از راه رگ انجام می پذیرد.
  • تزریق بیماران دیابتی: این تزریق برای افراد دیابتی جهت کنترل قند خون انجام می شود.

طلوع طب/ تزریقات

راه های تشخیص نوع تزریق مورد نیاز

پیدا کردن تزریق مورد نیاز از چند روش امکان پذیر است. آسان ترین روش، راهنمایی گرفتن از پزشک است. می توانید داروهای خود را به پزشک نشان دهید و نوع تزریق را از او جویا شوید. همچنین می توانید از پزشکانی که داخل داروخانه هستند راهنمایی بگیرید. راه دیگر هم ارسال نسخه خود به مجموعه طلوع طب و گرفتن مشاوره رایگان در زمینه نوع تزریق است.

اهمیت انجام تزریق صحیح در منزل

تزریق اشتباه در مواردی می تواند منجر به مرگ بیمار شود. در بسیاری از موارد نیز مشکلاتی فراوان و خطرناکی را برای بیمار به همراه می آورد. اگر از وسایل غیر بهداشتی استفاده شود، خطر انتقال بیماری های بسیار خطرناک مانند ایدز را نیز به وجود می آورد. بنابراین مهم است که برای انجام تزریقات از افراد متخصص و کاربلد و حرفه ای استفاده کنیم زیرا در غیر این صورت سلامت افراد به خطر می افتد. طیف خطراتی که برای بیمار ممکن است اتفاق بیفتد از موارد ساده مانند کبودی و احساس درد و ورم شروع شده و تا احتمال ایجاد آبسه، التهاب در قسمت تزریق، خونریزی، ایحاد حساسیت دارویی و شوک در بدن، صدمه به اعصاب و بافت های بدن و رگ های خونی و … متغیر است.

چه کسانی برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل غرب تهران ایده آل هستند؟

بسیاری از کودکان و برخی از بزرگسالان فوبیا و ترس از آمپول دارند و هنگام انجام تزریقات دچار استرس و اضطراب می شوند. این دسته از افراد بهتر است تزریقات را در منزل خود انجام دهند و از مراجعه به مراکز درمانی پرهیز کنند تا کمتر دچار ترس و اضطراب ناشی از تزریقات در محیط های درمانی شوند. همچنین افرادی که به نوعی دچار معلولیت هستند، سالخورده یا باردار هستند و یا دچار مشکلات حرکتی هستند برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهران، ایده آل هستند.

 به غیر از این موارد اگر نمی خواهید زمان خود را در رفت و آمد و ترافیک هدر بدهید به خصوص اگر دچار نوعی از بیماری هستید که در آن نیاز است که دائما داروهای لازم را تزریق کنید، مایل نیستید در معرض ابتلا به بیماری های واگیردار یا کرونا قرار بگیرید و زمان خود را در انتظار نوبت در مراکز درمانی صرف کنید، کاندیدای مناسبی برای استفاده از این خدمات هستید.تزریقات در منزل

تزریقات در منزل شمال تهران چه مزایایی دارد؟

انجام تزریقات در منزل تهران توسط کادر پرستنل متخصص و مجرب، مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا شامل موارد زیر می شوند:

  • مصرف بهینه زمان و منابع مالی: هزینه رفت و آمد تا مراکز درمانی برای تزریقات، زمان صرف شده در ترافیک و صف نوبت دهی همگی حفظ شده و می توان از آن ها استفاده بهینه تری کرد.
  • عدم حضور در هوای آلوده تهران: هوای تهران تقریبا در تمام اوقات آلوده است و این میزان آلودگی در فصول سرد سال بیشتر هم می شود. افراد حساس، کودکان و سالمندان و کلیه افرادی که مشکلات ریوی و قلبی دارند بهتر است تا حد امکان در معرض این هوای آلوده قرار نگیرند. طبیعتا با استفاده از خدمات ارائه شده در منزل، این افراد کمتر بیرون رفته و هوای آلوده را نیز کمتر استنشاق می کنند.
  • آرامش و رفاه حال بیمار: عدم نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی و دریافت خدمات تزریقات در منزل باعث راحتی و آسودگی بیشتر بیماران می شود.
  • اطمینان خاطر از رعایت پروتکل های بهداشتی: با دریافت خدمات تزریقات در منزل تهران و عدم حضور در مراکز درمانی، احتمال ابتلا به انواع بیماری های عفونی یا ویروسی کاهش پیدا می کند.
  • آسودگی افراد کهن سال: افراد سالخورده معمولا در صورت بیرون رفتن از منزل با مشکلاتی مواجه می شوند و ترجیح می دهند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

معایب انجام تزریقات در منزل تهران

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب تزریقات در منزل، باید مد نظر قرار دهید این است که در صورت تزریق بد و غیر حرفه ای، ممکن است آسیب مهمی به بدنتان وارد شود. مثلا به رگ و عضلات آسیب برسد و خونریزی و عفونت رخ بدهد که در این شرایط باید هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید. گاهی نیز تنها مواردی مانند کبودی و ورم در محل تزریق قابل مشاهده است که معمولا با استفاده از کمپرس سرد حل می شود.

در هنگام برخورداری از خدمات تزریقات در منزل شرق تهران چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهید؟

همانطور که در قسمت قبلی ذکر شد، انجام پروتکل های بهداشتی در زمان تزریقات اهمیت بسیار بالایی دارد. بنابراین توصیه می کنیم در صورت استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهران، نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

  • فراهم کردن کلیه وسایل مورد نیاز مانند الکل و موادی که برای ضدعفونی کردن به کار می روند.
  • کنترل کردن پلمپ و سالم بودن بسته سرنگ و دور انداختن آن بلافاصله پس از استفاده
  • مطلع کردن پرستار از وجود هر نوع آلرژی و حساسیت دارویی
  • شست و شوی دقیق و کامل دست ها قبل از انجام تزریقات
  • استفاده از دستکش یک بار مصرف و دور انداختن آن پس از هر بار استفاده
  • استفاده از دارو در زمان بهینه و قبل از فرا رسیدن تاریخ انقضا
  • انتخاب محلی برای تزریق که دچار التهاب و ورم نباشد و تغییر محل تزریق در صورت نیاز به تکرار آن

هزینه استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهران

با توجه به نوع و تعداد دفعات تزریقات شما و هزینه رفت و آمد پرستار، هزینه استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهران قابل محاسبه است. در صورت تمایل به اطلاع دقیق از این قیمت ها لطفا با مجموعه طلوع طب با شماره 02188692880 تماس حاصل نمایید.

تزریقات در منزل تهران

سوالات رایج و پر تکرار

منظور از تزریقات در منزل چیست؟

تزریقات در منزل وقتی انجام می شود که از یک مرکز قابل اطمینان، درخواست اعزام پرستار می کنید تا تزریقات مورد نیاز شما را در منزل و بدون هیچ گونه معطلی انجام شود.

آیا تزریقات در منزل تهران برای کودکان نیز انجام می شود؟

بله، کودکان معمولا نسبت به پزشک و مراکز درمانی دچار ترس و اضطراب هستند و مقاومت زیادی برای مراجعه به بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز درمانی دارند، در این مواقع بهتر است تزریقات آن ها در منزل انجام پذیرد.

آیا سرم نیز در منزل تزریق می شود؟

بله، در صورت تمایل به استفاده از سرم در منزل می توانید این خدمات را دریافت کنید.

از نظر مالی، انجام تزریقات در منزل تهران به صرفه تر است یا مراجعه حضوری به مراکز درمانی؟

با وجود اینکه برای برخورداری از خدمات تزریقات در منزل تهران، باید هزینه اضافه و بیشتری پرداخت کنید، پس از در نظر گرفتن، هزینه رفت و آمد خودتان به مراکز درمانی و هزینه های پنهان صرف زمان در مراکز در صف انتظار و نوبت دهی و … استفاده از خدمات تزریقات در منزل تهران به صرفه تر به نظر می آید.

تزریقات در منزل تهران توسط طلوع طب

برای انجام تزریقات در محیط های درمانی، نیاز است مدت زمانی که می توانید به کار یا استراحت خود اختصاص دهید را صرف گذراندن در ترافیک کنید به خصوص اگر در ساعات اوج ترافیک باشد. علاوه بر آن هر چقدر هم که زود مراجعه کنید اغلب افرادی وجود دارند که قبل از شما به این مراکز مراجعه کرده اند و باعث ایجاد صف های طولانی انتظار می شوند. مجموعه طلوع طب، خدمات مختلفی مانند انجام تزریقات در منزل تهران، آزمایش خون، اعزام پرستار به منازل و … را ارائه می دهد. در صورت تمایل به استفاده از هر یک از خدمات مجموعه طلوع طب و دریافت مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از هزینه هر یک از خدمات، لطفا با شماره تلفن مجموعه طلوع طب به شماره 02188692880 تماس بگیرید.

برای درخواست تزریقات در منزل تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880