ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل


ویزیت پزشک در منزل

روزی را به یاد بیاورید که همه ما یک پزشک خانواده داریم که بیشتر شبیه یک دوست خانوادگی است! چگونه ویزیت پزشک والدین خود را در برنامه فشرده خود مدیریت کنید؟ مدیریت ویزیت بیمارستان دشوار است؟

در طلوع طب، ما پزشکان متخصص را برای ویزیت در منزل شما به همراه داریم!

بدون رفتن به مطب یا بیمارستان؛ بدون ترافیک؛ بدون ایستادن در صف های صورتحساب و به سادگی بدون انتظار برای نوبت شما!

ویزیت پزشک در منزل چطور به شما کمک میکند؟

پزشکان ما به خانه یا محل کار شما می آیند .آنها نیاز شما را ارزیابی، تشخیص و درمان می کنند. پزشکان عمومی ما سالها تجربه در زمینه پزشکی دارند و با صبر و شفقت با شما رفتار خواهند کرد.

ویریت پزشک

مزایای خدمات پزشکی در منزل:

با وجود سبک زندگی بسیار پرمشغله در زندگی امروزی – خدمات پزشک در منزل به طور فزاینده ای تبدیل به هنجار روز می شود. خدمات تماس پزشک در زمان صرفه جویی می کند. از طریق طلوع طب پزشکان مورد نیاز خود را پیدا کنید و به آنها اجازه دهید تا در خانه شما را ویزیت کنند. برخی از فواید ویزیت پزشک در منزل به شرح زیر است.

  • اولین مزیت ویزیت پزشک در خانه که فوراً به ذهن می رسد، در دسترس بودن مراقبت های پزشکی با کیفیت در آسایش خانه شما است.
  • هزینه های مشاوره پزشک کمتر یا برابر با هزینه های ویزیت بیمارستان است، بنابراین شما نه تنها در زمان، بلکه در هزینه های پزشکی خود نیز صرفه جویی می کنید.
  • پزشک خانگی مراقبت های پزشکی شخصی تری را به بیمار ارائه می دهد و به مراتب نسبت به بیمار دلسوزتر است.
  • تحقیقات نشان داده است که بیمار در یک محیط آشنا زودتر از بیمارستان بهبود می یابد.
  • همه بیماری ها نیاز به بستری شدن ندارند، اما به دلیل عدم حمایت در خانه، بیماران به طور ناخواسته برای مراقبت های پزشکی به خانه های سالمندان و بیمارستان ها می روند. در این موارد است که پزشک ویزیت خانگی بسیار سودمند است، زیرا آنها می توانند به راحتی مراقبت های پزشکی را در خانه ارائه دهند.

پزشکان ویزیت در منزل برای افراد مسن یک موهبت است، زیرا آنها کسانی هستند که بیشترین نیاز را به مراقبت های پزشکی دارند.

با ظهور فناوری، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های بهداشتی متعددی به وجود آمده‌اند که نه تنها مراقبت‌های بهداشتی خانگی را ارائه می‌دهند، بلکه به بیمارستان‌ها در بهبود سناریوی مراقبت‌های بهداشتی در کشور کمک می‌کنند.

قابل اطمینان ترین آنها طلوع طب است که با بیمارستان های بزرگ برای ارائه مراقبت های بهداشتی در منزل ارتباط دارد. پزشکان و سایر متخصصان بهداشتی وابسته در طلوع طب افراد بسیار آموزش دیده هستند و بهترین مراقبت های پزشکی را در خانه ارائه می دهند.

این ابتکار پزشکی منحصر به فرد نه تنها در حال افزایش است، بلکه به دلیل ارزش خدمات پولی خود نیز شناخته شده است. هزینه ویزیت پزشک در منزل در مقایسه با هزینه های معمول بیمارستان کمتر یا برابر است. متوسط ​​هزینه مشاوره پزشک مقرون به صرفه خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880