توانبخشی در منزل

توانبخشی در منزل


توانبخشی در منزل

 

توانبخشی در منزل شرکت طلوع طب خدمات درمانی خانگی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی ،گفتار درمانی و ماساژ درمانی را در آسایش منازل بیماران ارائه می دهد. کمک به بیماران در سراسر تهران برای به دست آوردن مجدد استقلال اولویت ما است. تیم مراقبت های بهداشتی خانگی ما از مهارت های درمانی برای کمک به بیمار در بهبود قدرت، تحرک، تعادل، اختلالات بلع و ارتباط استفاده می کند.

شرکت طلوع طب برنامه های توانبخشی فردی، سلامت شخصی، پیشگیری از آسیب و خدمات درمانی در خانه را برای هر بیمار ارائه می دهد. این تیم شامل متخصصان توانبخشی بسیار ماهر است که آخرین مراقبت های مبتنی بر شواهد را ارائه می دهند.

 

خدمات توانبخشی در منزل عبارتند از:

  • فیزیوتراپی :  به بیماران کمک می کنند تا قدرت و ثبات خود را بهبود بخشند، دامنه حرکتی خود را افزایش دهند و از آسیب بیشتر جلوگیری کنند. درمان معمولاً شامل یک برنامه ورزشی در خانه، توصیه هایی برای وسایل کمکی یا تجهیزات پزشکی و ارزیابی ایمنی خانه است.
  • کاردرمانی : کاردرمانگران خانگی به بیمارانی کمک می‌کنند که محدودیت‌های فیزیکی، رشدی، اجتماعی یا عاطفی دارند که آنها را از انجام فعالیت‌های عمومی روزمره باز می‌دارد. درمانگران به بیماران دستور می دهند تا از تکنیک ها و تجهیزات ویژه ای برای بهبود عملکرد در کارهای اصلی خانه مانند غذا خوردن، حمام کردن و لباس پوشیدن استفاده کنند.
  • گفتار درمانی : آسیب شناسان گفتار-زبان به بیماران کمک می کنند بر شرایطی غلبه کنند که بر توانایی آنها در برقراری ارتباط، بلع و صحبت کردن تأثیر می گذارد. آنها همچنین به بیماران کمک می کنند تا راه هایی برای جبران اختلال در درک و بیان زبان پیدا کنند.
  • ماساژ درمانی :عبارتست از دست ورزی بر روی بافت های نرم بدن. این درمان به رهایی از استرس و فشار عضلانی و درد ناشی از صدما ت و سرعت بهبود ناراحتیهای حاد و مزمن كمك می كند. امروزه میلیونها نفر در سراسر جهان از این روش به عنوان یك روش مراقبت بهداشتی استفاده می كنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880