راه اندازی ICU در منزل

راه اندازی ICU در منزل


راه اندازی ICU در منزل

ممکن است مواقعی پیش بیاید که بیمار برای مدت طولانی به امکانات بخش مراقبت های ویژه نیاز داشته باشد . این می تواند هم از نظر پولی و هم از نظر عاطفی ، به ویژه برای اعضای نزدیک خانواده، سنگین باشد. اینجا جایی است که  ما می‌توانیم وارد عمل شویم و یک ICU در منزل راه اندازی کنیم .

راه اندازی ICU در منزل عمدتاً شامل موارد زیر است:

پرستار مراقبت‌های ویژه: مهم‌ترین عضو تیم ICU در خانه، پرستار مراقبت‌های ویژه است که به  نیازهای پزشکی روزانه بیمار مانند دادن دارو، مشاوره با پزشک، تزریق، بررسی پیشرفت روزانه و دست زدن به تمام تجهیزات پزشکی رسیدگی می‌کند. یک پرستار باتجربه مراقبت های ویژه تفاوت عمده ای در بهبودی بیمار ایجاد می کند.

تجهیزات پزشکی: راه اندازی ICU در منزل به  تجهیزات پزشکی پیشرفته با تکنولوژی نیاز دارد.  این تجهیزات از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. برخی از متداول‌ترین تجهیزات پزشکی شامل  پایه IV، پارا مانیتور، سیلندر اکسیژن، دستگاه مکش، تشک آلفا، نبولایزر، پمپ DVT  و غیره است.

درمان زخم بستر : زخم بستر، در صورت عدم توجه، می تواند منجر به  عفونت شدید  برای بیمار شود و  روند بهبودی را مختل کند . بنابراین، مدیریت مناسب زخم بستر شامل  تعویض پانسمان 2-3 بار در روز و استفاده صحیح از تشک آلفا است.

فیزیوتراپی: فیزیوتراپی به  بهبود تحرک بدن کمک می کند . به عنوان بخشی از راه اندازی ICU در منزل، فیزیوتراپیست های آموزش دیده را به شما ارائه می دهد.

مراقبت ویژه در منزل

چرا ICU در منزل

مقرون به صرفه: هزینه متوسط ​​یک ICU در بیمارستان می تواند در مقایسه با ICU  در منزل تفاوت بسیاری داشته باشد

مراقبت شخصی: در یک بیمارستان، یک پرستار به طور همزمان از 3-4 بیمار مراقبت می کند، در حالی که اگر یک ICU در خانه وجود داشته باشد، یک پرستار مراقبت های ویژه در منزل خواهید داشت که فقط 24 ساعته و 7 روز هفته به بیمار اختصاص خواهد داد.

رضایت: در ICU بیمارستان، شما فقط یک یا دو بار در روز می توانید با عزیز خود ملاقات کنید، در حالی که در خانه، می توانید همیشه در نزدیکی آنها باشید تا شخصاً مراقب آنها باشید.

محیط خانه : مشاهده شده است که بیماران تمایل به بهبودی سریعتر در آسایش خانه خود دارند.

نظارت پزشک: درست مانند یک ICU بیمارستان، پرستاران ما دائماً با پزشکان در تماس هستند تا مراقبت های با کیفیت به بیمار ارائه دهند.

شرکت طلوع طب کلیه خدمات تجهیز اتاق ICU در منزل را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه میدهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880