فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران - طلوع طب

بدون شک یکی از روش های درمانی که به بهبود سبک زندگی و بهبود مشکلاتی همچون دردهای مفصلی و عضلانی کمک میکند، فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران است. اگر برای یکبار شما یا اطرافیانتان دچار مشکلاتی همچون شکستگی اعضای بدن یا ضعف عضلانی شده باشید، میدانید که در چنین شرایطی توصیه پزشک معالج کمک گرفتن از یک فیزیوتراپیست میباشد.

فیزیوتراپی به یک شیوه کمک درمانی گفته میشود که در کنار درمان اصلی که به کمک پزشک معالج انجام میشود، صورت میپذیرد. در این سبک از درمان با بهره گیری از روش های متنوعی همچون الکترو تراپی، ارائه تمرین های ورزشی و حرکات اصلاحی، ماساژ درمانی، طب سوزنی و… به درمان مشکلات بیمار پرداخته شده و به افزایش توانایی های جسمی و بدنی بیمار منجر میشود. در اولین گام از فیزیوتراپی شناخت مشکل بیمار و یافتن بهترین راه حل برای درمان بیماری میتواند در ادامه مسیر کمک کننده باشد. توجه به منشا درد و اینکه برای رفع درد بهتر است از چه نوع درمانی استفاده شود، یکی از موارد مهم و ضروری در درمان بیماری و نه تنها فیزیوتراپی، به شمار میرود.

از فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران برای درمان چه مشکلاتی استفاده میشود؟

به طور کلی از مزیت های این روش درمانی میتوان به سرعت بخشیدن به بهبود بیمار اشاره کرد. در فیزیوتراپی با استفاده از روش های مختلف عملکرد عضلات و مفاصل بهبود یافته و به تقویت آنها منجر میشود. در درمان به روش فیزیوتراپی درد تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و به بهتر شدن روحیه و اعتماد به نفس بیمار منجر میشود.

کاربرد فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران تنها معطوف به بیماری های حرکتی و مفصلی نیست و در درمان بیماری های مختلفی از این شیوه درمانی استفاده میشود. از جمله بیماری هایی که باعث اختلال در حفظ تعادل و عملکرد فرد میشود میتوان به درمان پس جراحی اعضای حرکتی بدن مانند کمر، دست، پا؛ وارد شدن ضربه به اعضای بدن، با بالا رفتن سن و ابتلا به بیماری های حرکتی مانند روماتیسم مفصلی، ناراحتی قلبی یا سکته مغزی و… اشاره کرد. 

همانطور که گفته شد فیزیوتراپی مجموعه ای از روش های درمانی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات مورد استفاده قرار میگیرد. نکته ای که در این خصوص باید مورد توجه قرار داد این موضوع است که برای درمان تمامی مشکلات تنها از یک روش درمانی استفاده نشده و شناسایی استفاده از ابزار ها و دستگاه های متناسب به عهده پزشک میباشد.

فیزیوتراپی - طلوع طب

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران چه مزیت هایی با خود به همراه دارد؟

اگر شما هم به عنوان بیمار یا بستگان بیمار، برای نخستین بار میخواهید از دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید، در نظر گرفتن وضعیت بیمار و نکات مراقبتی را باید در اولویت قرار دهید. این روزها افراد زیادی ترجیح میدهند تا این دسته از خدمات کمک درمانی را در منزل دریافت کنند و بر این باورند که این موضوع میتواند تا حد زیادی به تسریع بهبود وضعیت بیمار منجر شود. در ادامه به مزایای فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران اشاره میشود.

  • احساس راحتی در منزل با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

یکی از دغدغه های اصلی بیماران، کم توانی جسمی و ضعف حرکتی میباشد، از این رو رفت و آمد برای بیماران مشکل بوده و میتواند خطرات زیادی با خود به همراه داشته باشد. بودن در محیط امن خانه میتواند به بیمار کمک کند تا با خاطری آسوده نسبت به انجام تمرین های ورزشی بپردازد و بودن در فضای آلوده شهری را تجربه نکند.

  • کنترل هزینه های مالی و زمان فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

یکی از مزیت های استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل میتواند کاهش هزینه های مالی در درمان و رفت و آمد به شمار برود. این روزها به خصوص در شهرهای بزرگ رفت و آمد و مراجعه به بیمارستان ها میتواند هزینه زیادی با خود به همراه داشته باشد. به خصوص اگر فاصله زیادی میان محل زندگی بیمار تا کلینیک وجود داشته باشد. از طرفی دیگر زمانی که صرف بودن در ترافیک بکنید ممکن است باعث تاخیر حضور در کلینیک شود، همچنین طی کردن زمان زیاد در اتومبیل یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی برای افراد بیماری که به تازگی جراحی انجام داده اند یا از درد اعضای بدن رنج میبرند، میتواند سخت و طاقت فرسا باشد. 

اگر در بررسی و محاسبه این دسته از خدمات تنها به هزینه انجام فیزیوتراپی توجه میکنید، پیشنهاد میشود این بار هزینه های رفت و آمد و زمانی را که در ترافیک میگذرانید را نیز در نظر بگیرید. به همین جهت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران میتواند یکی از راهکارهای کاهش دهنده هزینه ها به شمار برود.

  • نظارت و حمایت افراد خانواده با فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل میتواند  علاوه بر کاهش هزینه ها و احساس امنیت و راحتی بیمار به موارد دیگری نیز منجر شود. یکی دیگر از مزایای فیزیوتراپی در منزل، مشاوره و کمک رسانی به خانواده بیمار در جهت بهبود هر چه سریعتر بیمار است. از طرفی دیگر مراجعه فیزیوتراپیست به منزل بیمار میتواند در جهت بهبود شرایط بیمار، بررسی وضعیت تخت بیمار، سایر تجهیزات مورد استفاده توسط بیمار، کمک کننده باشد. 

یکی دیگر از مزیت های مزاجعه فیزیوتراپیست به منزل بیمار، نظارت بر انجام صحیح حرکات اصلاحی و ورزشی از سوی سایر اطراف خانواده میباشد. در چنین شرایطی فیزیوتراپیست میتواند حرکات اصلاحی را به خانواده و سایر بستگان آموزش داده تا به تمرین با بیمار بپردازند.

  • دوری از آلودگی های محیطی

یکی از خطرات شایعی که بیماران را تهدید میکند، رویارویی با مشکلات محیطی نظیر آلودگی هوا و بیماری های واگیردار مانند آنفولانزا یا کووید 19 میباشد. این خطرات میتواند تا حد زیادی بر روی روند بیماری فرد اثر گذار باشد. از طرفی دیگر افراد بیمار بدن ضعیف تری به نسبت به افراد سالم داشته و در صورت ابتلا به این بیماری ها ممکن است علائم شدیدتری را تجربه کنند.

طلوع طب - فیزیوتراپی در منزل

هزینه فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران چگونه محاسبه میشوند؟

اگر به دنبال دریافت خدمات کمک درمانی به خصوص فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران باشید، حتما با این موضوع مواجه شده اید که نمیدانید هزینه های این دسته از خدمات به چه صورت محاسبه میشوند و یا پیدا کردن مجموعه ای معتبر که تمامی این خدمات را در منزل ارائه دهند، به سختی ممکن میشود. عوامل زیادی در هزینه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل موثر هستند، از جمله میزان تخصص فیزیوتراپیست، نوع درمان بیماری، استفاده از ابزارها و روش های درمانی متفاوت همگی در هزینه فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران تاثیرگذار میباشند.

یکی از راهکارهای موثر در یافتن فیزیوتراپیست با تجربه، مراجعه یا درخواست مشاوره از موسسات واسط میان پزشکان و افراد نیازمند دریافت این خدمات است. مجموعه طلوع طب یکی از موسسات ارائه دهنده خدمات پزشکی و کمک درمانی در منزل میباشد که به بیماران و اطرافیان آنها این امکان را میدهد تا بدون نگرانی، نسبت به انتخاب پزشک خود اقدام کنند. شما میتوانید جهت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران و یا سایر خدمات مورد نیاز خود با کارشناسان مجموعه طلوع طب به شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرد.

برای درخواست خدمت فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880