فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی یکی از روش های درمانی موثر در بهبود مشکلات حرکتی و ضعف عضلانی به شمار میرود که این روزها اهمیت زیادی در درمان این دسته از بیماری ها پیدا کرده است. بسیاری از افراد با مشورت پزشک معالج خود تصمیم به فیزیوتراپی میگیرند، در صورتی که این درمان به طور مستقل نیز امکان پذیر بوده و باعث رفع بسیاری از مشکلات و بیماری ها میشود.

در گذشته استفاده از روش درمانی فیزیوتراپی برای باز توانبخشی به عضو آسیب دیده در اثر شکستگی و یا ضعف حرکتی به شمار میرفت، در صورتی که امروزه با اثبات این سبک درمانی، بسیاری از افراد برای درمان های متعددی از این شیوه درمانی استفاده میکنند. اگر ساکن غرب تهران هستید و میخواهید از این دسته خدمات برای درمان و فیزیوتراپی استفاده کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

چرا فیزیوتراپی در منزل غرب تهران اهمیت دارد؟

همانطور که گفته شد اثبات خواص فیزیوتراپی باعث شده تا امروزه درمان به این سبک تنها مختص به بیمارانی که دچار صدمات فیزیکی و یا سکته های مغزی میشوند، معطوف نماند و بسیاری از افراد برای درمان دردهای روزمره در جهت کاهش درد و تسریع زمان بیماری از فیزیوتراپی استفاده کنند. 

خوشبختانه این روزها با کمک پزشکان و فیزوتراپیست ها روش های درمانی به این سبک در حال گسترش هستند و درمان فیزیوتراپی تنها محدود به استفاده از جریان مستقیم الکتریسیته نمیباشد. در حال حاضر روش های درمانی مانند ماساژ درمانی، طب سوزنی، تمرین های ورزشی، سرما درمانی و گرما درمانی و… همه زیر شاخه علم فیزیوتراپی شناخته شده و به بهبود بیماری های حرکتی، مفصلی و… کمک شایانی میکند.

یکی از مشکلات شایعی که افراد با بالا رفتن سن تجربه میکنند کاهش قدرت بدنی و عدم حفظ تعادل در حرکت است. این موضوع میتواند باعث بروز حوادث بیشماری شود و به بیمار آسیب های جدی وارد کند. از این رو فیزیوتراپی در منزل غرب تهران میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید این کالاها به شمار برود.

فیزیوتراپی در منزل

مزیت های فیزیوتراپی در منزل غرب تهران چیست؟

همانطور که میدانید افراد به دلایل مختلفی ترجیح میدهند خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران را جایگزین فیزیوتراپی در کلینیک ها یا بیمارستان کنند. یکی از اصلی ترین دلایلی که این روزها در دریافت خدمات کمک درمانی در منزل اهمیت پیدا کرده است توجه به وضعیت بیمار و کم توانی او در مراجعه به مراکز درمانی به شمار میرود. 

آلودگی هوا و در معرض خطرات و بیماری های تنفسی قرار گرفتن یکی دیگر از مواردی هستند که باید به آن توجه کرد، بسیاری از کسانی که نیازمند فیزیوتراپی هستند دارای یک نوع بیماری زمینه ای هستند که به واسطه آن باید فیزیوتراپی انجام دهند، از این رو آلودگی محیطی و یا بیماری هایی نظیر آنفولانزا، کووید 19 و.. میتوانند در تشدید بیماری ها موثر باشند، یکی از راهکارهای پیشنهادی برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی انجام فیزیوتراپی در منزل غرب تهران میباشد.

یکی دیگر از معیارهای درمانی که میتواند تا حد زیادی بر روی روند بیماری تاثیر بگذارد، توجهی به راحتی و مشکلاتی است که بیمار با آنها دست و پنجه نرم میکند. به طور کلی اگر بیمار به دلایلی مانند سکته مغزی و یا شکستگی اعضای بدن نیازمند دریافت خدمات فیزیوتراپی میباشد، توجه به این نکته مهم است که بیمار توانایی مراجعه به کلینیک را ندارد. و یا به دلیل مشکلاتی که دارد حضور در جمع ممکن است آزاردهنده باشد. به همین دلیل فیزیوتراپی در منزل میتواند یکی از راه حل های کمک کننده به شمار برود.

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران یکی از راه حل های ساده برای مشارکت سایر اعضای خانواده در طول درمان فرد بیمار به شمار میرود. به طور مثال افراد خانواده میتوانند بر فیزیوتراپی نظارت داشته باشند و یا در صورت نیاز به بیمار کمک کنند تا تمرین های ورزشی و حرکات اصلاحی را انجام دهد. از طرفی دیگر بودن در کنار بیمار میتواند موجب دریافت حس امنیت و آرامش بیمار از وضعیت شود. فیزیوتراپیست همچنان میتواند تمرین های مورد نیاز را به خانواده بیمار آموزش داده و از اطرافیان بیمار درخواست کند در فاصله های بین جلسات فیزیوتراپی، با بیمار به طور مداوم تمرین ها انجام شود تا بهبودی حاصل شود.

یکی دیگر از مزیت های فیزیوتراپی در منزل غرب تهران، فرصت آشنایی فیزیوتراپیست با موانع و مشکلاتیست که بیمار به طور مداوم و روزمره با آنها دست و پنجه نرم میکند. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که فیزیوتراپیست به کمک سایر اعضای خانواده میتوانند مشکلاتی که بیمار با آنها رو به رو میشود را تا حد زیادی برطرف کنند.

فیزیوتراپی در منزل تهران

در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران چه خدماتی ارائه میشود؟

یکی از سوالاتی که این روزها ممکن است زیاد تکرار شود، این است که از شیوه درمانی فیزیوتراپی در منزل غرب تهران برای درمان چه بیماری ها و مشکلاتی استفاده میشود. شاید اگر در سال های گذشته این سوال پرسیده میشد افراد به شکستگی و از کار افتادگی موقت اعضای بدن در اثر سکته مغزی اشاره میکردند. اما این روزها خوشبختانه با اهمیت یافتن این شیوه درمانی و گسترش یافتن روش های مورد استفاده در این درمان، برای درمان بسیاری از بیماری ها از فیزیوتراپی به عنوان یک روش کمک درمانی استفاده میشود. در ادامه به طور خلاصه به شرح بیماری هایی که در درمان خود از فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده میشود، میپردازیم:

  • فیزیوتراپی کودکان

یکی از نکاتی که باید در مورد کودکان به آن توجه کرد، شیوه راه رفتن و توجه به حرکات کودک میباشد. توجه به سلامت کودکان یکی از ابتدایی ترین نکاتیست که والدین و پزشک معالج کودک باید مد نظر داشته باشند. در فیزیوتراپی کودکان با انجام حرکات ورزشی و اصلاحی میتوان به راحتی نقص های حرکتی و مشکلاتی که کودک به طور مادرزادی با آنها متولد میشود را برطرف نمود. فیزیوتراپی کودکان تا حد زیادی به بهبود وضعیت کودک و از بین رفتن این مشکلات به طور کامل کمک میکند.

  • فیزیوتراپی زنان

زنان به دلایل متعددی از جمله فعالیت های روزمره، مشکلات زمان بارداری و… در معرض خطراتی هستند که سلامتی آنها را تهدید میکند. توجه به مشکلات حرکتی، ضعف عضلانی و روماتیسم مفصلی، بر طرف کردن مشکلات بارداری مانند بی اختیاری ادرار، در زنان از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به سلامتی زنان و مشکلات آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و در همین جهت دریافت خدماتی همچون فیزیوتراپی لگن و فیزیوتراپی در منزل غرب تهران میتواند کمک کننده باشد. 

  • فیزیوتراپی نورولوژیک

بسیاری از کسانی که نیازمند درمان فیزیوتراپی هستند از مشکلات عصبی و نورولوژیک رنج میبرند. یکی از روش های درمانی بیماری های عصبی همچون ام اس، سکته مغزی و… توجه به فیزیوتراپی مستمر و بهره گیری از روش های الکتروتراپی، گرما/سرما درمانی، طب سوزنی و سایر روش ها میباشد.

  • فیزیوتراپی اسکلتی و مفصلی

درمان مشکلاتی مانند عدم حرکت عضوهای حرکتی مانند دست، پا، زانو، آرنج در صورت وجود بیماری هایی همچون روماتیسم مفصلی و شکستگی یکی از شناخته شده ترین راهکارهای موجود برای رفع بیماری های مفصلی و  اسکلتی میباشد. افراد میتوانند با مشاوره با پزشک معالج خود، به منظور سرعت بخشیدن به مراحل بهبود و یا کم کردن درد ناشی از آسیب های وارد شده، از خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده کنند.

هزینه فیزیوتراپی در منزل غرب تهران به چه مواردی بستگی دارد؟

همانطور که میدانید این روزها یکی از دغدغه های اصلی برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل، تفاوت زیاد تعرفه های موسسات و مجموعه های ارائه دهنده این دست از خدمات پزشکی و مراقبتی میباشد. از این رو میتوان به این نکته اشاره کرد که نمیتوان قیمت دقیق این دسته از خدمات را بیان کرد. تخصص فیزیوتراپیست، شیوه درمانی مورد استفاده، ابزارها و دستگاه های مورد استفاده در درمان، تعداد جلسات و… همگی از جمله مواردی هستند که در هزینه دریافت این نوع خدمات موثرند. 

یکی از راهکارهایی که میتواند تا حد زیادی تعرفه های متفاوت فیزیوتراپی را کنترل کند، درخواست کمک از مجموعه های واسطی است که در جهت دریافت خدمات کمک درمانی و پزشکی در منزل به خانواده های بیماران کمک میکند. مجموعه طلوع طب نیز یکی از همین موسسات شناخته میشود که علاوه بر فیزیوتراپی در منزل غرب تهران، دیگر خدمات پزشکی و درمانی را نیز ارائه میدهد. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان و یا دریافت نوبت برای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران با کارشناسان این مجموعه به شماره تلفن  ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

برای درخواست خدمت فیزیوتراپی در منزل غرب تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880