فیزیوتراپی در منزل کرج

این روزها یکی از راهکارهایی که میتواند زمان نقاهت بیماری را کم کند و یا به طور کلی مشکلات بیمار را برطرف کند، فیزیوتراپی میباشد. فیزیوتراپی یک روش کمک درمانی است که برای درمان مشکلات حرکتی و بازیابی توانایی جسمی افراد، مورد استفاده قرار میگیرد. در فیزیوتراپی درمان به دو روش تقسیم بندی میشود، فیزیوتراپی بدون استفاده از ابزار و دستگاه، و فیزیوتراپی با استفاده از ابزار و دستگاه مخصوص.

خوشبختانه امروزه فیزیوتراپی به کمک بیماران آمده و از انجام عمل های جراحی سنگین جلوگیری میکند. این روش درمانی میتواند برای بسیاری از افرادی که تمایلی به انجام عمل های جراحی ندارند، میتواند خبر خوبی باشد. از طرفی دیگر به کمک فیزیوتراپی بسیاری از بیماری ها و مشکلات حرکتی که درمان قطعی نداشتند، به کمک این روش، به راحتی درمان پذیر شده اند.

فیزیوتراپی در منزل کرج این فرصت را برای بیماران فراهم میکند تا در شرایطی که بیماری کرونا و آنفولانزا به شدت در حال انتقال هستند، در منزل خود و به دور از آلودگی های محیطی روند درمانی خود را طی کنند.

فیزیوتراپی در منزل کرج چه خدماتی به افراد ارائه میدهد؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد به وجود بیاید که از درمان فیزیوتراپی در منزل کرج برای درمان چه بیماری ها و مشکلاتی استفاده میشود. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این روزها درمان فیزیوتراپی تنها برای مشکلات حرکتی کاربرد نداشته و درمان به این روش برای بسیاری از بیماری ها مشکلات کاربرد دارد.

پیش از اینکه به شرح خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج بپردازیم باید به این نکته توجه کنید که خدمات فیزیوتراپی خود به دو دسته تقسیم بندی میشوند. فیزیوتراپی به کمک تمرین های ورزشی و حرکات اصلاحی و فیزیوتراپی با بهره گیری از ابزارها و دستگاه ها.

شناخت تفاوت این دو دسته میتواند به فیزیوتراپیست کمک کند تا در کوتاه ترین زمان، بهترین روش درمانی را به کار بگیرد و به کوتاه تر کردن زمان بیماری کمک کند. از طرفی دیگر شناخت مشکلات و بیماری هایی که به روش فیزیوتراپی قابل درمان هستند، میتواند علاوه بر کاهش زمان نقاهت به کمتر شدن سرعت رشد بیماری کمک کند.

برخی از مهمترین خدمات فیزیوتراپی که توسط مجموعه طلوع طب قابل ارائه میباشند:

  • فیزیوتراپی کمر در منزل

فیزیوتراپی کمر در منزل

یکی از بیماری های شایع که در بدن انسان باعث مشکلات حرکتی میگردد، آسیب دیدگی عضلات کمر و مهره های ستون فقرات میباشد. این مشکلات ممکن است در اثر حمل کردن جسم سنگین و یا وارد شدن ضربه به این عضو اتفاق بیافتد.
یکی از روش های درمان این دسته از مشکلات، فیزیوتراپی در منزل کرج میباشد و با به کارگیری شیوه های درمانی متفاوتی مانند حرکات اصلاحی، الکتروتراپی و ماساژ درمانی، این مشکلات در زمان کوتاهی درمان میشوند.

  • فیزیوتراپی گردن در منزل

شاید تا 50 سال قبل که استفاده از گوشی های هوشمند و رایانه ها به این اندازه همه گیر نشده بود، مشکلاتی مثل گردن درد تا این حد رواج نداشت. همانطور که میدانیم یکی از علت های گردن درد خم بودن بیش از حد گردن اعلام شده است.
در صورتی که وارد شدن ضربه یا حمل وسایل سنگین نیز میتوانند در تشدید این دسته از مشکلات، اثر گذار باشند. فیزیوتراپی در منزل کرج یکی از بهترین روش های درمان و بهبود این دست از مشکلات شناخته میشود و برای درمان دردهای عضلانی و مشکلاتی که نیاز به جراحی گردن دارند، توصیه میشود.

  • فیزیوتراپی دست در منزل

دست ها یکی از مهمترین اعضای بدن هستند که بدون شک انجام کارهای روزمره را برای انسان ممکن میسازد. متاسفانه بلند کردن اجسام سنگین و یا وارد شدن ضربه به قسمت های مختلف دست، میتواند باعث پارگی تاندون، شکستگی، آرتروز، روماتیسم مفصلی و بروز دردهای شدید شود. از این رو بیمار درد زیادی را تجربه خواهد کرد. خوشبختانه با درمان فیزیوتراپی در منزل کرج، مدت درمان این دست از بیماری ها را تا حد زیادی کاهش میدهد.

  • فیزیوتراپی لگن در منزل

یکی از دردهایی که ممکن است بسیار آزاردهنده باشد، دردهای مربوط به قسمت لگن، مقعد، آلت تناسلی، دنبالچه و… است که مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد میکند. از طرفی دیگر خانمها در زمان بارداری ممکن است در ناحیه لگن خود دردهای زیادی را تجربه کنند و به دلیل شل شدن عضلات ناحیه لگن دچار بی اختیاری در ادرار شوند.
بیماران مبتلا به این دسته از مشکلات ممکن است درد زیادی را متحمل شوند و توانایی انجام کارهای روزمره خود را از دست بدهند. یکی از راه حل های درمان این بیماری ها، فیزیوتراپی در منزل کرج است که روند درمان را برای بیمار راحت تر میکند.

  • فیزیوتراپی زانو در منزل

فیزیوتراپی زانو در منزل

زانو یکی از اعضای حساس بدن است که به طور کلی حرکت کردن، نشستن، راه رفتن، خوابیدن و… را برای انسان ممکن میسازد. افراد ممکن است به دلایل متعددی از جمله بالا رفتن سن، وارد شدن ضربه، آرتروز، روماتیسم، آسیب دیدگی رباط یا مینیسک ها، درد زانو را تجربه کنند. در چنین حالتی بدون شک یکی از اولین راهکارهای درمانی برای این دست از مشکلات، فیزیوتراپی است که با به کارگیری روش های مختلفی از جمله طب سوزنی، گرما/سرما درمانی، الکترو تراپی و… به درمان این مشکلات میپردازد.

مزایای فیزیوتراپی در منزل کرج چیست؟

همانطور که اشاره شد، بسیاری از بیماران ترجیح فیزیوتراپی را در منزل انجام دهند، برخلاف باور عموم که فکر میکنند به دلیل تجهیزات و دستگاه ها امکان فیزیوتراپی در منزل وجود ندارد، باید بگوییم که این روزها طرفداران این روش درمانی حتی بیشتر از فیزیوتراپی در کلینیک ها هستند. در ادامه به مزیت های فیزیوتراپی در منزل کرج میپردازیم:

  • بسیاری از بیمارانی که نیازمند فیزیوتراپی در منزل هستند، از مشکلات حرکتی در اثر آسیب دیدگی اعضا و یا مشکلات حرکتی رنج میبرند. از این رو یکی از راه حل هایی که میتواند دریافت خدمات درمانی را برای این دسته از افراد امکان پذیر کند، فیزیوتراپی در منزل کرج میباشد.
  • یکی از مشکلات زندگی شهری، ترافیک بیش از حد خیابانهاست که علاوه بر صرف کردن زمان زیاد در ترافیک، میتواند برای بیماران که دوران نقاهت خود را طی میکنند، طاقت فرسا باشد.
  • آلودگی هوا به تنهایی میتواند در تشدید وضعیت بیماران تاثیر زیادی داشته باشد، این موضوع به خصوص در مورد کسانی که نیازمند فیزیوتراپی هستند، اهمیت بیشتری پیدا میکند و میتواند باعث ایجاد مشکلات جدی در بیماران شود، یکی از راه حل های پیشنهادی به این دسته از بیماران، فیزیوتراپی در منزل کرج است که علاوه بر پیشگیری از بروز مشکلات بیشتر به درمان بیماری ها نیز، کمک شایانی میکند.
  • فیزیوتراپی در منزل کرج میتواند علاوه بر راحتی بیمار، به فیزیوتراپیست این امکان را بدهد تا به دقت محیط زندگی بیمار را بررسی کرده و مواردی که تهدیدی بر سلامت و حرکت بیمار میشود را بر طرف نماید.
  • یکی دیگر از مزیت های مراجعه فیزیوتراپیست به منزل بیمار، امکان نظارت افراد خانواده در نحوه درمان بیمار میباشد. از طرفی دیگر ممکن است برخی از حرکات اصلاحی و تمرین های کششی نیازمند تمرین مستمر داشته باشند تا در طولانی مدت تاثیر خود را نشان بدهند، بنابراین این فرصت را فراهم میکند تا افراد خانواده یا بستگان بیمار این حرکات را آموزش ببینند و با بیمار به این تمرین ها بپردازند.

هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج

همانطور که میدانید، به طور کلی هزینه فیزیوتراپی در منزل کرج به قدری زیاد نیست که افراد توانایی پرداخت و دریافت این دسته از خدمات را نداشته باشند و در مقایسه با فیزیوتراپی در کلینیک ها نیز دارای یک تعرفه نسبتا قابل پیش بینی میباشد. اما نمیتوان به طور پیش فرض یک هزینه ثابت برای این دسته از خدمات در نظر گرفت. به طور کلی میتوان گفت هزینه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج به عوامل مختلفی همچون: نوع آسیب وارد شده به بیمار، تعداد جلسات مورد نیاز برای فیزیوتراپی، روش درمانی مورد استفاده در فیزیوتراپی، میزان تخصص فیزیوتراپیست و تعداد اندامی که نیازمند فیزیوتراپی هستند، بستگی دارد.

چرا برای فیزیوتراپی در منزل کرج از طلوع طب کمک بگیریم؟

بدون شک یافتن بهترین روش درمانی و یافتن پزشک متخصص و فیزیوتراپیست، از اهمیت زیادی برخوردار است و به بیمار این امکان را میدهد تا در کوتاه ترین زمان و بدون وقفه افتادن در درمان، نسبت به درمان مشکلات عضلانی و ناتوانی های حرکتی خود اقدام کند. مجموعه طلوع طب با هدف بهبود کیفیت زندگی و درمان بیماران در کوتاه ترین زمان ممکن، اقدام به ارائه خدمات کمک درمانی، از جمله فیزیوتراپی در منزل کرج کرده است.

برخی از ویژگی های بهره مندی از خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج توسط مجموعه طلوع طب عبارتند از:

  • آموزش به فیزیوتراپیست در مورد نحوه برخورد و خدمت رسانی به بیمار
  • اطمینان یافتن از عملکرد فیزوتراپیست
  • تضمین رعایت اصول بهداشتی توسط فیزیوتراپیست
  • هزینه مناسب و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب

فیزیوتراپی در منزل کرج توسط طلوع طب

در این مقاله علاوه بر معرفی فیزیوتراپی به عنوان یک روش کمک درمانی، به اهمیت دریافت این دسته از خدمات برای بیمارانی که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم میکنند، پرداخته شد. از طرفی دیگر از آنجایی که بسیاری از افراد از دریافت این دست از خدمات در منزل خود تردید دارند، به معرفی مزایای فیزیوتراپی در منزل کرج اشاره شد. در نهایت در مورد عوامل موثر در هزینه خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج و شاخص هایی که موسسه طلوع طب را نسبت به سایر موسسات ارائه دهنده خدمات کمک درمانی در منزل برتر میسازد، نکاتی ارائه شد. توصیه میشود برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج و یا سایر خدمات کمک درمانی مانند اعزام پزشک عمومی و متخصص، اعزام پرستار و یا مشاوره رایگان در این حوزه با کارشناسان مجموعه طلوع طب به شماره تلفن 02188692880 تماس حاصل نمایید.

برای درخواست خدمت فیزیوتراپی در منزل کرج فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880