پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل


پرستار در منزل

پرستار در منزل چه کسانی هستند؟

پرستار در خانه، پرستار مراقبت از منزل، مراقب پزشکی، یا حتی مراقب سلامت در منزل، نامی است که به شخصی داده می‌شود که در آسایش به بیماران کمک پزشکی می‌کنند. در خانه خودشان، به جای اینکه بیمار به مراکز پزشکی یا بیمارستان برود.

پرستار در منزل چه خدماتی ارائه می دهد؟

پرستاران مراقبت در منزل یا پرستاران در خانه واجد شرایط تجویز داروها، تزریقات و ارائه درمان پزشکی و مراقبت های مربوط به شرایط بهداشتی از جمله دیابت، تراکئوتومی، تنفسی، کولوستومی، جراحات پانسمان و غیره هستند. آنها بیشتر در کمک به افراد مسن، بیمار مزمن، ناتوان یا دارای اختلالات شناختی با انجام درمان های پزشکی لازم در خانه مشتریان خود کار می کنند.

فعالیت های اساسی پرستار در منزل عبارتند از:

  • آشپزی
  • کمک در جابجایی (حرکت از یک مکان به مکان دیگر در حین انجام فعالیت هایی مانند نشستن و برخاستن از رختخواب یا صندلی)
  • تمیز کردن خانه
  • بهداشت توالت (شامل رفتن به توالت، خود تمیز کردن، بلند شدن از توالت)
  • بهداشت شخصی (شامل برس زدن / حالت دادن به مو، اصلاح، فعالیت های نظافت)
  • حمام کردن یا دوش گرفتن

خدمات پرستار سالمند در منزل

انواع پرسنل مراقبت کننده در خانه

پرستار در منزل

اینها پرستاران ثبت شده  یا پرستاران دارای مجوزهستند که مراقبت های پزشکی ماهرانه ای از جمله تجویز داروها و تزریقات، نظارت بر علائم حیاتی، پانسمان زخم ها و انجام درمان های پزشکی را ارائه می دهند. فعالیت های اساسی که می توانند در طول مدتی که با بیمار هستند به آنها کمک کنند.

مراقبین خانگی

آنها خدمات شخصی غیرپزشکی و انواع وظایف مانند تهیه غذا، نظافت سبک، حمام کردن، نظافت، توالت، و انتقال مراجعین به قرار ملاقات ارائه می کنند. آنها داروها را تجویز نمی کنند اما می توانند در سازماندهی یا یادآوری برنامه دارویی به مشتریان کمک کنند.

همدم سالمند

آنها عمدتاً در مراقبت‌های خانگی غیرپزشکی کمک می‌کنند، اما معمولاً وظایف شخصی مانند نظافت، حمام کردن و کمک توالت را برای مشتری انجام نمی‌دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880