تست امیکرون در منزل

تست امیکرون در منزل


تست امیکرون در منزل

بسیاری از کسانی که نگران سلامتی خود هستند در این مورد سوال می پرسند که آیا می توان تست امیکرون در منزل انجام داد! همانطور که می دانید از ابتدای شروع بیماری کرونا مرکز خدمات درمانی در منزل طلوع طب شروع به ارائه خدمات ویژه از جمله تست کرونا در منزل کرد. در این صورت، فردی که دارای علائم است، دیگر نیاز نیست برای انجام تست به مراکز درمانی مراجعه کند و این امر نقش بسیار مهمی در جلوگیری از انتقال ویروس به افراد دیگر دارد.

علائم کرونا امیکرون در افرادی که واکسن‌ زده‌اند و بیماری زمینه‌ای یا سن بالایی ندارند، همانند سرماخوردگی شدید است. از علائم شایع کرونا اومیکرون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تب و لرز

دردهای عضلانی

سردرد

از دست دادن حس چشایی یا بویایی

گلو درد

احتقان یا آبریزش بینی

حالت تهوع یا استفراغ

سرفه

تنگی نفس یا مشکل در تنفس

خستگی

اسهال

البته علائم این واریانت از کرونا را نمی‌توان به این موارد محدود کرد. ممکن است این بیماری عوارض دیگری را نیز ایجاد کند. برای مثال بی‌اشتهایی یا کم اشتهایی در بیماران مبتلا به امیکرون بیشتر به چشم می‌خورد. در حالیکه این نشانه‌ها در کرونا دلتا چندان شایع نیست. علائم خطر این بیماری نیز تب شدید و تنگی نفس است. در صورت مشاهده این علائم و یا عدم بهبود علائم پس از چند روز به پزشک مراجعه کنید. برای درمان کرونا امیکرون می‌توان از همان درمان‌های رایج و خانگی برای سرماخوردگی استفاده کرد. در صورتی که پس از چند روز علائم فروکش نکرد به پزشک مراجعه کنید.

در تست کرونا امیکرون که همان تست PCR کرونا است، با استفاده از سواپ از مخاط بینی یا حلق نمونه‌گیری انجام خواهد شد. این نمونه‌گیری جهت انجام تست PCR کرونا است. اگر نتیجه آن مثبت بود، آزمایشات مرحله دوم برای تشخیص نوع واریانت انجام خواهد شد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880