10 توصیه برای افرادی که سالمند دارند

10 توصیه برای افرادی که سالمند دارند

10 توصیه برای افرادی که سالمند دارند


10 توصیه برای افرادی که سالمند دارند

حفظ سلامتی به عنوان یک فرد مسن به چیزی بیش از آنچه دارو و درمان به تنهایی ارائه می دهد نیاز دارد. در زیر ده توصیه برای کسانی که می خواهند عزیزانشان تا حد امکان راحت، مستقل و پر جنب و جوش پیر شوند، آورده شده است.

  1. در صورت امکان سالمند را در خانه نگه داریدسعی کنید شرکت پرستاری در منزلی را پیدا کنید که مایل به ارائه مراقبت از عزیز شما در خارج از محیط بیمارستان و در خانه باشند.
  2. مراقب های خود را هماهنگ کنیدسعی کنید خدمات را بین همه کسانی که از عزیزانتان مراقبت می کنند هماهنگ کنید – اعم از رسمی و غیر رسمی. این به این معنی است که همه از پزشک گرفته تا فردی که ممکن است هفته ای یک بار برای تمیز کردن خانه بیاید.
  3. قدرت انتخاب دهید.فرد مورد علاقه خود را تشویق کنید تا در مورد نوع مراقبتی که دریافت می کند و زمان و مکان دریافت آن تصمیم گیری کند.
  4. شمول اجتماعی را رعایت کنیدفرصت هایی را برای عزیزتان ایجاد کنید تا نقش فعالی در خانواده و جامعه شما داشته باشد. انزوا می تواند عامل اصلی ناراحتی عاطفی برای افراد مسن باشد.
  5. در مورد آخرین تکنولوژی به روز باشیددر جریان فناوری های جدیدی باشید که می تواند هر جنبه ای از مراقبت از عزیزتان را بهبود بخشد. اینها ممکن است به سادگی قرار ملاقات های FaceTime با پزشک شما یا به اندازه سیستم های نظارت بر ایمنی که به یک شبکه مراقبت هماهنگ متصل هستند، پیشرفته باشند.
  6. گزینه های بیمه خود را بررسی کنید. گزینه های بیمه مراقبت طولانی مدت را با جزئیات کاوش کنید و موردی را که برای شرایط شما مناسب است بیابید.
  7. مراقب سالمندان نیازمند باشید. سالمندان نیازمند را بشناسید و از هر گونه منابعی که در اختیار دارید به آنها کمک کنید. این ممکن است شامل شبکه‌های پشتیبانی آنلاین، فرصت‌هایی برای گذراندن وقت کنار آنها و فعالیت‌های شادی آور برای کمک به کاهش استرس و تنش باشد.
  8. ارتباط آگاهانه را یاد بگیرید و تمرین کنیداز گفتگوی با عزیزتان نترسید. از ابزارها و منابع موجود به صورت آنلاین استفاده کنید تا با عزیزانتان در مورد نوع درمانی که دریافت می کنند و جایی که می خواهند آن را دریافت کنند صحبت کنید.
  9. خودتان را آموزش دهید. سعی کنید با آخرین نوآوری ها در مراقبت از سالمندان و بهترین شیوه ها در مراقبت طولانی مدت به روز باشید.
  10. محیطی امن ایجاد کنیداطمینان حاصل کنید که محیطی که عزیزتان در آن زندگی می‌کندراحتی و استقلال او را تشویق می‌کند، خطرآسیب را کاهش می‌دهد و مانند یک محیط امن احساس می‌شود.

 

10 توصیه برای افرادی که سالمند دارند

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880