ویزیت پزشک در منزل تهران

ویزیت پزشک در منزل تهران - طلوع طب

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که درشرایطی قرار بگیرید که نیاز داشته باشید پزشک متخصص شما را در منزل ویزیت کند. در صورت بروز مواردی از قبیل افت فشار ناگهانی، ایست یا حمله قلبی، مسمومیت برای فردی که امکان مراجعه به درمانگاه، بیمارستان و یا مطب دکتر را ندارد، بهترین راه ویزیت پزشک در منزل است.

برای انجام فرآیند ویزیت پزشک در منزل، میبایست پزشک متخصص علاوه بر برخورداری از دانش و تجربه، مهارت کافی برای حمل تجهیزات لازم را نیز داشته باشد. همچنین نگرش مثبت برای روحیه دادن به مریض و خانواده او، از دیگر مهارت های رفتاری پزشک متخصص به حساب می آید.

در هنگام ملاقات پزشک متخصص با مریض در خانه، علاوه بر ارزیابی شرایط روحی و جسمی بیمار، شرایط محیطی که بیمار در آن حضور دارد نیز بررسی شده و در صورت نیاز به تغییر، به همراهان بیمار گزارش داده میشود. در این مقاله میخواهیم شما را با فرآیند ویزیت پزشک در منزل آشنا کنیم، لذا توصیه میشود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین اگر به دنبال ویزیت پزشک در منزل تهران هستید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

فرآیند ویزیت پزشک در منزل

اگر با این سوال رو به رو هستید که ویزیت یک بیمار در منزل چگونه انجام میشود و این کار چه فرآیندی دارد، باید بگوییم، پزشک در معاینه بالینی به بررسی وضعیت جسمانی میپردازد. همچنین سطح هوشیاری بیمار را از طریق علائم حیاتی و فاکتورهایی مانند فشار خون، نبض، درجه حرارت و تنفس بررسی میکند.

همچنین اگر بیمار شما یک خانم باردار باشد که به خدمات دیگری مانند سونوگرافی نیاز داشته باشد، هماهنگی های لازم به منظور اجرای این فرآیند را در دستور کار قرار خواهد داد. به عبارت دیگر مرکز طلوع طب تجهیزاتی در حد یک بیمارستان مجهز را به خانه شما می آورد!

اما به طور کلی فرآیند ویزیت بیمار در منزل توسط مجموعه طلوع طب طبق مراحل زیر است:

دریافت اطلاعات بیمار

تشخیص صحیح یک بیماری، تا حد زیادی به دریافت اطلاعات درست از بیمار و علائمی که بیمار با آنها رو به رو شده است، بستگی دارد. در این مرحله اطلاعات فرد بیمار به همراه علائم و نشانه هایی که بر اثر آن بیماری مشاهده کرده است، از شخص بیمار و یا در صورت عدم توانایی بیمار، از همراهان وی دریافت میشود.

معاینه بیمار

در این مرحله بعد از دریافت اطلاعات، معاینه بالینی آغاز میشود و فاکتورهایی مانند فشار خون، تنفس، ضربان قلب، وضعیت ریه ها و حواس پنجگانه بیمار بررسی شده و در صورت نیاز نمونه گیری برای بررسی های بیشتر در آزمایشگاه انجام میشود.

در این بخش ممکن است برای تشخیص دقیق تر، از بیمار نمونه آزماش خون، نمونه ادرار یا مدفوع و سایر نمونه هایی که برای تشخیص بیماری لازم است، گرفته شود.

فرآیند درمان بیماری

درمان بیمار پس از بررسی های انجام شده و با استفاده از انجام آزمایشاتی مانند نمونه گیری خون، تصویر برداری رادیولوژی، نوار مغز، نوار قلب، نوار عضله و … برای تشخیص دقیق تر بیماری، آغاز میشود. این فرآیند میتواند شامل مصرف دارو، پرهیز از خوردن برخی خوراکی ها، تغییر در سبک زندگی، جراحی و کاهش و افزایش فعالیت های بدنی باشد.

در صورت تشخیص پزشک مبنی بر مصرف دارو توسط بیمار، داروها برای بیمار تهیه شده و یا اگر داروهای خاصی نیاز باشد، نسخه مربوطه در اختیار بیمار و یا همراه و خانواده او قرار خواهد گرفت تا بیمار هرچه سریعتر فرآیند درمان را آغاز نماید و بهبودی برای او حاصل شود.

پیگیری درمان

برخی از بیماری ها با یک جلسه ویزیت و دریافت دارو درمان میشوند، اما برخی بیماری های دیگر نیازمند پیگیری برای درمان قطعی و کامل، نیازمند سپری کردن طول درمان هستند. در چنین مواردی، مرکز طلوع طب به منظور پیگیری فرآیند درمان تا بهبودی کامل به برقراری ارتباط با بیمار از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی و یا تلفن اقدام میکند.

این اقدامات منجر به این میشود که بین فرآیند تشخیص بیمار و بهبودی بیمار، وقفه ای به وجود نیاید و بیمار، فرآیند درمان را پشت گوش نیندازد. تجربه نشان داده پیگیری از سوی تیم درمان، اثربخشی درمان را سریعتر و پروسه درمان را کوتاه تر خواهد کرد.

از دیگر خدمات مرکز طلوع طب میتوان به اعزام پزشک متخصص به همراه پرستار به منزل بیمار اشاره کرد. همچنین امکان نمونه گیری، ارسال نمونه به آزمایشگاه، تشخیص بیماری در لحظه و نهایتاً تجویز دارو اشاره کرد.

ویزیت پزشک در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

شاید برایتان سوال باشد که ویزیت پزشک در تهران، شامل چه خدماتی است و در صورت ویزیت پزشک چه خدماتی به شما ارائه میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم موارد زیر لیستی از خدمات ارائه شده در مرکز طلوع طب را به شما معرفی میکنیم:

  • ویزیت پزشک و تشخیص نوع بیماری
  • نمونه گیری ادرار و خون برای تشخیص دقیق تر
  • تزریق انواع آمپول های درمانی، مُسکن و سِرُم برای بیمار
  • ایجاد روحیه مناسب برای بیمار و همراه یا خانواده بیمار
  • بیان توصیه های پزشکی برای بهبود وضعیت بیمار و یا تغییر رژیم غذایی
  • بیان نکات لازم برای بهبود شرایط اتاق بیمار به عنوان مثال توصیه های برای بهبود وضعیت اکسیژن اتاق بیمار
  • تجویز دارو در قالب نسخه و شروع پروسه درمان
  • تجویز آزمایشاتی مانند عکس برداری رادیولوژی، MRI و موارد مشابه و ارجاع به آزمایشگاه

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین خدمات در زمان ویزیت پزشک در منزل بیمار است. البته در صورت نیاز بیمار و تشخیص پزشک،تجهیزات پزشکی به منزل بیمار انتقال پیدا خواهد کرد. مواردی مانند تخت مواج، دستگاه زردی نوزاد، دستگاه تهیه نوار عضله و سایر دستگاه ها و تجیهزات بیمارستانی مورد نیاز به تشخیص پزشک.

هزینه ویزیت پزشک در منزل تهران

تعرفه ملاقات و ویزیت پزشک در منزل توسط وزارت بهداشت برای تمامی ارائه دهندگان خدمات پزشکی در سال 1401مشخص شده است. از این رو هزینه ویزیت پزشک در خانه یک هزینه ثابت و مشخص است، اما در صورت نیاز به خدمات دیگر و یا انتقال تجهیزات پزشکی به منزل بیمار، امکان افزایش هزینه وجود دارد.

هدف مرکز طلوع طب افزایش رضایت مراجعه کنندگان به این مرکز است. از این رو هزینه حضور پزشک در خانه و ویزیت طبق ابلاغیه وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است. اما برای اطلاع بیشتر از هزینه های جانبی مانند انتقال تجهیزات بر اساس نوع بیماری و سایر سوالاتی که در این زمینه برای شما وجود دارد، میتوانید همین حالا با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین میتوانید در سایت مرکز طلوع طب برای همکاران ما پیام بگذارید و سوالات خود را حوزه بیماری و هزینه های مربوط به بیماری مطرح نمایید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال شما در زمینه های مختلف از جمله هزینه ویزیت پزشک در منزل صبورانه پاسخ دهند.

 ویزیت پزشک در منزل تهران شبانه روزی

یکی از مهمترین و حیاتی ترین خدمات مرکز طلوع طب، ارائه خدمات ویزیت پزشک شبانه روزی است. چرا که بروز بیماری روز و شب نمی شناسد و ممکن است در ساعتی از شب که امکان مراجعه به بهداری، درمانگاه و مطب پزشکان وجود ندارد، دچار بیماری شوید و حال مساعدی نداشته باشید.

در این شرایط یک تماس با مرکز طلوع طب کافیست تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک مربوطه به منزل شما اعزام شود. فراموش نکنید که ویزیت شبانه روزی مرکز طلوع طب با چکاپ های سرپایی سریع کاملاً مطب های شلوغ تفاوت دارد.

یک ویزیت موفق در منزل منجر به کشف علت بیماری، دلایل بروز علایم بیماری، بررسی شرایطی که بیمار در آن قرار گرفته و مواردی از این دست است. نکته مهم در این سبک ویزیت ها آرامش دادن به بیماری و همراه یا خانواده بیمار است. چرا که بروز بیماری در نیمه های شب ممکن است باعث نگرانی بیش از اندازه خانواده شده و در این شرایط ایجاد آرامش روحی مقدم بر فرآیند درمان است.

پزشکان حاذق مجموعه طلوع طب علاوه بر پروسه درمان دروه هایی مبنی بر ایجاد آرامش و بهبود روانی بیمار و خانودع اوست را دیده اند و از این رو به راحتی میتوانند ضمن تشخیص بیماری و درمان بیمار، آرامش روانی برای بیمار ایجاد نمایند.

مواردی که پیشنهاد میشود در صورت بروز هریک از آنها در نیمه شب به سرعت نسبت به ویزیت شبانه روزی اقدام نمایید، به شرح زیر است:

  • درد شدید شکم و یا رگ به رگ شدن شکم
  • نفس تنگی شدید همراه با سرفه
  • گرفتگی ناگهانی عضلات
  • ایست یا حمله قلبی
  • سکته مغزی و احساس سرگیجه ناگهانی
  • افت فشار و یا افزایش ناگهانی فشار خون
  • افزایش ناگهانی و شدید قند خون
  • خون دماغ شدن شدید و یا حالت تهوع شدید

مواردی که به آنها اشاره کردیم، جزو مهمترین و البته اورژانسی ترین مواردی هستند که لازم است پزشک هرچه سریعتر بیمار شما را ویزیت نماید و دستورات لازم را بدهد و حتی در صورت نیاز بیمار را به بیمارستان و یا مرکز درمانی مجهز انتقال دهد.

ویزیت پزشک/طلوع طب

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

یکی از مهمترین مسائلی که برای رفت و آمد در کلان شهر تهران، به چشم می آید، حجم بالای ترافیک در ساعات مختلف روز است. به ویژه اینکه این حجم بالای ترافیک، منجر به آلودگی هوای تهران خواهد شد. این آلودگی برای همه اقشار جامعه به ویژه کودکان، خانم های باردار و افراد سالمند به شدت مضر است.

به یاد داشته باشید که یک تصادف کوچک، یکبار رد کردن خروجی بزرگراه و یا اشتباه در پیدا کردن آدرس، میتواند برنامه روزانه شما را بهم بریزد و اعصاب خوردی برای شما به همراه داشته باشد. اما اگر از خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران استفاده نمایید، ضمن اینکه وقت گران بهای خود را در ترافیک پر حجم تهران تلف نمیکنید، بلکه از آلودگی های هوای شهر تهران در امان خواهید ماند.

شاید تصور کنید که استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، تا حد زیادی از این معضلات کاسته است، اما فراموش نکنید که در برخی مواقع به دلیل شرایط خاص بیمار و یا شلوغی بیش از اندازه وسایل حمل و نقل عمومی، انتقال بیمار با این وسایل امکان پذیر نیست. بهترین راه حل در این شرایط استفاده از خدمات حضور پزشک در خانه است.

خبر خوب اینکه در هرکجای تهران و حومه تهران که باشید، امکان ارائه خدمات برای شما وجود دارد. به این صورت که کافیست با مرکز طلوع طب تماس بگیرید و درخواست خود را با همکاران ما در این مرکز مطرح نمایید.

همکاران ما در بخش های مختلف با صبر و حوصله تمام، درخواست شما را بررسی نموده و بر اساس نیاز و شرایط بیمار، پزشک متخصص به همراه پرستار و یا دستیار پزشک و نیز تجهیزات و داروهای لازم برای درمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام نموده و میتوانید ویزیت پزشک را بدون دغدغه و سختی دریافت نمایید.

علاوه بر این شما میتوانید از خدماتی مثل تزریقات در منزل شبانه روزی برای تزریق انواع داروها مانند آمپول های تجویز شده توسط پزشک، تزریق انسولین و یا تزریق سرم های درمانی استفاده نمایید. فاصله شما با دریافت خدمات درمانی شبانه روزی در تهران، تنها یک تماس است.

خدمات درمانی و پزشکی به ساکنان حومه شهر تهران

شاید برایتان سوال باشد که آیا مرکز طلوع طب، به شهرهای اطراف تهران نیز خدمات ارائه میکند و یا این خدمات مختص تهران است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم به منظور رفاه حال شما عزیزان در شهرهای اطراف و حومه تهران، مرکز طلوع طب اقدام به ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران و ویزیت شبانه روزی پزشک در منزل نموده است. در ادامه شهرهایی که مرکز طلوع طب میتواند به آنها خدمات رسانی کند را به شما معرفی میکنیم:

شهر قدس

یکی از شهرهای اطراف تهران بیماران آن میتوانند از ویزیت پزشک در منزل تهران بهرمند شوند، شهر قدس است.

قرچک ورامین

بیماران عزیز ساکن در قرچک ورامین نیز میتوانند از کلیه خدمات مرکز طلوع طب از جمله ویزیت شبانه روزی و ویزیت پزشک در منزل بهرمند شوند. پزشکان ماهر و با تجربه مرکز طلوع طب آماده خدمات رسانی به اهالی قیام دشت و پیشوا نیز میباشند.

ملارد

ساکنان ملارد در صورت برزو هر گونه بیماری در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با مرکز طلوع طب تماس بگیرند و خدمات پزشکی از جمله تزریقات شبانه روزی، پانسمان و ویزیت پزشک در منزل را دریافت نمایند.

اندیشه کرج

ویزیت پزشک در تهران و کلیه خدمات پزشکی و درمان برای عزیزان ساکن در اندیشه کرج و کلیه بخش های کرج نیز توسط مرکز طلوع طب میسر شده است.

اگر به خواهیم به طور کلی بگوییم مرکز طلوع طب آماده ارائه خدمات به شهرهای فشم، بهارستان، آبعلی، آبسرد دماوند، شمشک، فیروزکوه، کهریزک، نصیر، صالحیه، رباط کریم و حسن آباد خدمات پزشکی، پرستاری، تزریقات، اعزام متخصص ارائه نماید.

طلوع طب/ ویزیت در منزل

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره ویزیت پزشک در منزل صحبت کردیم و ضرورت ویزیت پزشک در منزل به ویژه در کلان شهرهایی مثل تهران را برای شما بازگو کردیم. همچنین اشاره کردیم که در چه شرایطی و با بروز چه علائمی لازم است هرچه سریعتر از خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران استفاده نمایید.

علاوه بر این خدماتی که مرکز طلوع طب به عنوان یکی از برترین مراکز ارائه دهنده خدمات شبانه روزی ویزیت پزشک در تهران، ارائه میدهد را به شما معرفی کردیم. امیدورایم خواندن ایم مطلب اطلاعات ارزشمندی را پیرامون ویزیت پزشک در تهران در اختیار شما قرار داده باشد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات ویزیت پزشک در تهران، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۸۸۶۹۲۸۸۰-۰۲۱ تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، نوبت ویزیت دریافت نمایید.

برای درخواست خدمات ویزیت و چکاپ در منزل تهران فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880