خدمات ماساژ در منزل

خدمات ماساژ در منزل


خدمات ماساژ در منزل

 

شرکت طلوع طب خدمات ماساژ در منزل را با کادری حرفه ای و آموزش دیده و با قیمتی معقول به شما عزیزان ارائه میدهد

بدن شما در این امر بسیار خوب است که به شما اطلاع می دهد که به ماساژ نیاز دارد – فقط اگر بتواند به شما بگوید که از چه نوع ماساژی بیشتر سود می برد. اگر به تازگی ماساژ را آغاز کرده اید یا فقط ماساژ سوئدی انجام داده اید، ممکن است انواع مختلف ماساژ برای شما گیج کننده باشد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم سبک‌های مختلف و مزایای ماساژ را رمزگشایی کنید تا بتوانید بهترین مورد را برای خود رزرو کنید.

ماساژ سوئدی

این جلسه متمرکز بر ریلکسیشن همان چیزی است که اکثر مردم وقتی به ماساژ فکر می کنند ابتدا به آن رجوع می کنند. درمانگران برای کمک به کاهش تنش کم عمق در ماهیچه‌ها، از دنباله‌ای از ضربات، ورز دادن و حرکات دایره‌ای طولانی و سرخورده استفاده می‌کنند. رایحه درمانی ممکن است برای افزایش آرامش اضافه شود.

فواید : ماساژ سوئدی علاوه بر کمک به شل شدن عضلات و کاهش تنش سطحی، ممکن است به تقویت گردش خون در سراسر بدن نیز کمک کند.

آن را امتحان کنید : اگر تازه ماساژ می دهید یا به دنبال کاهش تنش خفیف تا متوسط ​​در پشت و شانه های خود هستید.

ماساژ بافت های عمیق

همانطور که از نام آن پیداست، هدف ماساژ بافت عمیق کاهش تنش در لایه های عمیق تر بافت عضلانی و فاسیا است. به همین دلیل از تکنیک های ورز دادن شدیدتری نسبت به سوئدی استفاده می کند.

فواید : ماساژ بافت عمیق برای رهایی از تنش مزمن ایده آل است و همچنین ممکن است به بهبود دامنه حرکتی کمک کند.

اگر از دردهای مزمن رنج می برید، یا فشار بیشتری نسبت به ماساژ کلاسیک سوئدی می خواهید، آن را امتحان کنید .

ماساژ با سنگ داغ

ماساژدرمانگر به جای تکیه بر دستان خود برای رفع گره های سرسخت، سنگ های بازالت گرم شده را در پشت قرار می دهد تا به ذوب شدن مناطق سفت کمک کند.

فواید : گرمای سنگ ها علاوه بر کمک به تسکین نواحی متشنج، می تواند به بهبود جریان خون کمک کند.

اگر : از نقاط مشکلی که به سختی شل می شوند رنج می برید و گرمای درمانی را دوست دارید، امتحان کنید.

ماساژ با سنگ داغ

ماساژ ورزشی

ماساژ ورزشی که به طور خاص با در نظر گرفتن ورزشکاران طراحی شده است، نوعی از ماساژ سوئدی است که هدف آن رفع دردهای ناشی از حرکات مکرر است و به افراد فعال کمک می کند تا سریعتر از استرس و آسیب بهبود یابند.

مزایا : زمان‌های ریکاوری سریع‌تر تمرین، دامنه حرکتی بهتر و عملکرد بهبود یافته تنها تعدادی از مزایای گزارش شده توسط افرادی است که ماساژهای ورزشی منظم دریافت می‌کنند.

اگر ورزش می‌کنید یا مکرراً ورزش انجام میدهید و می‌خواهید بدن خود را در بهترین شرایط نگه دارید، آن را امتحان کنید.

ماساژ شیاتسو

ماساژ شیاتسو یک سبک ژاپنی از ماساژ که ریشه در طب چینی دارد، با هدف از بین بردن انسدادهایی است که نیروی انرژی بدن یا Qi را از جریان آزادانه حفظ می کند. درمانگران از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند، اغلب از آرنج، زانو، و حتی پاهای خود استفاده می‌کنند تا تنش را از پشت، مفاصل و اندام‌ها برطرف کنند.

فواید : ماساژ شیاتسو به عنوان یک فرم عالی برای آزادسازی استرس در نظر گرفته می شود، زیرا گردش خون خوب و تولید اکسی توسین را تقویت می کند.

آن را امتحان کنید اگر : به طور جدی نیاز به کاهش استرس و آرامش دارید. یا اگر در مورد انواع ماساژ شرقی کنجکاو هستید و نیاز به معرفی خوبی دارید.

ماساژ نقطه ای

مانند ماساژ بافت عمیق، ماساژ نقطه ماشه ای با هدف از بین بردن تنش مزمن واقع در عمق ماهیچه ها انجام می شود. اما در حالی که بافت عمیق برای کشش گسترده در یک منطقه بزرگ ایده آل است، نقطه ماشه ای برای دردی که از یک نقطه (یا نقاط) بسیار خاص تابش می شود، بهتر است.

مزایا : درد ناشی از سیاتیک، مشکلات روتاتور کاف، سفت شدن مفاصل، فاسیای کف پا و سایر مشکلات خاص را کاهش می دهد.

اگر از هر یک از بیماری‌های فوق رنج می‌برید، امتحان کنید و می‌توانید ماساژسخت را تحمل کنید (ماساژ نقطه ماشه‌ای به کمی دردناک بودن شهرت دارد).

ماساژ نقطه ای

ماساژ زوج ها

ماساژدرمانگرها دو مشتری را در کنار هم در یک اتاق ماساژمی دهد. ماساژ سوئدی روش معمولی است که استفاده می‌شود، اما می‌توانید انواع دیگری از ماساژها، مانند بافت عمیق یا سنگ داغ را نیز درخواست کنید.

مزایا : اگرچه ماساژ زوجین اغلب زمینه‌ای عاشقانه دارد، اما ممکن است ماساژ زوج‌ها به شما کمک کند تا با یک دوست صمیمی یا هرکسی که دوست ندارید در اطرافتان لباس‌های نیمه برهنه داشته باشید، ارتباط برقرار کنید.

اگر می خواهید دوباره با یک شریک عاشقانه ارتباط برقرار کنید یا نمی توانید یک ساعت از دوست خود جدا شوید، امتحان کنید.

ماساژ زوج

ماساژ بارداری

این سبک ماساژ با هدف تسکین دردهای بارداری برای مادران باردار انجام می شود. به جای اینکه به پشت بخوابد، مشتری یا به پهلو دراز می‌کشد یا از یک میز ماساژ با سوراخی استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد روی شکم خود بخوابد.

فواید : درد ناشی از بارداری را کاهش می دهد و همچنین ممکن است به افسردگی، بی خوابی و اضطراب کمک کند.

اگر بارداری شما باعث کمردرد قابل توجهی شده است، آن را امتحان کنید فقط ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

ماساژ بارداری

رفلکسولوژی

رفلکسولوژی یک شکل تخصصی از ماساژ پا است که در طی آن، پزشکان نقاط دقیقی را روی پاها تحریک می‌کنند که اعتقاد بر این است که با سایر اندام‌ها و سیستم‌های بدن مرتبط هستند.

فواید : به طور سنتی اعتقاد بر این است که رفلکسولوژی به اصلاح عدم تعادل در سراسر بدن کمک می کند. اما مانند هر ماساژ پا، برای از بین بردن تنش ناشی از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند یا روی پا بودن در طول روز نیز عالی است.

آن را امتحان کنید اگر : کنجکاو هستید که چگونه رفلکسولوژی می تواند سایر مسائل مربوط به سلامتی شما را آشکار کند یا اگر فقط به بهانه ای نیاز دارید تا برای مدتی پاهای خود را بالا نگه دارید.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی که به عنوان «ماساژ یوگا» نیز شناخته می‌شود، معمولاً تمرین‌کننده را می‌بیند که یک سری حرکات کششی شدید را روی یک مشتری کاملاً پوشیده انجام می‌دهد.

مزایا : بهبود انعطاف پذیری، دامنه حرکتی بیشتر و تسکین موقت درد تنها تعدادی از فواید گزارش شده ماساژ تایلندی است.

آن را امتحان کنید اگر : برای دستیابی به کشش های عمیق تر کمک می خواهید و دوست دارید که در طول ماساژ کاملاً لباس بپوشید.

ماساژ پا

دقیقاً همان چیزی که به نظر می رسد: یک ماساژ آرامش بخش برای پاها.

مزایا : برخلاف رفلکسولوژی، که به طور خاص هدف قرار دادن سایر نواحی بدن است، ماساژ سنتی پا صرفاً به منظور ایجاد آرامش برای پاهای پرکار است.

آن را امتحان کنید اگر : شغلی دارید که باید تمام روز روی پای خود بمانید.

ماساژ پا

برای درخواست انواع خدمات مجموعه طلوع طب، فرم زیر را پر کنید تا در سریع ترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880