پرستار کودک در تهران - طلوع طب

اکثر خانواده هایی که به دنبال پرستار کودک در تهران هستند، اهمیت مراقبت اولیه مناسب و درخور در دوران کودکی و آثاری که این مراقبت ها در بزرگسالی به همراه خواهد داشت را درک می کنند. مکان های مختلفی در پایتخت وجود دارند که پرستار کودک در تهران اعزام می کنند. هنگام انتخاب این مراکز سوال هایی را برای خود طرح کنید. برای مثال اینکه آیا این مرکز معتبر است و آیا در انتخاب پرستار کودک در تهران به میزان کافی دقت می کند؟ در نهایت امر شما و فرزندتان بهترین قاضی در مورد کیفیت پرستار برای خانواده خود خواهید بود. به عنوان یک قاعده کلی، به یاد داشته باشید که مهم نیست که چه نوع خدماتی را انتخاب می کنید، در یک محیط با کیفیت بالا، فرزند شما احساس شادی و امنیت می کند و این فرصت را خواهد داشت که در طیف گسترده ای از تجربیات یادگیری مبتنی بر بازی شرکت کند. به عنوان والدین، باید با پرستار کودک خود احساس راحتی کنید و مطمئن باشید که رفاه فرزندتان در اولویت است.

چگونه پرستار کودک در تهران خوب را شناسایی کنم؟

کیفیت مراقبت، صرفا مربوط به محل ارائه مراقبت نیست، بلکه به نحوه ارائه آن نیز بستگی دارد. قطعا ارائه خدمات با کیفیت بالا در محیطی که کثیف است، تجهیزات در تعمیر ضعیف هستند، اسباب بازی ها کمیاب هستند و فضا تنگ است، دشوار است. اما مراقبت‌های بی کیفیت می توانند در محیط‌هایی با طراحی زیبا با تمام اسباب‌بازی‌ها و موادی که کودک شما می‌خواهد ارائه شود. آنچه در نهایت مهم است صبر و رفتار پرستار در مواجهه با کودک شماست.

تعریف پرستار کودک در تهران خوب

در جستجوی بهترین راه برای تعریف معنای کیفیت پرستار کودک در تهران به این موارد بر می خوریم: دلسوزی، احترام و امنیت.

پرستارهای کودک خوب دلسوز و مراقب هستند

یک پرستار دلسوز کسی است که:

  • به ارتباطات کودک اعم از کلامی و غیرکلامی گوش فرا می دهد و به آن آگاه است.
  • به دنبال سرنخ هایی از احساس کودک است و در هنگام تعامل با کودک از آن سرنخ ها استفاده می کند.
  • همیشه مراقب کودکان است و زمان را صرف چت کردن و کار با گوشی نمی کند.

پرستار مراقب و دلسوز از نشان دادن محبت فیزیکی و کلامی هراسی ندارد. البته این شخص نیازی به گفتن اینکه بچه ها را دوست دارد، ندارد زیرا احساسات او واضح و صمیمیتش آشکار است و او بیشتر وقت خود را مستقیماً با بچه ها در ارتباط است.

پرستار کودک خوب رفتار محترمانه ای دارد

بسیاری از بزرگسالان به کودکان خردسال احترام نمی گذارند. آنها علاقه خاصی به کودکان ندارند و این نگرش در گرایش آنها به نادیده گرفتن کودکان نشان می دهد. متأسفانه برخی از افرادی که در حرفه مراقبت از کودک کار می کنند نیز در این دسته قرار می گیرند. فرض سنتی این بوده است که همه زنان کودکان را دوست دارند و همه توانایی طبیعی برای ارائه مراقبت از کودکان را دارند. هر دو فرض افسانه هستند. بسیاری از زنان و مردانی که کودکان را دوست دارند، حوصله یا مهارت لازم برای ایفای نقش معلم و پرستار عالی دوران کودکی را ندارند.

ظرفیت گوش دادن به کودکان بسیار خردسال و درک ایده هایی که سعی در بیان آنها دارند برای نشان دادن احترام به آنها بسیار مهم است. گوش دادن و پاسخ دادن با حساسیت نشان دهنده توجه واقعی به احساسات و نیازهای کودک است. بچه ها وقتی چنین توجهی را دریافت می کنند احساس ارزشمندی می کنند. یک پرستار محترم برای عقاید کودکان ارزش قائل است و احساسات آنها را مورد توجه قرار می دهد و با رفتار گرم و محبت آمیز خود به آنها احترام زیادی نشان می دهد. معلمان و مربیانی که می توانند از این طریق از کودکان قدردانی کنند، اغلب نسبت به والدین و همکارانی که با آنها تعامل دارند نیز، احترام مشابهی نشان می دهند.

پرستار کودک/ طلوع طب

مراقبت با کیفیت بالا باعث می شود کودکان احساس امنیت کنند

همه قبول دارند که ایمنی و امنیت پایه های مراقبت با کیفیت هستند. فرزند شما باید هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی در کنار پرستار و در محیط مراقبت از کودک ایمن باشد. تمام اتاق ها باید تمیز و بدون ریخت و پاش و عاری از خطراتی مانند پریزهای برق بدون سرپوش و مواد شیمیایی سمی باشند. مبلمان، مواد و اسباب بازی ها باید متناسب با سن باشند. به عنوان مثال، اسباب ‌بازی‌های در دسترس نوزادان و کودکان نوپا که همه چیز را در دهان خود می‌گذارند، باید به اندازه‌ای بزرگ باشند که کودکان نتوانند آنها را ببلعند.

در صورت وجود حیاط  و محوطه بازی؛ اطراف این مکان باید با حصار یا وسیله ای مشابه محصور شود. فضای بیرونی باید به گونه ای طراحی شود که پرستار ناظر بر کودک بتواند بچه را همیشه زیر نظر داشته باشد تا از سلامت و ایمنی او مطمئن شود.

ارزیابی امنیت عاطفی در طی یک ملاقات کوتاه دشوارتر است. کودکانی که از نظر عاطفی ایمن هستند جرات می کنند چیزهای جدید را کشف و امتحان کنند. آنها به طور خودجوش با پرستار خود و یکدیگر محبت می کنند. اگر آنها کاری را انجام داده اند که مطمئن نبودند مجاز به انجام آن هستند، در اعتراف به آن و پذیرش عواقب آن تردیدی ندارند. اینها روش هایی است که به کودک اعتماد و اطمینان این را می دهد که مربی یا معلم آنها واقعاً نگران آنها هستند و در طول روز به شکلی دلسوزانه و محبت آمیز به آنها کمک می کنند.

اگر فرزند خود را در جای دیگری به غیر از منزل خود به پرستار می سپارید، یک راه خوب برای اطمینان از ایمنی و رفاه فرزندتان این است که از محلی که او در آن حضور دارد، بدون اطلاع قبلی بازدید کنید. یک مجموعه با کیفیت بالا شما را تشویق می کند که در هر زمانی بدون اطلاع قبلی از آن بازدید کنید.

چگونه یک پرستار کودک در تهران کارآمد را تشخیص دهیم؟

برای نوزادان

اگرچه صلاحیت و تجربه کارکنان مراقبت از کودکان برای همه گروه های سنی مهم است، اما برای مراقبت از نوزادان اهمیت ویژه ای دارد. نوزاد شما برای رشد بهینه نیاز به عشق و توجه زیادی دارد. ثبات و حمایت عاطفی همراه با مراقبت فیزیکی خوب و یک محیط امن و سالم ضروری است. در مورد سوابق تحصیلی پرستار و مدت زمان تجربه او اطلاعات کسب کنید. همچنین می‌توانید بپرسید که آیا در کارگاه‌های آموزشی یا سایر فرصت‌های آموزش مداوم شرکت کرده‌اند تا مهارت‌ها و دانش خود را به‌ روز نگه دارند. در حالت ایده آل، پرستار کودک باید سابقه و تجربه عملی در کار با کودکان خردسال داشته باشند. پرستارانی که با نوزادان کار می کنند نیز به اطلاعاتی در زمینه رشد، سلامت و تغذیه نوزاد نیاز دارند.

اولین چیزی که در یک ارائه دهنده مراقبت از نوزاد باید به آن توجه کرد، نحوه تعامل او با نوزادان است. آیا او به هر یک از نوزادان به عنوان یک فرد منحصر به فرد احترام می گذارد و درک می کند که هر نوزاد با نوزاد دیگر متفاوت است؟ ممکن است یک نوزاد نیاز داشته باشد که بی سر و صدا در آغوش گرفته شود، در حالی که دیگری واقعاً دوست دارد او را به اطراف پرتاب کنند و سومی ممکن است اصلاً مایل به لمس او نباشد.

آیا پرستار کودک برای مشاهده نوزادان و گرفتن نشانه های آنها از آنچه می بیند وقت می گذارد یا بدون توجه به احساس کودک صرفا از یک سری تئوری از پیش تعریف شده و یکسان پیروی می کند؟

آیا پرستار با ریتم نوزادان هماهنگ است؟ به عنوان مثال، آیا به صدای کودک گوش می دهد؟ آیا او با نوزادان ساکت و همچنین افرادی که پر سر و صدا هستند و به دنبال جلب توجه هستند می تواند تعامل داشته باشد؟

پرستار نوزادان باید زمان زیادی را صرف کارهای معمولی مانند تغذیه، تعویض پوشک و خواباندن نوزاد کنند. آنها همچنین باید برای نوزادان کتاب بخوانند، بازی های ساده انجام دهند، آواز بخوانند، اسباب بازی ها را به دست نوزاد بدهند و اسباب بازی ها را پس بگیرند، و به سادگی کودکان را در آغوش خود بگیرند و با آنها صحبت کنند.

پرستاران باید با سازماندهی فضا، کودکان بزرگ ‌تر را تشویق کنند که در اطراف حرکت کنند تا بتوانند با خیال راحت خود را روی پاهای خود بکشند و با نگه داشتن مبلمان و قطعات بزرگ‌تر وسایل راه بروند. با بزرگتر شدن نوزادان باید اسباب‌ بازی‌های مختلفی برای رشد و خلاقیت بچه ها اضافه شود. توپ‌ها و کامیون‌ها و ماشین‌های چوبی بزرگ و این طیف از اسباب‌ بازی‌ها شرایط برای رشد مطلوب کودک را ارتقا می دهد.

پرستاران باید نوزادان را در آغوش بگیرند و در حالی که شیشه شیر را به نوزادان می دهند به آرامی با آن ها صحبت کنند. همچنین باید هنگام تعویض پوشک با نوزادان صحبت کرد.

تاکید کنید که مربی بعد از هر بار تعویض پوشک، دستان خود را بشوید و میز تعویض پوشک را تمیز کند. یکی از راه‌های کاهش انتقال بیماری، شستن دقیق دست‌ها و تمیز کردن مکرر است.

پرستار کودک در تهران/ طلوع طب

برای کودکان نوپا

یک پرستار کودک نوپا باید یک فرد استثنایی باشد زیرا دوران نوپایی دوره خاصی در زندگی کودک است. کودکان نوپا می خواهند بزرگ و مستقل باشند، اما همچنان به عشق و محبت نیاز دارند.

این زمان، زمان گاز گرفتن و عصبانیت است، سنی که “مال من” و “نه” دو کلمه برجسته در فرهنگ لغات کودک هستند. کودکان نوپا کنترل بسیار کمی بر احساسات و اعمال خود دارند. آنها بسیار تلاش می کنند تا دستورالعمل های شما را دنبال کنند، اما اغلب ناامید می شوند. کودکان نوپا از هر نظر به سرعت در حال رشد هستند. آن ها در حال یادگیری انجام بسیاری از کارهای جدید مانند دویدن، پریدن و پرتاب کردن هستند. پیشرفت زبانی آنها شگفت انگیز است. کلمات جدید هر روز به دایره لغت آن ها اضافه می شود. با این حال، در همان زمان، آنها اغلب نمی توانند کلمات مورد نیاز خود را در یک لحظه احساسی پیدا کنند.

با رشد و یادگیری، کودکان نوپا همه کس و همه چیز را آزمایش می کنند. پرستاران کودکان نوپا باید همه این موارد را بدانند تار پرستار خوبی باشند. آنها باید شرایط را درک کنند و از هر کودکی این مرحله را طی می کند قدردانی کنند. آنها همچنین باید بتوانند زمان هایی که باید عکس العمل نشان دهند و برخورد کنند را انتخاب کنند زیرا کودکان نوپا دائماً مرزها را آزمایش می کنند. راه حل این نیست که به هر چالشی پاسخ دهیم، بلکه باید کودک را محکم در مسیر درست، به سمت افزایش خود کنترلی، شایستگی و خودکفایی هدایت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرستاران کودکان نوپا در یک مرکز، باید آنها را در محل کار و حین انجام وظیفه تماشا کنید. این ایده خوبی است که حداقل دو ساعت و در صورت امکان بیشتر یک پرستار را زیر نظر داشته باشید. در مورد سوابق تحصیلی و تجربه مربیان باید از مدیر بپرسید. در حالت ایده آل، شما می خواهید که آنها هم تجربه و هم دانش نظری در مورد کودکان نوپا داشته باشند.

برای کودکان پیش دبستانی

کودکان پیش دبستانی از طریق بازی یاد می گیرند. متخصصان خوب دوران کودکی درک می کنند که کودکان فقط بازی نمی کنند. بازی، روشی است که آنها از آن طریق یاد می گیرند. پرستاران در این فرآیند مهم هستند زیرا به کودکان کمک می کنند تا به مواد و اسباب بازی هایی که برای بازی و یادگیری نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. پرستاران همچنین وقتی بچه ها نمی دانند چه کاری باید انجام دهند راهنمایی می کنند، به آنها کمک می کنند تا درگیری های بین فردی را حل کنند و به آنها یاد می دهند که چگونه با یکدیگر کنار بیایند.

پرستاران کودکان پیش دبستانی باید هم صلاحیت یا آموزش قابل توجهی در آموزش دوران کودکی داشته باشند و هم تجربه کار با کودکان در این سن را داشته باشند. این آمادگی و تجربه به پرستاران درک کاملی از توانایی‌های کودکان 3 تا 5 ساله و اینکه چرا به آن شکل خاص ‌طور فکر کرده و رفتار می‌کنند، می‌دهد. مدیر مرکز باید بتواند در مورد سوابق تحصیلی کارکنان و میزان آموزش آن ها به شما بگوید.

کودکان پیش دبستانی باید از یک برنامه روزانه قابل پیش بینی پیروی کنند. این برنامه می‌تواند انعطاف‌پذیری داشته باشد، اما کودکان در این سن احساس می‌کنند که می‌توانند اتفاقات بعدی را پیش‌بینی کنند. سرو میان وعده ها و وعده های غذایی در یک زمان منظم و داشتن یک چرت منظم به آنها کمک می کند تا در محیط خود احساس امنیت کنند.

طلوع طب/ پرستار کودک

هنگامی که پرستاران را در حین کار با بچه ها مشاهده می کنید به دنبال چه چیزی باشید؟

چگونه پرستاران انتقال از یک فعالیت به فعالیت دیگر را مدیریت می کنند؟ کودکان اغلب زمانی که منتظر اتفاقی هستند ناامید می شوند. یک مربی باتجربه این لحظات را پیش بینی می کند و با یک آهنگ یا یک فعالیت جایگزین تنش را کاهش می دهد.

آیا پرستاران می نشینند و با بچه ها کار می کنند و کودکان فعالیت های جدید را بررسی می کنند و مهارت های جدید را امتحان می کنند؟ یا اینکه به بچه ها در شروع پروژه ها کمک می کنند و بعد می ایستند و تماشا می کنند؟ بزرگسالان در واقع باید در طول این فعالیت ها با کودکان همراه شوند تا به آنها اعتماد به نفس بدهند.

آیا برنامه ها و فعالیت های روزانه به گونه ای تنظیم شده اند که به کودکان امکان انتخاب دهد؟ کودکان باید بتوانند از میان آن فرصت ها در زمان بازی آزاد انتخاب کنند. داشتن مواد و اسباب‌بازی‌های گوناگون در قفسه‌هایی که به راحتی در دسترس هستند، به کودکان کمک می‌کند تا از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

آیا پرستاران هوشیار و آماده هستند تا در صورت نیاز به این کمک، به کودکان در امور مراقبت شخصی مانند غذا خوردن، رفتن به دستشویی و لباس پوشیدن کمک کنند؟

آیا نشانه هایی می بینید که کارکنان به نیازهای فردی هر کودک احترام می گذارند؟ پرستاران باید شخصیت منحصر به فرد و عادات خاص کودکان را بشناسند و به آنها پاسخ دهند.

آیا پرستاران محدودیت های مناسب و ثابتی را برای رفتار کودکان تعیین می کنند؟ کودکان و پرستاران می توانند با هم قوانینی را که همگی باید از آنها پیروی کنند تعیین کنند و آنها را فهرست کنند تا همه ببینند. قوانین باید با عبارات مثبت بیان شوند (به عنوان مثال، “ما هنگام غذا خوردن از قاشق و چنگال استفاده می کنیم”) پرستار باید در طول مدت استراحت با کودک بماند، نه اینکه او را به تنهایی در گوشه ای رها کند.

آیا با کودکان صرف نظر از نیازهای خاص، طبقه اجتماعی، جنسیت، پیشینه نژادی یا منشاء قومی رفتار می شود؟ مراقب باشید تا مطمئن شوید که کودکان به میزان مساوی از توجه مثبت و حمایتی پرستاران دریافت می کنند.

پرستاران خوب کاشف هستند. آنها از بازی کردن لذت می برند، زیرا کودکان آنها را به دنیای فانتزی و تخیل هدایت می کنند. در طول راه، آنها به کودکان کمک می کنند تا وسایل جدید برای نمایشنامه هایی که می سازند پیدا کنند. آنها همچنین در هنگام بروز تعارض توصیه هایی می کنند و سؤالات باز و خوبی می پرسند که به کودکان کمک می کند ایده های خود را گسترش دهند. هنگام انتخاب پرستار کودک در تهران به دنبال این تعاملات باشید. اگر آنها را ببینید، متوجه خواهید شد که یک پرستار حرفه ای با استعداد کودک پیدا کرده اید.

پرستاران خوب به راحتی نسبت به کودکان ابراز گرمی و مراقبت می کنند. آنها از در آغوش گرفتن یا لمس کردن کودکانی که با آنها کار می کنند نمی ترسند. اطمینان از برآورده شدن این نیاز برای کودکانی که بخش زیادی از روز خود را همراه پرستار کودک می گذرانند بسیار مهم است. البته، انواع خاصی از لمس کردن نامناسب است، اما می توان به کودکان آموزش داد که چه نوع تماسی خوب است و چه نوع تماسی مناسب نیست. پرستاران باید احساس راحتی داشته باشند که بچه ها را در آغوش بگیرند. لبخندها، صدای ملایم، و کلمات محبت آمیز و تشویق کننده نیز بخشی منظم از محیط مراقبت از کودک است.

پرستار کودک در منزل تهران/ طلوع طب

پرستار کودک در تهران از کجا پیدا کنیم؟

امروزه مجموعه های مختلف وجود دارند که انتخاب پرستار کودک در تهران را برای شما آسان کرده اند. به این شکل که با دقت و وسواس زیادی اقدام به استخدام پرستار کودک در تهران می کنند، پیشینه و شرایط این افراد را بررسی می کنند و تنها در صورتی که پیش فرض های لازم برای یک پرستار خوب را داشتند، این افراد را به مشتریان خود معرفی می کنند. یکی از این مجموعه های موفق در این زمینه، مجموعه طلوع طب است. با استفاده از خدمات مجموعه طلوع طب می توانید پرستار کودک در تهران مناسبی برای فرزندتان انتخاب کنید که با فراهم کردن شرایط مناسب، صبر و حوصله زیاد به کودک شما احساس شادی، امنیت و اعتماد هدیه کند و فرزندتان این فرصت را خواهد داشت که در محیط آرام و یاد گیرنده رشد کند. همان طور که می دانید سال های اولیه زندگی هر شخص، شخصیت او را در آینده شکل می دهد بنابراین باید در انتخاب افرادی که بیشترین زمان را با فرزندانتان می گذارنند دقت زیادی کنید.  برای همین به والدین توصیه می‌شود که قبل از انتخاب پرستار کودک در تهران، زمان کافی صرف کنند و پس از انجام تحقیق کافی، پرستار مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما نیز در صورتی که تمایل دارید پرستار ماهر و با تجربه ای، از کودک شما در منزل خودتان نگهداری کند می توانید از خدمات مجموعه طلوع طب بهره ببرید. مجموعه طلوع طب، انواع خدمات مانند فرستادن پرستار کودک در تهران، اجاره وسایل در منزل برای افراد بیمار و ناتوان و فرستادن مراقب کودک در منزل را با بهترین کیفیت و شرایط ارائه می دهد. در صورت تمایل به استفاده از هر یک از خدمات مجموعه طلوع طب، کسب اطلاع از شرایط همکاری و میزان و نحوه انجام پرداخت ها لطفا با مجموعه طلوع طب تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان این مرکز بهره ببرید.

برای درخواست اعزام پرستار کودک فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880