پرستار خصوصی سالمند در منزل - طلوع طب

گذر سن و پیری، اتفاقی اجتناب ناپذیر است و همه ما به ناچار این دوران را سپری خواهیم کرد. وقتی نوبت به والدین و عزیزان سالمندان ما می رسد می خواهیم تا جای ممکن این دوران را برای آن ها لذت بخش کنیم و از درد و مشکلات و ناتوانی هایی که به دنبال پیری گریبان گیر عزیزانمان می شود بکاهیم. یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از سالمندان استفاده از پرستار خصوصی سالمند در منزل است. در این مقاله توضیحاتی در رابطه با مزایای استفاده از این خدمات را ارائه خواهیم کرد.

چرا پرستار خصوصی سالمند در منزل بهترین گزینه برای مراقبت از سالمندان است؟

مسئله تحرک و چالش های فیزیکی که بسیاری از سالمندان با آن رو به رو هستند، باعث می شود که انتقال به یک مرکز پرستاری تخصصی و ماهر مانند خانه سالمندان، راهی منطقی و مناسب به نظر برسد. اما در عوض، بسیاری از سالمندان تصمیم می‌گیرند که در محل زندگی خود پیر شوند و تا زمانی که ممکن است در خانه‌های خود مانده و در کنار عزیزان خود به زندگی ادامه دهند. پرستار خصوصی سالمند در منزل این امر را امکان پذیر کرده و آن را بهترین گزینه برای تعداد زیادی از بیماران مسن می کند.

در اینجا برخی از مزایا و فواید استخدام پرستار خصوصی در منزل آورده شده است:

آزادی و خودمختاری

پرستار سالمند در منزل - طلوع طب

شاید قانع ‌کننده‌ ترین مزیت استفاده از پرستار خصوصی سالمند در منزل، آزادی ماندن در خانه خود، بدون نیاز به رفتن به مرکز پرستاری و همچنان دریافت مراقبت‌های پزشکی باشد. تخمین زده می شود که بیش از 28٪ از جمعیت انسان ها به تنهایی زندگی می کنند. در مورد سالمندان، نگرانی های در رابطه با انزوا و خطرات مربوط به سلامتی وجود دارد. خدمات پرستار خصوصی سالمند در منزل، حد وسط کاملی را ارائه می‌کند به این صورت که به سالمندان اجازه می‌دهد تا به طور مستقل زندگی کنند و در عین حال نیازهای پزشکی خود را بدون نیاز به ترک خانه برآورده کنند.

پشتیبانی بیشتر و اضافی

هر کسی می تواند هر از گاهی از یک پشتیبانی اضافی استفاده کند. پرستار خصوصی سالمند در منزل ممکن است تنها منبعی باشد که یک سالمند برای زندگی مستقل به آن نیاز دارد. این جفت چشم اضافی که به دنبال سالمند است، ممکن است برای خانواده و عزیزان نیز آرامش زیادی در پی داشته باشد.

یکی از کارهای زیادی که پرستار خصوصی سالمند در منزل انجام می دهد این است که مراقب داروهای مصرفی افراد مسن باشد و اطمینان حاصل کند که بیمار آن ها را طبق دستور پزشک مصرف می کند. پرستار همچنین ممکن است بتواند مشکلات احتمالی مانند خطر مصرف بیش از حد یا افزایش وابستگی به دارو را شناسایی کند. پرستاران خصوصی سالمند در منزل همچنین برای شناسایی خطرات سلامتی که می تواند باعث تصادف و آسیب های بعدی شود، آموزش دیده اند. به عنوان مثال، پرستار ممکن است بتواند پیشنهاداتی را در مورد پیشگیری از خطر سقوط در محیط خانه ارائه دهد و سالمند را از آسیب ناتوان کننده ای که ممکن است در صورت دچار شدن، هرگز بهبود نیابد، نجات دهد.

توجه پزشکی فردی پرستاران در منزل

پرستار خصوصی سالمند در منزل- طلوع طب

برخی از خانواده ها فکر می کنند که امکانات پرستاری ماهر تنها گزینه برای آن دسته از بیمارانی است که نیاز به نظارت یا مراقبت شبانه روزی دارند اما مزایای استفاده از پرستار خصوصی سالمند در منزل صرفا به این مورد محدود نمی شود. پرستاری در منزل برای مراقبت 24 ساعته در دسترس است. از طرف دیگر، پرستار خصوصی سالمند در منزل می تواند راه حل مناسبی برای سالمندانی باشند که فقط به کمک یا نظارت گاه به گاه نیاز دارند.

در طول مدت مراقبت، پرستار خصوصی سالمند در منزل به فرد  مسن مراقبت ‌های انفرادی ارائه می‌ دهد، نه اینکه صرفا یک پرستار به صورت هم زمان به چند نفر دیگر رسیدگی کند.

اجتماعی شدن و بهبود خلق و خو

با افزایش سن، تأثیر تنهایی بر سلامت روان می تواند شدید باشد. بیش از یک سوم بزرگسالان احساس تنهایی می کنند و حدود یک چهارم سالمندان بالای 65 سال از نظر اجتماعی از دیگران جدا شده اند. این آمار بسیار نگران کننده است زیرا اجتماعی شدن و تماس انسانی برای سلامتی و رفاه کلی ضروری است. بنابراین، چرا این تغییر چشمگیر در کاهش میزان تعاملات اجتماعی در میان افراد مسن تر مشهود است؟ انزوای زیاد سالمند، اغلب اوقات به دلیل مواردی مانند کم شنوایی یا یک بیماری مزمن پزشکی است که مانع تعامل با افراد دیگر می شود. پرستار خصوصی سالمند در منزل یکی از راه های ایجاد تماس اجتماعی است که می تواند کیفیت زندگی سالمندان را بهبود بخشد. ملاقات منظم یک متخصص مراقبت های بهداشتی می تواند تأثیرات مثبتی بر سلامت روان نیز داشته باشد و آرامش بیشتری را برای خانواده و دوستان به ارمغان بیاورد که ممکن است در مورد سلامتی سالمند نگران باشند.

سخن آخر و جمع بندی مطالب

آیا کسی را می شناسید که بخواهد از خدمات پرستار خصوصی سالمند در منزل بهره مند شود؟ مزایای گفته شده در این مقاله را در نظر بگیرید و تعیین کنید که آیا استفاده از خدمات مراقبت در منزل توسط پرستار خصوصی برای شما یا عزیزتان منطقی است یا خیر. در صورتی که پاسختان به این سوال مثبت باشد، می توانید از خدمات مجموعه طلوع طب بهره مند شوید. مجموعه طلوع طب، مجموعه ای است که با ارسال پرستار خصوصی سالمند در منزل، بهترین رسیدگی و بالاترین کیفیت خدمت رسانی به سالمندان را فراهم می کند. برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر لطفا با این مجموعه تماس بگیرید.

برای درخواست اعزام پرستار سالمند فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان با شما تماس بگیریم.

    اعزام پرستار سالمند طلوع طب

    پرستار سالمند شبانه روزی | پرستار سالمند در غرب تهران | پرستار خصوصی سالمند در منزل | پرستاری از سالمند پوشکی | پرستار سالمند ارزان | پرستار سالمند در منزل تهران | پرستار سالمند | پرستار خانم جهت سالمند | پرستار سالمند در کرج | پرستار نیمه وقت سالمند در تهران | پرستار سالمند در شرق تهران | خدمات پرستاری در منزل | پرستار در منزل تهران

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

      پشتیبانی 24 ساعته: 02191012121 / 02188692880